Nissan SD33 + home made turbo kit

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
tigu
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Nov 25, 2005 2:53 pm
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas tigu »

Kuidas siis turbo aretamine edeneb?
tillipikendaja
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: R Nov 11, 2005 9:56 pm
Asukoht: helsinki-vöru

Postitus Postitas tillipikendaja »

jajahh-ma ka kannatamatult ootan tulemusi,nii et hypetega kapoti alla :evil: pane esimene paika-teisega saad juba kulud tasa....
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Ni nii.
Tegelikult ootan millal saavad valmis mootoripoolsed kollektori flansed, kollektori tegemine on turbo poolt alustatud, kuid jah.
Muu peaks nagu olemas olema.
Vahepeal jäi asi seisma kuna lisandus uus pisike pereliige :D.
Kasutaja avatar
tigu
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Nov 25, 2005 2:53 pm
Asukoht: Pärnumaa

Postitus Postitas tigu »

No kurat :o , vot nüid on pidu!
Õnnitlused siis vastse ilmakodaniku sünni puhul!
Jõudu edaspidiseks! :lol:
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Ahhoi siia teemasse ka natuke infot vahepeal.

Kuna aega eriti garaasi jaoks ei ole siis tegin asja lihtsamaks ja kasutan orginaal kollektorit. Hiljem teen selle siiski ümmber. selle suve sõdab sellise süsteemiga siis :
Pilt

Pilt

Pilt
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Täna keevitasin kõik väljalaske tükid lõplikult kinni
ja kuna õli pealevool sai ka kinni pandud ei saanud kuidagi ennast tagasihoida väikesest mootori käivitamisest :D
Pildid.
Lõplikult keevitatud downpipe :
Pilt

Ja omal kohal:

Pilt

Esialgu viisin vana väljalaskega kokku hiljem teen lõpuni 60mm toruga, olin ostnud 55mm ja see ei sobi :D :
Pilt

Ja nagu eespool mainisin sai täna vilet kuulda, see oli mõnus motivatsiooni kommike :D
kui Youtubi saan väikese klipikese üles, siis jagan teilegi :D

Pilt
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

http://www.youtube.com/watch?v=mSynaPglhOc

võiks teada anda kas siit näeb, pole enne Youtubi pannud.
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Mihkel78 kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=mSynaPglhOc

võiks teada anda kas siit näeb, pole enne Youtubi pannud.
link toimib, lase ikka rohkem peeneks :wink:
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

lase ikka rohkem peeneks
mis sa tühja ikka peenestad.

Täna tegin turbo õli äravoolu valmis, ja mässasin ajamiga mis hakkab geomeetriat muutma, tegin igat moodi selle mehanismi reguleeritava, ilmselt saab paras seadmine olema.

Vaikselt teen plaane järgmisele ülesandele mis sai endajaoks püstitatud, see on kaalus maha võtmine :D üks 100kg tahaks maha võtta.

Kuna esialgu on aastas üks võistlus minu jaoks siis aega natuke on veel :D


Millega kaas võistlejad tegelevad ? :D
Ega Härjadki maga
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Kuna puuduvad osa sisselaske ühendamiseks silicooni põlved, ei ole veel süteem koos aga kuna kiusatus on suur olnud olen juba sõitnud :D . tegin mingi ajutise lahenduse.
Tulemus on selline, et jõudu on lisandunud looma moodi kuigi seadistamist ei ole ollagi. Rõhku proovisin algul ja no lühiajaliselt 1,2 bar i. kui geomeetria algul kõige väiksemas asendis oli lajatas hetkega 1,8 bar ja see tuli ikka väga kiirelt mingit viivet praktiliselt ei ole see oligi eesmark. Ja no sellist vilet ei tee ka ükski orginaal turboga Patrol, ikka päris metsik.
Nüüd kakun kõik maha ja panen kokku kui juppid koos jälle, vaja on kindlasti bov klappi kuna käiguvahetusel lajatab rõhu läbi turbo tagasi ja see ei tee turbole head. Bov laseb rõhu etteantud piiri ületamisel atmosfääri.

Mihkel
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Kui sellest kaalust rääkida siis keegi oskab järsku soovitada lahendusi Patrolit eriti peeneks ajada.
Minu mõte on kaotada ära küljerauad, see raud tala mille küljes on kärukonks (mega junn on ), esirauad, tagaraud, ja kuna ma olin tagaluugi mega rauaga ülekeevitanud pean ka sellest vabanema, plaan on teaha klaaskiust vorm ja siis omakaorda klaaskiust luuk selle järgi.
Lihtsam muidugi muddragi ajal lihtsalt küljest kruvida. Tagumise osa põhjast vahetaks alumiiniumist trifeldatud plaadi vastu sellest ei tulegi võibolla vaga palju kaaluvõitu aga ei roosteta vähemalt.
Mis veel ?
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Väga lahe. Hoia meid ikka kursis oma tegemistega.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Sai natuke katsetatud jälle:

http://www.youtube.com/watch?v=WSGYzESPQmw

Kahjuks ei olnud täna kedagi kaamerat hoidma panna ja pidin ise sõidu kõrvalt :D

Wastegate vedru on nõrga võitu ja üle 1,2 bar ei lase.

ja kuna tee oli mingi pehme kruusatee ei saanuki hästi aru aga just nagu oleks 4 käiguga sidur täiega ülelasknud seda just 4 veoga , tagaveoga ei saanud aru hakkas suusatama, et siis jah 4 käiguga ei saanutki enam eriti vajutata.
Pean mingi rahuliku asfalt raja vaatama selle kino jaoks.
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

Ja lisan et siduri ketas on värskelt uus panud!
Aga Isake järsku mainis, kuskil et sidur on turboversioonil erinev ?

Igal juhul oli väga seda moodi kärsakas ka üleval.
Life begins @ 15 PSI

Fotod teeb Tartus - http://www.happydaysfotod.com/
margus4x4ee
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
Asukoht: 53496602

Postitus Postitas margus4x4ee »

SD33 ja SD33T sidurikettad ja -korvid erinevad lausa 3,5cm võrra (240mm vs 275mm)
Vasta

Mine “Nissan / Renault”