Genekas veest välja voi veekindlaks?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
kuna vahepeal tekkis mingi ehku peale jutt genede võimsusest, siis rip-off ühest andmebaasist: LINK
Äkki kellegil abiks enne otsustamist...
Äkki kellegil abiks enne otsustamist...
püsiv nelivedu kuubis ja mõned "järelkärud".
Passat '05 TDI, 100q '91 V6, 200tq '85 , Niva '85, Ritmo85 '83, M401 '51, M400 '49, ...
Passat '05 TDI, 100q '91 V6, 200tq '85 , Niva '85, Ritmo85 '83, M401 '51, M400 '49, ...
Re: Genekas veest välja voi veekindlaks?
Niisis , et kas kuskile kondi asemele voi kuskile üles annab tosta seda genekat? voi on kuidagi koduste vahenditega voimalik ta veekindlaks teha?
Ja ehk on veel mingeid suuremaid takistusi kapoti all vaja likvideerida, enne kui suplema saab minna?[/quote]
Üldjuhul genekas ütleb enne ülesse , kui vesi laagritesse jõuab .
Veetolm võib kuuma mootori ja generaatori puhul generaatorist auruda , kuid võib vaikselt laagritesse jõuda ( eriti vanemate kaua töödanud generaatorite korral ) kuna laagri sisevõru ja katte vaheline pilu on kulunud suuremaks . Kui on metallkatetega laagrid, siis üldjuhul, see pilu on juba uutel laagritel suhteliselt suur ( ei ole päris mikrootolmu ja veekindel, kuid annab veidi väiksema veeretakistuse ).
Genekalaagrid on üldjuhul kinnised , kuid kui vee sisse võtab siis rikub määrde ära ja pikka pidu ei ole ! Erilisi generaatorite ( ka konditsioneeri -ja rattalaagreid ) laagreid saad vaadata, otsida PFI kodulehelt sisenedes kodulehele www.moduator.ee ja klikkides sõrendatud trükis P F I peal .
Mingi efekti annab muidugi ka generaatori laagrite määrde vahetamine
kuumakindla määrde vastu , aga kes seda nii väga teha viitsib .
Oskamatusel võib generaatori korpuse hoopis ära lõhkuda, või vigastada .
Ja ehk on veel mingeid suuremaid takistusi kapoti all vaja likvideerida, enne kui suplema saab minna?[/quote]
Üldjuhul genekas ütleb enne ülesse , kui vesi laagritesse jõuab .
Veetolm võib kuuma mootori ja generaatori puhul generaatorist auruda , kuid võib vaikselt laagritesse jõuda ( eriti vanemate kaua töödanud generaatorite korral ) kuna laagri sisevõru ja katte vaheline pilu on kulunud suuremaks . Kui on metallkatetega laagrid, siis üldjuhul, see pilu on juba uutel laagritel suhteliselt suur ( ei ole päris mikrootolmu ja veekindel, kuid annab veidi väiksema veeretakistuse ).
Genekalaagrid on üldjuhul kinnised , kuid kui vee sisse võtab siis rikub määrde ära ja pikka pidu ei ole ! Erilisi generaatorite ( ka konditsioneeri -ja rattalaagreid ) laagreid saad vaadata, otsida PFI kodulehelt sisenedes kodulehele www.moduator.ee ja klikkides sõrendatud trükis P F I peal .
Mingi efekti annab muidugi ka generaatori laagrite määrde vahetamine
kuumakindla määrde vastu , aga kes seda nii väga teha viitsib .
Oskamatusel võib generaatori korpuse hoopis ära lõhkuda, või vigastada .
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Meie võistlusautol on kaks generaatorit, üks all ja teine kondi pumba asemel üleval. Kui vette sõita, siis kaob laadminie hetkega mõlemal genel, vahet pole, et ülemine on veel veest väljas. Rihm toob vee üles ja uputab gene ära.
Laagreid vahetame genedel 2-3 korda aastas, laagrid on tootjalt SKF. Pole midagi teha, offroad on sõlmedele julm.
Laagreid vahetame genedel 2-3 korda aastas, laagrid on tootjalt SKF. Pole midagi teha, offroad on sõlmedele julm.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Genekas veest välja voi veekindlaks?
Bemaritel mõõdetakse geneka võimsust selle järgi kui kõva tümakat kannatab lasta - ehk siis Db'ides ikka mitte A




Re:
Kahe eraldi seisva geneka asemel võiksid kasutada miskit sellist http://alternatorparts.com/Extreme%20Du ... 20type.htm . Muretsesin ka omale analoogse - proovimiseks ja katsetamiseks pole veel võimalust tekkinud.erik kirjutas:Meie võistlusautol on kaks generaatorit, üks all ja teine kondi pumba asemel üleval. Kui vette sõita, siis kaob laadminie hetkega mõlemal genel, vahet pole, et ülemine on veel veest väljas. Rihm toob vee üles ja uputab gene ära.
Laagreid vahetame genedel 2-3 korda aastas, laagrid on tootjalt SKF. Pole midagi teha, offroad on sõlmedele julm.
Andres
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Re: Genekas veest välja voi veekindlaks?
Esimeseks (ja ainukeseks postituseks?), 5 aastat tagusele postitusele smailide lisamine? No pidi see alles kaevumine olema.karp kirjutas:Bemaritel mõõdetakse geneka võimsust selle järgi kui kõva tümakat kannatab lasta - ehk siis Db'ides ikka mitte A
![]()
![]()