Nissan SD33 + home made turbo kit
Moderaatorid: jr, Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 17
- Liitunud: R Nov 11, 2005 9:56 pm
- Asukoht: helsinki-vöru
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Täna keevitasin kõik väljalaske tükid lõplikult kinni
ja kuna õli pealevool sai ka kinni pandud ei saanud kuidagi ennast tagasihoida väikesest mootori käivitamisest
Pildid.
Lõplikult keevitatud downpipe :

Ja omal kohal:

Esialgu viisin vana väljalaskega kokku hiljem teen lõpuni 60mm toruga, olin ostnud 55mm ja see ei sobi
:

Ja nagu eespool mainisin sai täna vilet kuulda, see oli mõnus motivatsiooni kommike
kui Youtubi saan väikese klipikese üles, siis jagan teilegi

ja kuna õli pealevool sai ka kinni pandud ei saanud kuidagi ennast tagasihoida väikesest mootori käivitamisest

Pildid.
Lõplikult keevitatud downpipe :

Ja omal kohal:

Esialgu viisin vana väljalaskega kokku hiljem teen lõpuni 60mm toruga, olin ostnud 55mm ja see ei sobi


Ja nagu eespool mainisin sai täna vilet kuulda, see oli mõnus motivatsiooni kommike

kui Youtubi saan väikese klipikese üles, siis jagan teilegi


- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=mSynaPglhOc
võiks teada anda kas siit näeb, pole enne Youtubi pannud.
võiks teada anda kas siit näeb, pole enne Youtubi pannud.
link toimib, lase ikka rohkem peeneksMihkel78 kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=mSynaPglhOc
võiks teada anda kas siit näeb, pole enne Youtubi pannud.

- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
mis sa tühja ikka peenestad.lase ikka rohkem peeneks
Täna tegin turbo õli äravoolu valmis, ja mässasin ajamiga mis hakkab geomeetriat muutma, tegin igat moodi selle mehanismi reguleeritava, ilmselt saab paras seadmine olema.
Vaikselt teen plaane järgmisele ülesandele mis sai endajaoks püstitatud, see on kaalus maha võtmine

Kuna esialgu on aastas üks võistlus minu jaoks siis aega natuke on veel

Millega kaas võistlejad tegelevad ?

Ega Härjadki maga
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Kuna puuduvad osa sisselaske ühendamiseks silicooni põlved, ei ole veel süteem koos aga kuna kiusatus on suur olnud olen juba sõitnud
. tegin mingi ajutise lahenduse.
Tulemus on selline, et jõudu on lisandunud looma moodi kuigi seadistamist ei ole ollagi. Rõhku proovisin algul ja no lühiajaliselt 1,2 bar i. kui geomeetria algul kõige väiksemas asendis oli lajatas hetkega 1,8 bar ja see tuli ikka väga kiirelt mingit viivet praktiliselt ei ole see oligi eesmark. Ja no sellist vilet ei tee ka ükski orginaal turboga Patrol, ikka päris metsik.
Nüüd kakun kõik maha ja panen kokku kui juppid koos jälle, vaja on kindlasti bov klappi kuna käiguvahetusel lajatab rõhu läbi turbo tagasi ja see ei tee turbole head. Bov laseb rõhu etteantud piiri ületamisel atmosfääri.
Mihkel

Tulemus on selline, et jõudu on lisandunud looma moodi kuigi seadistamist ei ole ollagi. Rõhku proovisin algul ja no lühiajaliselt 1,2 bar i. kui geomeetria algul kõige väiksemas asendis oli lajatas hetkega 1,8 bar ja see tuli ikka väga kiirelt mingit viivet praktiliselt ei ole see oligi eesmark. Ja no sellist vilet ei tee ka ükski orginaal turboga Patrol, ikka päris metsik.
Nüüd kakun kõik maha ja panen kokku kui juppid koos jälle, vaja on kindlasti bov klappi kuna käiguvahetusel lajatab rõhu läbi turbo tagasi ja see ei tee turbole head. Bov laseb rõhu etteantud piiri ületamisel atmosfääri.
Mihkel
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Kui sellest kaalust rääkida siis keegi oskab järsku soovitada lahendusi Patrolit eriti peeneks ajada.
Minu mõte on kaotada ära küljerauad, see raud tala mille küljes on kärukonks (mega junn on ), esirauad, tagaraud, ja kuna ma olin tagaluugi mega rauaga ülekeevitanud pean ka sellest vabanema, plaan on teaha klaaskiust vorm ja siis omakaorda klaaskiust luuk selle järgi.
Lihtsam muidugi muddragi ajal lihtsalt küljest kruvida. Tagumise osa põhjast vahetaks alumiiniumist trifeldatud plaadi vastu sellest ei tulegi võibolla vaga palju kaaluvõitu aga ei roosteta vähemalt.
Mis veel ?
Minu mõte on kaotada ära küljerauad, see raud tala mille küljes on kärukonks (mega junn on ), esirauad, tagaraud, ja kuna ma olin tagaluugi mega rauaga ülekeevitanud pean ka sellest vabanema, plaan on teaha klaaskiust vorm ja siis omakaorda klaaskiust luuk selle järgi.
Lihtsam muidugi muddragi ajal lihtsalt küljest kruvida. Tagumise osa põhjast vahetaks alumiiniumist trifeldatud plaadi vastu sellest ei tulegi võibolla vaga palju kaaluvõitu aga ei roosteta vähemalt.
Mis veel ?
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Sai natuke katsetatud jälle:
http://www.youtube.com/watch?v=WSGYzESPQmw
Kahjuks ei olnud täna kedagi kaamerat hoidma panna ja pidin ise sõidu kõrvalt
Wastegate vedru on nõrga võitu ja üle 1,2 bar ei lase.
ja kuna tee oli mingi pehme kruusatee ei saanuki hästi aru aga just nagu oleks 4 käiguga sidur täiega ülelasknud seda just 4 veoga , tagaveoga ei saanud aru hakkas suusatama, et siis jah 4 käiguga ei saanutki enam eriti vajutata.
Pean mingi rahuliku asfalt raja vaatama selle kino jaoks.
http://www.youtube.com/watch?v=WSGYzESPQmw
Kahjuks ei olnud täna kedagi kaamerat hoidma panna ja pidin ise sõidu kõrvalt

Wastegate vedru on nõrga võitu ja üle 1,2 bar ei lase.
ja kuna tee oli mingi pehme kruusatee ei saanuki hästi aru aga just nagu oleks 4 käiguga sidur täiega ülelasknud seda just 4 veoga , tagaveoga ei saanud aru hakkas suusatama, et siis jah 4 käiguga ei saanutki enam eriti vajutata.
Pean mingi rahuliku asfalt raja vaatama selle kino jaoks.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602