Kastikat

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

no fear
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Mär 20, 2008 9:41 am
Asukoht: Mulkland

Postitus Postitas no fear »

No nii.

Tänud Teile mehed asjalike nõuannete eest aga nüüd on pea jälle veel rohkem pulki täis. :shock:
Küsimus veel? Kas rattarummu lukud ongi need, mis lukustavad ratta ja kui siis need neli on nö aktiveeritud, siis käivad neli tükki all ringi või peab veel olema mingi muu lukustusmehhanism. St, kui masin kinni jääb, siis pidavat ringi käima vaid diagonaalis olevad rattad aga kui rummulukud peal kas siis käivad kõik neli?
Krt, täitsa loll veel selles maailmas :wink:

Jah saades aru, et vanemate masinate puhul see küttekulu on ikka suurem, tuleb arvatavasti teha mingid muud kriteeriumid. Kas siis tuleb suurendada rahalist osa või leppida sellega, et ... s...tt lugu peremees, s...tt lugu. Võib olla tuleb loobuda kastikast ka panustada järelkäru peale, kuigi see on kah jama variant.
Äkki siis hoopis panustada sellise tavalise, klassikalise maasturi peale? Et kui vaja siis käru sappa ja minek?
Kuigi jah, siis läheb värk veelgi kirjumaks...
Millest ma veel aru ei saa on see, et nt 99 aasta Nissaneid on Pick-up kahte sorti? Ühed on siis kehvemad ja mootori erinevus? Sest välimuselt ju suht sarnased. Otsisin siit foorumist asjale vastust aga vist halvasti otsisin?Üks siis selline
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja teine
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
MIS NEIL VAHET TEGELIKULT ON???
no fear@mõtetes
Viimati muutis no fear, T Mär 25, 2008 8:49 am, muudetud 5 korda kokku.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Rattarummu lukud on need jublakad seal esiratta keskel, mida annab siis kas käsitsi peale keerata väljast või toimivad nad automaatselt LOCK - UNLOCK või 2WD - 4WD või mis iganes tähistus seal peal on. Ühendab ta ära siis rattarummu esirattasse tuleva poolteljega ja tema praktilisem eesmärk on vähendada tagaveo reziimis küttekulu, kuna ei veeta asjatult pöörlevat massi poolasside näol ringi.

Kõike nelja ratast rummulukud vedama ei pane. See saab toimuda ainult siis kui nii esimeses kui ka tagumises difris on lukustatav difrilukk.
+372 5028488
no fear
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Mär 20, 2008 9:41 am
Asukoht: Mulkland

Postitus Postitas no fear »

jr kirjutas:Rattarummu lukud on need jublakad seal esiratta keskel, mida annab siis kas käsitsi peale keerata väljast või toimivad nad automaatselt LOCK - UNLOCK või 2WD - 4WD või mis iganes tähistus seal peal on. Ühendab ta ära siis rattarummu esirattasse tuleva poolteljega ja tema praktilisem eesmärk on vähendada tagaveo reziimis küttekulu, kuna ei veeta asjatult pöörlevat massi poolasside näol ringi.

Kõike nelja ratast rummulukud vedama ei pane. See saab toimuda ainult siis kui nii esimeses kui ka tagumises difris on lukustatav difrilukk.
Selge.
Ja millistel masinatel on need nö standardis olemas?
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Sa mõtled nüüd rattarummulukke või difrilukke?
+372 5028488
no fear
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Mär 20, 2008 9:41 am
Asukoht: Mulkland

Postitus Postitas no fear »

Difrilukke. Nagu ma siit lugedes aru olen saanud, siis on need ikka tunduvalt määravamad, et julgeks ka raskemat takistust läbima hakata.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

no fear kirjutas: Selge.
Ja millistel masinatel on need nö standardis olemas?
Rummulukud saavada olla vaid lülitatava nelikveoga maasturitel. Pideva nelikveoskeemiga maastureitel neid pole ja kasutada ka ei saaks.

Lisajuttu:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=877 ... ik%E4ivate
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=671 ... t=nelikveo

Difrilukke on erinevaid. Lülitatavad ja automaatsed. Need omakorda ajagunevad edasi. Mõlema silla lukud võid tehase poolt panduna leida vaid G- Mersu ja mõne Land Cruiseri mudeli sildadest
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Landy kirjutas: Rummulukud saavada olla vaid lülitatava nelikveoga maasturitel. Pideva nelikveoskeemiga maastureitel neid pole ja kasutada ka ei saaks
Teemast mööda,aga vaidleks sellele lausele natuke vastu.
Otsides enda gradile(mis on pidev nelivedu)esimesi pooltelgi,komistasin ameerika onude lehele,kus olid kaubaks manuaalhuubid dana 30 sillale.Hinnaks oli midagi ~1300 $ raha üks nurk.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

yanekk kirjutas:
Landy kirjutas: Rummulukud saavada olla vaid lülitatava nelikveoga maasturitel. Pideva nelikveoskeemiga maastureitel neid pole ja kasutada ka ei saaks
Teemast mööda,aga vaidleks sellele lausele natuke vastu.
Otsides enda gradile(mis on pidev nelivedu)esimesi pooltelgi,komistasin ameerika onude lehele,kus olid kaubaks manuaalhuubid dana 30 sillale.Hinnaks oli midagi ~1300 $ raha üks nurk.
O.T.
Osta ja pane külge ning keera esisild tagant ära! Seejärel näita kuidas sa ilma keskdifrit PIDEVALT lukus hoidmata sõidad :shock:!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

yanekk kirjutas:Teemast mööda,aga vaidleks sellele lausele natuke vastu.
Otsides enda gradile(mis on pidev nelivedu)esimesi pooltelgi,komistasin ameerika onude lehele,kus olid kaubaks manuaalhuubid dana 30 sillale.Hinnaks oli midagi ~1300 $ raha üks nurk.
Kas tal ei ole seda tüüpilist Cherokee vahekasti, et saab nii ainult tagaveoga, kui ka keskdifri abil pideva 4wd-ga sõita? Sorry kui loll möla, pole Grande nii lähedalt näinud kui tavalisi Cherosid.

no-fear'ile:
Kui oht objektidel (vms) kinni jääda suur, siis difrilukkudest odavam ja lollikindlam oleks panustada vintsile. Selle saad aga paigaldada suvalisele ostetavale autole.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Vaatasin kah selle auto24-s pakutava üle ja ise läheks vaatama just seda Sinu esimest linki.Kui hooldusraamatu ja läibisõidu jutt õige,siis hinna ja kvaliteedi suhe parim(sakslastel selle kohta hea sõna:preiswert).Isegi mitu korda mõelnud Patrol miskise kastika vastu välja vahetada,aga mul haagis olemas ja saab niimoodi ka hakkama.
nohik
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Dets 16, 2006 11:11 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nohik »

yanekk kirjutas:
Landy kirjutas: Rummulukud saavada olla vaid lülitatava nelikveoga maasturitel. Pideva nelikveoskeemiga maastureitel neid pole ja kasutada ka ei saaks
Teemast mööda,aga vaidleks sellele lausele natuke vastu.
Otsides enda gradile(mis on pidev nelivedu)esimesi pooltelgi,komistasin ameerika onude lehele,kus olid kaubaks manuaalhuubid dana 30 sillale.Hinnaks oli midagi ~1300 $ raha üks nurk.
Kas Dana 30 sildu ei kasuta ka nn tavalised cherod ja 4,0 grand cherod, millel vahekast võimaldab sõita ka ainult tagaveoga? Üldiselt pideva nelikveo puhul neid kasutuses näinud ei ole.

Madis
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

no fear kirjutas:Difrilukke. Nagu ma siit lugedes aru olen saanud, siis on need ikka tunduvalt määravamad, et julgeks ka raskemat takistust läbima hakata.
Kindlasti on standardis difrilukud MB G-l. :)
Kastikatest on tagumine lülitatav difrilukk uutel L200-del ja Nissanil.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Hiluxi kastikal on kah tagumine lülitatav diffrilukk lisana saadaval(vähemalt 2002 aasta autol).
d22
Fitting 38"
Postitusi: 284
Liitunud: P Okt 29, 2006 11:25 am
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas d22 »

Navara on parema varustusega:kliima, el. aknad,peeglid, kroomi on ka rohkem.
GC
Rock Crawler
Postitusi: 572
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

no fear kirjutas:No nii.

Tänud Teile mehed asjalike nõuannete eest aga nüüd on pea jälle veel rohkem pulki täis. :shock:
Küsimus veel? Kas rattarummu lukud ongi need, mis lukustavad ratta ja kui siis need neli on nö aktiveeritud, siis käivad neli tükki all ringi või peab veel olema mingi muu lukustusmehhanism. St, kui masin kinni jääb, siis pidavat ringi käima vaid diagonaalis olevad rattad aga kui rummulukud peal kas siis käivad kõik neli?
Krt, täitsa loll veel selles maailmas :wink:

Jah saades aru, et vanemate masinate puhul see küttekulu on ikka suurem, tuleb arvatavasti teha mingid muud kriteeriumid. Kas siis tuleb suurendada rahalist osa või leppida sellega, et ... s...tt lugu peremees, s...tt lugu. Võib olla tuleb loobuda kastikast ka panustada järelkäru peale, kuigi see on kah jama variant.
Äkki siis hoopis panustada sellise tavalise, klassikalise maasturi peale? Et kui vaja siis käru sappa ja minek?
Kuigi jah, siis läheb värk veelgi kirjumaks...
Millest ma veel aru ei saa on see, et nt 99 aasta Nissaneid on Pick-up kahte sorti? Ühed on siis kehvemad ja mootori erinevus? Sest välimuselt ju suht sarnased. Otsisin siit foorumist asjale vastust aga vist halvasti otsisin?Üks siis selline
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja teine
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
MIS NEIL VAHET TEGELIKULT ON???
no fear@mõtetes
Minu teada ei saa neil midagi vahet olla... mõlemad 76 kw mootoritega.
Vist 2002 tuli väike facelift ja mootor 98 kw. Aga räägitakse, ja on ka kinnitusi, et see mootor tahab juba 150 000 l.s. pealt saada saalede vahetust.
gaz fs 1
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”