Tänud Teile mehed asjalike nõuannete eest aga nüüd on pea jälle veel rohkem pulki täis.
Küsimus veel? Kas rattarummu lukud ongi need, mis lukustavad ratta ja kui siis need neli on nö aktiveeritud, siis käivad neli tükki all ringi või peab veel olema mingi muu lukustusmehhanism. St, kui masin kinni jääb, siis pidavat ringi käima vaid diagonaalis olevad rattad aga kui rummulukud peal kas siis käivad kõik neli?
Krt, täitsa loll veel selles maailmas
Jah saades aru, et vanemate masinate puhul see küttekulu on ikka suurem, tuleb arvatavasti teha mingid muud kriteeriumid. Kas siis tuleb suurendada rahalist osa või leppida sellega, et ... s...tt lugu peremees, s...tt lugu. Võib olla tuleb loobuda kastikast ka panustada järelkäru peale, kuigi see on kah jama variant.
Äkki siis hoopis panustada sellise tavalise, klassikalise maasturi peale? Et kui vaja siis käru sappa ja minek?
Kuigi jah, siis läheb värk veelgi kirjumaks...
Millest ma veel aru ei saa on see, et nt 99 aasta Nissaneid on Pick-up kahte sorti? Ühed on siis kehvemad ja mootori erinevus? Sest välimuselt ju suht sarnased. Otsisin siit foorumist asjale vastust aga vist halvasti otsisin?Üks siis selline
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja teine
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
MIS NEIL VAHET TEGELIKULT ON???
no fear@mõtetes