Grand Cherokee pööramine
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Grand Cherokee pööramine
kas see on normaalne, et pööramisel rattad kisuvad? Asfaldil kostab nagu lausa mingit häält. Nagu oleks diferentsiaalidega mingi kamm. Aga võibolla nii peabki olema.
2.7CRD 2003a.
Ma ise kahtlustan seda Qadradrive/käigukasti...
Kuidas on kogemused?
2.7CRD 2003a.
Ma ise kahtlustan seda Qadradrive/käigukasti...
Kuidas on kogemused?
ma arvasin et uuem tehnoloogia oskab paremini seda värki.
Mu 1988a. subaru tegi kahh sellist häält, enne per**e minemist, kui 4WD sees oli
Kahju et ühte silda ei saa välja lülida. Suvel ei vaja ma 4WD mitte kunagi. Ja siinset foorumit sirvdes sõidetakse ka 90% maanteel.
Kütusekulu ja ka juppide kulumine kahaneks märgatavalt.
Mu 1988a. subaru tegi kahh sellist häält, enne per**e minemist, kui 4WD sees oli

Kahju et ühte silda ei saa välja lülida. Suvel ei vaja ma 4WD mitte kunagi. Ja siinset foorumit sirvdes sõidetakse ka 90% maanteel.
Kütusekulu ja ka juppide kulumine kahaneks märgatavalt.

Oma 93 aasta grandiga olen paari viimase aastaga 70 tuhat kilti Eesti teedel läbi logistanud ja ei ole küll aru saanud, et juppe kuidagi märgatavalt palju kuluks, mis siis, et 4wd väljalülimisvõimalust ei olePomo kirjutas:ma arvasin et uuem tehnoloogia oskab paremini seda värki.
Mu 1988a. subaru tegi kahh sellist häält, enne per**e minemist, kui 4WD sees oli![]()
Kahju et ühte silda ei saa välja lülida. Suvel ei vaja ma 4WD mitte kunagi. Ja siinset foorumit sirvdes sõidetakse ka 90% maanteel.
Kütusekulu ja ka juppide kulumine kahaneks märgatavalt.

Teine asi selle keeramise kohta, kuna autol on suhteliselt hea pöörderaadius siis keeramisel rehvid tiba kratsivadki asfalti, kui välja keeratud rooliga keerata. Ma alguses mõtsin ka, et mingi jama, a see peabki nii olema

Grand Cherokee
- grand-cherokee
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 187
- Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
- Asukoht: vändra
Mis määre sinna nipliga puksidesse käib?Reix kirjutas:Oma 93 aasta grandiga olen paari viimase aastaga 70 tuhat kilti Eesti teedel läbi logistanud ja ei ole küll aru saanud, et juppe kuidagi märgatavalt palju kuluks, mis siis, et 4wd väljalülimisvõimalust ei olePomo kirjutas:ma arvasin et uuem tehnoloogia oskab paremini seda värki.
Mu 1988a. subaru tegi kahh sellist häält, enne per**e minemist, kui 4WD sees oli![]()
Kahju et ühte silda ei saa välja lülida. Suvel ei vaja ma 4WD mitte kunagi. Ja siinset foorumit sirvdes sõidetakse ka 90% maanteel.
Kütusekulu ja ka juppide kulumine kahaneks märgatavalt.Sillaosast olen uuendanud vaid eesmise stabikavarda puksid. Küll tuleb määritavaid pukse regulaarselt määrida.
Teine asi selle keeramise kohta, kuna autol on suhteliselt hea pöörderaadius siis keeramisel rehvid tiba kratsivadki asfalti, kui välja keeratud rooliga keerata. Ma alguses mõtsin ka, et mingi jama, a see peabki nii olema
Mingi spezial või suva laagrimääre ?
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7