Mazda B2500 veoskeem

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
isenokitseja
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Mai 15, 2008 4:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Mazda B2500 veoskeem

Postitus Postitas isenokitseja »

Tere.
On mul arusaamatu natuke mazda b2500 vahekasti töö. Kuidas toimib kiire neli vedu, kas on olemas miski keskdifer.( n: Niva). Mis ülesanne on armatuuris lülitil, mis peaks „vahekasti lukustama“ ? Proovisin üht masinat, sellel armatuuris vastav tuluke põles koguaeg, olenemata lüliti olekust. Oskab keegi seletada !
Ette tänades
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Mis aasta?
Vanematel igatahes on tagavedu ja vahekastist lülitatav nelivedu + nelivedu aeglustiga. Mingit keskdifrit polnud.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
isenokitseja
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Mai 15, 2008 4:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas isenokitseja »

boob kirjutas:Mis aasta?
Vanematel igatahes on tagavedu ja vahekastist lülitatav nelivedu + nelivedu aeglustiga. Mingit keskdifrit polnud.
1997a masin. Aga milleks on armatuuris nupp?
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Armatuuris nupp? Märgutuli ikka? Nii palju, kui mina neid Mazdasid/Forde näinud olen, on nad kõik lülitatava neilveoga. Ehk siis 2H-tagavedu, 4H-nelivedu, jäigalt otse, ilma keskdifrita, 4L-aeglustiga 4WD, ehk siis sama, mis 4H ainult läbi aeglusti. Osadel on armatuurlaua vasakus ääres nupp, mis vabastab 4H-lt 2H-le üleminekul esimesed hubid ilma tagurdamatta. Vanematel mudelitel peab hubide vabastamiseks tagurdama.
Ehk siis "tavalisel" sõidul pane 2H, vajutad nuppu ja see tuluke peaks suht kohe ära kustuma. 4H le lülitades peaks huubid ise järgi võtma. Kui see nii ei toimi, siis on arvatavasti selles automaatlülituses midagi peetis ja tuleks kaaluda manuaalsete huubide soetamist.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
isenokitseja
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Mai 15, 2008 4:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas isenokitseja »

Nupp oli paremal pool rooli ja sama tähistusega tuli põles armatuuris kogu aeg. Olenemata veost ja nuppu asendist põles tuli kogu aeg. Sillad lülitusid - 2H ees, kang taha 4H ja kang vasakule ning ette 4L.
Peremees rääkis, et pidavad olema nupp "veo ühtlustamisek" ega kah eriti ei teadnud.
Kasutaja avatar
ddig
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 13, 2008 7:31 pm
Asukoht: Võsa
Kontakt:

Postitus Postitas ddig »

97a B2500 peaks olema manuaalsete hub´idega. Vähemalt see millega mina sõitsin ning ka kõik need mida ma näinud olen on manuaalsetega.
Kahtlustan, et kirjeldatud nupp võib olla tagumise difriluku juhtimiseks?
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”