Pajero vs Pathfinder
Moderaator: Moderators
Pajero vs Pathfinder
Palun teadjamatelt kommentaare subj. mainitud masinate kohta. Näiteks
kui valikuks oleks nende vahel:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=489855
Mitsubishi Pajero elegance 3.5 V8 145 kW
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=459636
Nissan Pathfinder 3.5 162 kW
Soov siis linna/maantee/metsa sõite teha hinnanguliselt 50/30/20 suhtes.
Otsin optimumi mugavuse, odava pidamise, hea läbitvuse ja (suhtelise)silmailu osas.
Hinnapiiriks 200 KEEK
Või kui on ehk midagi muud, mis raamil ja aeglustiga - soovitage palun.
Tänud ette!
kui valikuks oleks nende vahel:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=489855
Mitsubishi Pajero elegance 3.5 V8 145 kW
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=459636
Nissan Pathfinder 3.5 162 kW
Soov siis linna/maantee/metsa sõite teha hinnanguliselt 50/30/20 suhtes.
Otsin optimumi mugavuse, odava pidamise, hea läbitvuse ja (suhtelise)silmailu osas.
Hinnapiiriks 200 KEEK
Või kui on ehk midagi muud, mis raamil ja aeglustiga - soovitage palun.
Tänud ette!
Hinnapiir on selline hägune kuna usun et müüjatel on pisut mänguruumi sisse jäetud hindadesse. Ja kui masin meeldib ning kokkulepe ületab
plaanitud kulutatavat summat vaid mõne mõistliku protsendi võrra siis
usun et täiendava raha leidmine on seda väärt. (Reaalsem oleks jah, kui
pakun hinnapiiriks pigem 250 Keek)
Kütusekulu on kindlasti asi mida arvestada. Kuid et maasturi soetamine
pole tänapäeval niiehknii enam majanduslikult kuigi ratsionaalne ost siis
olen suurema kütusekuluga pigem leppinud
Aga sõiduomadustelt neid kahte erinevate tootjate autosid võrreldes? Eelised ja puudused huvitaksid. Samuti ümberehitamise võimalused...
Tänud ette!
plaanitud kulutatavat summat vaid mõne mõistliku protsendi võrra siis
usun et täiendava raha leidmine on seda väärt. (Reaalsem oleks jah, kui
pakun hinnapiiriks pigem 250 Keek)
Kütusekulu on kindlasti asi mida arvestada. Kuid et maasturi soetamine
pole tänapäeval niiehknii enam majanduslikult kuigi ratsionaalne ost siis
olen suurema kütusekuluga pigem leppinud
Aga sõiduomadustelt neid kahte erinevate tootjate autosid võrreldes? Eelised ja puudused huvitaksid. Samuti ümberehitamise võimalused...
Tänud ette!
Tere,
Oleneb mida sa ümberehituse all silmas pead, vintsi annab ka sõiduautole ette panna. Millegi pärast jääb mulje, et antud Pathfinder ei ole Eestis just väga levinud variant, seega kasutajate kogemusi ja tagasisidet suht raske leida. Pajero on siinmail rohkem levinud ning erinevaid foorume sirvides võid sa leida sind huvitavat informatsiooni. Mõlemad on suure mootoriga masturid, mis peaksid suht reipalt edasi astuma. Nagu enne juba mainitud, siis kütusekulu ei tasuks kummalgi linnas alla 15l/ 100 km oodata. Ma võin eksida, aga ka Pathfinderil peaks ees olema lääbadel esisild, mis ei tee seda just parimaks valikuks millest kolli ehitada, kui peaks tuju tekkima. Kui sul on plaan kindlasti autot tõsta ja suured rehvid alla panna, siis soovitaks vaadata talasillaga isendeid. Neil on tõste tegemine lihtsam ja odavam. Soovitaks sul mõlemad autod ära proovida ja siis otsustada, aga nagu Jaak ütles, võid Pathfinderil varuosade ja remondioskustega siinmail kitsas olla.
Seega ole hea ja täpsusta, milline see auto tulevikus välja nägema peaks, siis on ka lihtsam soovitusi anda.
madis
Oleneb mida sa ümberehituse all silmas pead, vintsi annab ka sõiduautole ette panna. Millegi pärast jääb mulje, et antud Pathfinder ei ole Eestis just väga levinud variant, seega kasutajate kogemusi ja tagasisidet suht raske leida. Pajero on siinmail rohkem levinud ning erinevaid foorume sirvides võid sa leida sind huvitavat informatsiooni. Mõlemad on suure mootoriga masturid, mis peaksid suht reipalt edasi astuma. Nagu enne juba mainitud, siis kütusekulu ei tasuks kummalgi linnas alla 15l/ 100 km oodata. Ma võin eksida, aga ka Pathfinderil peaks ees olema lääbadel esisild, mis ei tee seda just parimaks valikuks millest kolli ehitada, kui peaks tuju tekkima. Kui sul on plaan kindlasti autot tõsta ja suured rehvid alla panna, siis soovitaks vaadata talasillaga isendeid. Neil on tõste tegemine lihtsam ja odavam. Soovitaks sul mõlemad autod ära proovida ja siis otsustada, aga nagu Jaak ütles, võid Pathfinderil varuosade ja remondioskustega siinmail kitsas olla.
Seega ole hea ja täpsusta, milline see auto tulevikus välja nägema peaks, siis on ka lihtsam soovitusi anda.
madis
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Pajero puhul ma olen lausa kindel, et on lääbad, Pathfinderi puhul kahtlen. Tänan täpsustamastMahviaDeTyrk kirjutas:Ma võin eksida, aga minu meelest on mõlemad eest lääbadelnohik kirjutas:Ma võin eksida, aga ka Pathfinderil peaks ees olema lääbadel esisild, mis ei tee seda just parimaks valikuks millest kolli ehitada, kui peaks tuju tekkima.
Päikest,
Madis
-
vtl
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Äärmiselt rumal küsimus minu poolt ilmselt, aga misasjad need lääbad siis ikkagi on? Antud thread seostaks neid nagu sõltumatu vedrustuse ja õõtshoobade/-harkidega? aga mingid õlid on rääkinud lääbadest ka nt. talasildadega Wrangleri juures. Omaenese tarkusest arvasin tookord, et jutt käib pikivarrastest.jr kirjutas:Jah, ka Pathfinder on lääbadel masin.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Lääbad ongi teisiõnu sõltumatu vedrustus.
Viimati muutis Landy, E Juul 07, 2008 10:42 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Tegelikult ei ole rumal küsimus. Foorumis ja omavahel kasutatakse sõna lääba erinevate õõtshoobade kohta mis võimaldavad ratta/sillatala vertikaalset liikumist.vtl kirjutas:Äärmiselt rumal küsimus minu poolt ilmselt, aga misasjad need lääbad siis ikkagi on? Antud thread seostaks neid nagu sõltumatu vedrustuse ja õõtshoobade/-harkidega? aga mingid õlid on rääkinud lääbadest ka nt. talasildadega Wrangleri juures. Omaenese tarkusest arvasin tookord, et jutt käib pikivarrastest.jr kirjutas:Jah, ka Pathfinder on lääbadel masin.
Tihti ei saa siin tõesti aru mis pidi need ,,lääbad" seal põhja all on - risti või pikki sillatelge
TO Landy: Ja kuidas nimetate Teie näiteks LandRover Defendri esisilda kinnihoidvaid vardaid(õõtshoobi) ?