Pajero vs Pathfinder

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
walker
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: E Sept 03, 2007 1:18 pm

Pajero vs Pathfinder

Postitus Postitas walker »

Palun teadjamatelt kommentaare subj. mainitud masinate kohta. Näiteks
kui valikuks oleks nende vahel:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=489855
Mitsubishi Pajero elegance 3.5 V8 145 kW

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=459636
Nissan Pathfinder 3.5 162 kW

Soov siis linna/maantee/metsa sõite teha hinnanguliselt 50/30/20 suhtes.
Otsin optimumi mugavuse, odava pidamise, hea läbitvuse ja (suhtelise)silmailu osas.

Hinnapiiriks 200 KEEK

Või kui on ehk midagi muud, mis raamil ja aeglustiga - soovitage palun.

Tänud ette!
tiitv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: L Okt 27, 2007 11:28 am

Postitus Postitas tiitv »

Kas hinna piiriks on 200 000 või 300 000 siis?
Sinu pakutud variantide hinna vahe on ju 80 000 ringis :roll:

Bensiini hinda vaadates ei ole kumbagi odav pidada.

Mugavuse suhtes võiks veel Grand Cherokee ja Discovery ning ka Range Rover valikus olla. Ilu on vaataja silmades.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Pathfinder USA mudel, seega oleksin natuke ettevaatlik varuosade saadavuse ja hindade üle + diagnostikavõimalused.
+372 5028488
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

See Pajero omaniku poolt reklaaamitud kütusekulu :lol:

Olles omanud sama mootoriga, kuid vanema kerega masinat, ei saanud ma keskmist kohe kuidagi alla 14 ja linn oli tavaline 16-17, maantee 11-12. Kui ma õieti mäletan, siis isegi tehaseandmed pakkusid keskmiseks 13,5.
walker
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: E Sept 03, 2007 1:18 pm

Postitus Postitas walker »

Hinnapiir on selline hägune kuna usun et müüjatel on pisut mänguruumi sisse jäetud hindadesse. Ja kui masin meeldib ning kokkulepe ületab
plaanitud kulutatavat summat vaid mõne mõistliku protsendi võrra siis
usun et täiendava raha leidmine on seda väärt. (Reaalsem oleks jah, kui
pakun hinnapiiriks pigem 250 Keek)

Kütusekulu on kindlasti asi mida arvestada. Kuid et maasturi soetamine
pole tänapäeval niiehknii enam majanduslikult kuigi ratsionaalne ost siis
olen suurema kütusekuluga pigem leppinud :)

Aga sõiduomadustelt neid kahte erinevate tootjate autosid võrreldes? Eelised ja puudused huvitaksid. Samuti ümberehitamise võimalused...

Tänud ette!
nohik
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Dets 16, 2006 11:11 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nohik »

Tere,

Oleneb mida sa ümberehituse all silmas pead, vintsi annab ka sõiduautole ette panna. Millegi pärast jääb mulje, et antud Pathfinder ei ole Eestis just väga levinud variant, seega kasutajate kogemusi ja tagasisidet suht raske leida. Pajero on siinmail rohkem levinud ning erinevaid foorume sirvides võid sa leida sind huvitavat informatsiooni. Mõlemad on suure mootoriga masturid, mis peaksid suht reipalt edasi astuma. Nagu enne juba mainitud, siis kütusekulu ei tasuks kummalgi linnas alla 15l/ 100 km oodata. Ma võin eksida, aga ka Pathfinderil peaks ees olema lääbadel esisild, mis ei tee seda just parimaks valikuks millest kolli ehitada, kui peaks tuju tekkima. Kui sul on plaan kindlasti autot tõsta ja suured rehvid alla panna, siis soovitaks vaadata talasillaga isendeid. Neil on tõste tegemine lihtsam ja odavam. Soovitaks sul mõlemad autod ära proovida ja siis otsustada, aga nagu Jaak ütles, võid Pathfinderil varuosade ja remondioskustega siinmail kitsas olla.

Seega ole hea ja täpsusta, milline see auto tulevikus välja nägema peaks, siis on ka lihtsam soovitusi anda.

madis
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

nohik kirjutas:Ma võin eksida, aga ka Pathfinderil peaks ees olema lääbadel esisild, mis ei tee seda just parimaks valikuks millest kolli ehitada, kui peaks tuju tekkima.
Ma võin eksida, aga minu meelest on mõlemad eest lääbadel :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
nohik
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Dets 16, 2006 11:11 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nohik »

MahviaDeTyrk kirjutas:
nohik kirjutas:Ma võin eksida, aga ka Pathfinderil peaks ees olema lääbadel esisild, mis ei tee seda just parimaks valikuks millest kolli ehitada, kui peaks tuju tekkima.
Ma võin eksida, aga minu meelest on mõlemad eest lääbadel :roll:
Pajero puhul ma olen lausa kindel, et on lääbad, Pathfinderi puhul kahtlen. Tänan täpsustamast :) Samas on Mitsubishi 12 kordne Dakari ralli võitja, mis minu silmis tähendab, et kui nad tahavad, siis ka suudavad häid asju teha.

Päikest,

Madis
tiitv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: L Okt 27, 2007 11:28 am

Postitus Postitas tiitv »

Täiendavalt võib Jaagu kommentaarile lisada Nissani "meeletult hea" teeninduse haruldaste mudelite kohta. Isegi diisel Primeraga ei suutnud nad hakkama saada, kuna nad ei müünud ise selliseid mudeleid Eestisse. Ja seda just diagnostika osas.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jah, ka Pathfinder on lääbadel masin.
+372 5028488
vtl
asjade olemus - see on imelihtne
Postitusi: 636
Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vtl »

jr kirjutas:Jah, ka Pathfinder on lääbadel masin.
Äärmiselt rumal küsimus minu poolt ilmselt, aga misasjad need lääbad siis ikkagi on? Antud thread seostaks neid nagu sõltumatu vedrustuse ja õõtshoobade/-harkidega? aga mingid õlid on rääkinud lääbadest ka nt. talasildadega Wrangleri juures. Omaenese tarkusest arvasin tookord, et jutt käib pikivarrastest.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Lääbad ongi teisiõnu sõltumatu vedrustus.
Viimati muutis Landy, E Juul 07, 2008 10:42 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 540
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

vtl kirjutas:
jr kirjutas:Jah, ka Pathfinder on lääbadel masin.
Äärmiselt rumal küsimus minu poolt ilmselt, aga misasjad need lääbad siis ikkagi on? Antud thread seostaks neid nagu sõltumatu vedrustuse ja õõtshoobade/-harkidega? aga mingid õlid on rääkinud lääbadest ka nt. talasildadega Wrangleri juures. Omaenese tarkusest arvasin tookord, et jutt käib pikivarrastest.
Tegelikult ei ole rumal küsimus. Foorumis ja omavahel kasutatakse sõna lääba erinevate õõtshoobade kohta mis võimaldavad ratta/sillatala vertikaalset liikumist.

Tihti ei saa siin tõesti aru mis pidi need ,,lääbad" seal põhja all on - risti või pikki sillatelge :argue

TO Landy: Ja kuidas nimetate Teie näiteks LandRover Defendri esisilda kinnihoidvaid vardaid(õõtshoobi) ?
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

Andres,uuel pajerol on lisaks välimusele ka uus mootor ja viimasel mudelil veel uuem. ise sõitsin pikalt ja kütusekulu mõistlikult sõites linnas 13 ja trassil 10 aga kindlasti võimalik ka suurem saada,näiteks minu sõidustiiliga oli linn 14-15 ja maanteel 170 km-h 18L :)
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”