Tere maasturite pererahvas. Alates tänasest (kuigi liitusin klubiga juba paar päeva varem, kuna oli 1 jahiauto soov juba ammu meeles mõlkunud) on mul siia foorumisse arvatavasti palju asja ja loodan, et te mind kui rohelist maasturi sõpra kohe väja ei naerea ega muu sellist. Kuna masin sellelaadne esimene, siis edaspidine isalik soovitus kulub alati marjaks ära. Neliveolistest masinatest olen omanud ainult Audi A4 Quattrot

, kuid nüüdseks on lisandunud hobide juurde ka jahipidamine ja kõrgema masina vastu on tekkinud suht/koht hädavajalik nõue. Kiibitsesin oma nädal aega ühte Mitsu Pajerot ja täna see ka soetatud saadi. Kuna ise oman tänavasõitudeks spotrveduga BMW-d E60 ja ainumad kogemused on töökaaslase X5-ga, millest ainult kõrgvaade ja lummetuisanud linnatänavate läbimine nö. maasturite kapsaaeda olen sattunud, siis igasugu soovitused/noomitused on teretulnud. Enne tänast ostu olen lugenud kõik siinsed leheküljed läbi, mis puudutasid Mitsu Pajerot, kuid mõned küsimused tekkisid siiski.
1. Oman hetkel `96a. Pajero wagonit Super Select versiooni, mis omab autom. käimarit ja kas on tõene, nagu müüja väitis, et antud masinal on mootoril kett ülekanne?
2. Täna TLN-st TRT-sse ca.110 km/h tulles (kus oli nõetekohane 100 märk väljas) ei undanud masin kuskilt otsast, ega õõtsunud masin pea üldse (mida olin vaikselt kartnud)...tähendab see vist ainult head?
3. kuna müüja ei osanud öelda, mis õli hetkel sees, siis plaanin teha õli vahetuse. Küsin, kas oleks mõistlik panna poolsünt. õli ja kas vahetada nii vahekastis, kui ka tagasillas korraga õli ära?
4. Esiakna pesu paak lekib, nii, et kui kellelgi infot kust oleks (ka kõiki muid osi antud mudelile) osta, andku aga julgelt teada.
Teid juba ette tänades.
Tiit.
P.S kui midagi veel meenub või kui ise midagi küsida tahate, andke aga hoogsalt tuld.
