Grand Cherokee pööramine

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Grand Cherokee pööramine

Postitus Postitas Pomo »

kas see on normaalne, et pööramisel rattad kisuvad? Asfaldil kostab nagu lausa mingit häält. Nagu oleks diferentsiaalidega mingi kamm. Aga võibolla nii peabki olema.
2.7CRD 2003a.
Ma ise kahtlustan seda Qadradrive/käigukasti...
Kuidas on kogemused?
Siller
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: P Sept 24, 2006 9:57 pm

Postitus Postitas Siller »

See kõik on täiesti normaalne!
Nii peabki tegema, kui nelivedu sees.
Pole midagi, mille pärast muretseda. :D
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

ma arvasin et uuem tehnoloogia oskab paremini seda värki.
Mu 1988a. subaru tegi kahh sellist häält, enne per**e minemist, kui 4WD sees oli :lol:
Kahju et ühte silda ei saa välja lülida. Suvel ei vaja ma 4WD mitte kunagi. Ja siinset foorumit sirvdes sõidetakse ka 90% maanteel.
Kütusekulu ja ka juppide kulumine kahaneks märgatavalt. :roll:
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

No kui sa kohe grandi kallal virisema hakkad,siis see auto pole ilmselt sulle mõeldud.
Kasutaja avatar
Pomo
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: K Mär 19, 2008 10:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pomo »

ei virise ma ühti :oops:
lihtsalt uurin asja, mis ja kuda :P
see ei ole ju virisemine, kui tahan teada, kuidas hooldada ja kuidas käituda... :roll:
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Pomo kirjutas:ei virise ma ühti :oops:
lihtsalt uurin asja, mis ja kuda :P
see ei ole ju virisemine, kui tahan teada, kuidas hooldada ja kuidas käituda... :roll:
Väike tögamine hoiab meele erksa 8)
Reix
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 159
Liitunud: R Mär 24, 2006 2:08 pm
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

Postitus Postitas Reix »

Pomo kirjutas:ma arvasin et uuem tehnoloogia oskab paremini seda värki.
Mu 1988a. subaru tegi kahh sellist häält, enne per**e minemist, kui 4WD sees oli :lol:
Kahju et ühte silda ei saa välja lülida. Suvel ei vaja ma 4WD mitte kunagi. Ja siinset foorumit sirvdes sõidetakse ka 90% maanteel.
Kütusekulu ja ka juppide kulumine kahaneks märgatavalt. :roll:
Oma 93 aasta grandiga olen paari viimase aastaga 70 tuhat kilti Eesti teedel läbi logistanud ja ei ole küll aru saanud, et juppe kuidagi märgatavalt palju kuluks, mis siis, et 4wd väljalülimisvõimalust ei ole :D Sillaosast olen uuendanud vaid eesmise stabikavarda puksid. Küll tuleb määritavaid pukse regulaarselt määrida.
Teine asi selle keeramise kohta, kuna autol on suhteliselt hea pöörderaadius siis keeramisel rehvid tiba kratsivadki asfalti, kui välja keeratud rooliga keerata. Ma alguses mõtsin ka, et mingi jama, a see peabki nii olema :wink:
Grand Cherokee
Kasutaja avatar
grand-cherokee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 187
Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
Asukoht: vändra

Postitus Postitas grand-cherokee »

ma mõtlesin siiamaani et mis jama et kui 4 wd sees et siis keerates läheks justkui pidur peale. Õnneks on minu grandil võimalik 2wd-na kulgeda
Kasutaja avatar
rannamees
Rock Crawler
Postitusi: 692
Liitunud: L Okt 10, 2009 1:04 am
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas rannamees »

Reix kirjutas:
Pomo kirjutas:ma arvasin et uuem tehnoloogia oskab paremini seda värki.
Mu 1988a. subaru tegi kahh sellist häält, enne per**e minemist, kui 4WD sees oli :lol:
Kahju et ühte silda ei saa välja lülida. Suvel ei vaja ma 4WD mitte kunagi. Ja siinset foorumit sirvdes sõidetakse ka 90% maanteel.
Kütusekulu ja ka juppide kulumine kahaneks märgatavalt. :roll:
Oma 93 aasta grandiga olen paari viimase aastaga 70 tuhat kilti Eesti teedel läbi logistanud ja ei ole küll aru saanud, et juppe kuidagi märgatavalt palju kuluks, mis siis, et 4wd väljalülimisvõimalust ei ole :D Sillaosast olen uuendanud vaid eesmise stabikavarda puksid. Küll tuleb määritavaid pukse regulaarselt määrida.
Teine asi selle keeramise kohta, kuna autol on suhteliselt hea pöörderaadius siis keeramisel rehvid tiba kratsivadki asfalti, kui välja keeratud rooliga keerata. Ma alguses mõtsin ka, et mingi jama, a see peabki nii olema :wink:
Mis määre sinna nipliga puksidesse käib?
Mingi spezial või suva laagrimääre ?
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Kasutaja avatar
Xim
Fitting 38"
Postitusi: 308
Liitunud: E Apr 10, 2006 4:28 pm
Asukoht: Lõuna-osariigid

Postitus Postitas Xim »

Ma arvan, et kui sinna mingit suvalist lööd ei juhtu kaa midagi. Kui aga spetsiaalselt ostma hakkad siis küsi mingit vett hülgavat määret. Endale sain Tartust ringtee õlipoest mingit teboili punast määret mis on küll slline moos et käte küljest annab ikka maha saada :D
Kasutaja avatar
madisv
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: E Juul 21, 2008 4:57 pm

Postitus Postitas madisv »

Minu 2,7 näiteks teeb häält vasakule keeramisel. Rattad kratsivad maad ja libedaga väikesel ringteel on tükk tegemist, et vasakule ilusti välja keerata. Pole veel alla jõudnud, aga normaalne see kindlasti ei ole. Oskab keegi ennustada, mis põhjus ja mis maksab?
Kui töötab, ära näpi!
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”