Elektr. või meh. juhitav difrilukk
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
vtl
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Elektr. või meh. juhitav difrilukk
Tänased vitsad õpetasid, et kui auto ikka kõõlub diagonaalselt kaks ratast õhus, siis ei ole LSD-st tagasillas mingit abi.
Kas eestimaa pinnal keegi tegeleb ka selliste lukkude tarnimise-paigaldusega, mis ei vaja lülitamiseks kompressorit, nagu nt. ARB. Autos niigi ruumi vähe ja miskit lärisevat asjapuud ei taha juurde.
PS. Auto, kus ruumi niigi vähe on muidugi Wrangler.
PPS. Tänud appitulnud metsik, v6rrimees, sennaH ja ülejäänud kogudus (kelle nimed-näod pimedas meelde ei jäänud)
Kas eestimaa pinnal keegi tegeleb ka selliste lukkude tarnimise-paigaldusega, mis ei vaja lülitamiseks kompressorit, nagu nt. ARB. Autos niigi ruumi vähe ja miskit lärisevat asjapuud ei taha juurde.
PS. Auto, kus ruumi niigi vähe on muidugi Wrangler.
PPS. Tänud appitulnud metsik, v6rrimees, sennaH ja ülejäänud kogudus (kelle nimed-näod pimedas meelde ei jäänud)
Ma vist hetkel ainuke el.luku kasutaja jeebil.
Kui huvi on võid ühendus võtta.
Natuke eeltööd saad teha:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9384
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6572
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9125
Kui huvi on võid ühendus võtta.
Natuke eeltööd saad teha:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9384
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=6572
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9125
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Elektr. või meh. juhitav difrilukk
*oled sa seda kompressorit elus suuruses näinud?vtl kirjutas: mis ei vaja lülitamiseks kompressorit, nagu nt. ARB. Autos niigi ruumi vähe ja miskit lärisevat asjapuud ei taha juurde.
*ega sa ometi salongi ei plaani seda kopressorit panna ju?
Mina ei julge väita, et ARB on parim, aga sinu põhjused ARB mitte panna on ... veits noh... naljakad
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Elektr. või meh. juhitav difrilukk
Kas sul vints juba on ninnu peal? Kui ei ole, siis soovitaks küll alustada sellest ja siis edasi mõelda kas sul neid lukke ikka vaja on. Lukk on hea küll, aga vintsi efektiivsus on tunduvalt suurem.vtl kirjutas:Tänased vitsad õpetasid, et kui auto ikka kõõlub diagonaalselt kaks ratast õhus, siis ei ole LSD-st tagasillas mingit abi.
Lisaks aitab tavaliselt luku asemel ka arukas mõtlemine.
Kuna oli juttu LSD-st, siis eeldasin, et tegemist ei ole vist võistlusautoga? Vastasel juhul võib mu jutu unustada
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Te olete heast elust lolliks läinud, inimesed.
1) wras on vähe ruumi? supakate ja kõllide jaoks leitakse sinna kohad, aga arb komprekas ei mahu?
2) komprekas salongi, uih-uih... kuhu siis veel? 4,0 kapotialune on suht täis. Läriseb? Teile valmistab tõsiselt muret, et kui te tegelete offroadimisega või olete kinni ja vaja lukke lülitada, siis te peate paar sekundit lärinat kuulama ja sel ajal on musa nautimine raskendatud??? WRANGLERIS???
1000-kroonine t-maxi latt-tung ja paarisaja krooni eest linte oleks sul ilmselt võimaldanud autonoomselt ja iseseisvalt sõitu jätkata.
Fancy tehnika on hea küll, aga first things first...
P.S: mittelärisevad ja täismehaanilised lukud on ntx OX-lockerid... Niipalju kui ma aru saanud olen ainult, on trossi paika timmimine tüütu ja seda tulevat iga kord peale sildade õlivahetust teha
1) wras on vähe ruumi? supakate ja kõllide jaoks leitakse sinna kohad, aga arb komprekas ei mahu?
2) komprekas salongi, uih-uih... kuhu siis veel? 4,0 kapotialune on suht täis. Läriseb? Teile valmistab tõsiselt muret, et kui te tegelete offroadimisega või olete kinni ja vaja lukke lülitada, siis te peate paar sekundit lärinat kuulama ja sel ajal on musa nautimine raskendatud??? WRANGLERIS???
1000-kroonine t-maxi latt-tung ja paarisaja krooni eest linte oleks sul ilmselt võimaldanud autonoomselt ja iseseisvalt sõitu jätkata.
Fancy tehnika on hea küll, aga first things first...
P.S: mittelärisevad ja täismehaanilised lukud on ntx OX-lockerid... Niipalju kui ma aru saanud olen ainult, on trossi paika timmimine tüütu ja seda tulevat iga kord peale sildade õlivahetust teha
tegime pulli, aitab
-
vtl
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektr. või meh. juhitav difrilukk
1) Olen näinud ja kasutanud.atdoom kirjutas:*oled sa seda kompressorit elus suuruses näinud?vtl kirjutas: mis ei vaja lülitamiseks kompressorit, nagu nt. ARB. Autos niigi ruumi vähe ja miskit lärisevat asjapuud ei taha juurde.
*ega sa ometi salongi ei plaani seda kopressorit panna ju?
2) Kuhu siis. Wra kapoti all pole lihtsalt ruumi.
Vintsi pole veel jõudnud peale keerata, aga sellest poleks kasu olnud.tarmo kirjutas:Kas sul vints juba on ninnu peal? Kui ei ole, siis soovitaks küll alustada sellest ja siis edasi mõelda kas sul neid lukke ikka vaja on. Lukk on hea küll, aga vintsi efektiivsus on tunduvalt suurem.
Lisaks aitab tavaliselt luku asemel ka arukas mõtlemine.
Vahel (nagu nt. eile) ei ole mitte ühtegi kohta, kuhu vintsitrossi kinnitada. Ainus võimalus oleks olnud hakata varukummi vms. maa sisse kaevama.
Kompressor peakohale soundbari keskele monteerida oleks hea mõtetanel kirjutas:Te olete heast elust lolliks läinud, inimesed.
1) wras on vähe ruumi? supakate ja kõllide jaoks leitakse sinna kohad, aga arb komprekas ei mahu?![]()
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Elektr. või meh. juhitav difrilukk
Osaliselt mõistan, sest eks olen isegi Gaz 66-ga keset põldu sees istunud ja ei aidanud muu kui linttraktor. Aga pigem on selline olukord erand kui reegel. Ehk siis sellised seesistumised on mul olnud üldiselt ainult oma rumalusest (roninud kohta kuhu pole üksi vaja ronida).vtl kirjutas:Vintsi pole veel jõudnud peale keerata, aga sellest poleks kasu olnud.
Vahel (nagu nt. eile) ei ole mitte ühtegi kohta, kuhu vintsitrossi kinnitada. Ainus võimalus oleks olnud hakata varukummi vms. maa sisse kaevama.
Ei taha tingimata ümber kummutada lukkude mõttekust su autole, aga lihtsalt tasub eelnevalt mõelda kas palju bängi alati kaalub üles õiged otsused. Tavaliselt ei kaalu
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Liigne mass kaasreisijate (kaardilugeja ja vintsman) näol Sirgala turbaväljal ning minu liiga optimistlik ja "kaval" sõit ümber mingi hunniku
Sry. Keerame siin teemat teiseks...
Teemast ise - mina paneks (panin, olen pannud ja panen veel) esimesena siiski vintsi ja siis raha ülejäägi korral alles luku(d) silda.
Krt loen oma teksti ja välja loeb nagu ma mingit vintsi või lukku põrutaks
, aga mõte jääb samaks.
Sry. Keerame siin teemat teiseks...
Teemast ise - mina paneks (panin, olen pannud ja panen veel) esimesena siiski vintsi ja siis raha ülejäägi korral alles luku(d) silda.
Krt loen oma teksti ja välja loeb nagu ma mingit vintsi või lukku põrutaks
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033