(Luaziga) võistlema!

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

aeroman
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: N Jaan 31, 2008 4:08 pm
Asukoht: Kuusalu

Postitus Postitas aeroman »

mustrist niipalju et pooldan kalasaba mustrit.
Luaz Rulez.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Ja sa loodad,et ratta reduktorid jäävad pidama?Minu kogemus näitab küll,et iga rehv parema pidamisega suudab seal korraliku Stalingradi korda saata.Eriti siis kui veel vähe võimsam mootor vahel.
Veiko.
PS muuda ka pealkiri ära
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Tule kae mõnda võistlust ligidalt, eriti võistlusradu. Usu, luaz`ig pole seal midagi teha, modi seda kuidas tahad. See kirjutis kuulub hea nõu valdkonda.

Parimat

Erik
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
aeroman
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: N Jaan 31, 2008 4:08 pm
Asukoht: Kuusalu

Luaz-iga vöistlema

Postitus Postitas aeroman »

aga mis möttes et luaz-iga pole seal midagi teha mille poolest ta nii kehv on siis,olen istund luaz-is mis tegi silmad ette siukestele aparaatidele oma zappari mootori ja orig rehvidega.
Luaz Rulez.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Kas sa reaalselt võistlusel oled käinud?
Nagu Erik juba kirjutas see rada kus isegi TR-1 võisteldakse saab Luazikule karm olema.
Soeta parem Samurai ja hakka sellest midagi korraliku tegema.
Luaz on võistluste jaoks suht surnud projekt juba sünnist.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17420
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

erik kirjutas:Tule kae mõnda võistlust ligidalt, eriti võistlusradu. Usu, luaz`ig pole seal midagi teha, modi seda kuidas tahad. See kirjutis kuulub hea nõu valdkonda.
Miks ei ole, kui ikka. Suur ja tugev vints ning hiiglama võimas genekas koos võimsa aku purakaga peale panna, siis lohitsab ka ilma ratasteta seda kerget keret mööda maapinda edasi.
Kui õnnestuks veel venelaste imevints peale panna, siis võib ju kogu aeg käigukasti neutraalis hoida.(Reduktorid jäävad terveks) Vintsman peab ainult hea jooksja olema.
(JR-i unistus V8 mootoriga ja meh. vintsiga metallplaadist)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

See oli nüüd nali!
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17420
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Veiko kirjutas:See oli nüüd nali!
Veiko
Selles mõttes, et Turisti/TR0 -i võib sellega iga kell tulla sõitma.
Viimati võisteldi Luaziga vist 2005/2006 Klapperil. "Vanadel headel aegadel" on neid võitlemas olnud 5-6 ekipaazi.

Kui mõelda Saarekolli TR1 rajale, siis seal oleks tegelikult saanud Luaziga rahulikult sõita küll. Midagi üle mõistuse rasket seal ju polnud (kui KK6 välja jätta).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

Landy kirjutas:1)Ei saa saa VAZ mootoriga varustataud ZAZ-iga võitlema TR2 klassis. (Pole sama tootja mootor), seega on ainus alternatiiv Tauria mootor
2)Soojendusradikas,kui üks mootori jahutussüteemi osa annab sulle eelised mootori ülekuumenemise vastu.
3)Nagu soovitataud, püri pigem vabaklassi.

Väike täpsustus Landy.
6.2 Mootor

Kasutada tohib igasuguseid autode diisel- või bensiinimootoreid. Toitesüsteem on vaba, ülelaadimine on lubatud. Mootori vahetus peab kajastuma registreerimistunnistusel.


Et ei pea olema sama automargi mootor.

Piirid seab ARK kuna uus paigaldatav mootor ei tohi oma võimsuselt olla suurem originaalist 30% ja kubatuurilt ei tohi olla suurem kui 20%



Aga isiklikult leian et Luaz tüüpi autot ei ole mõtet soetama hakata võistlemise eesmärgil.Suht peaga vastu seina jooksmine.
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

mul näiteks on passis 1200cc, sama pill on s6itnud ka mitu korda klapperil jne, ja mine sa tea v6ib veel ellu ka ärgata see aparaat ja tulla taaskord rajale tuhast t6usnud fööniksina...

sildadest niipalju et ei ole midagi nii n6rgad, katsetatud 2x weberi karpadega lada 1300 mootoriga mis oluliselt v6imsam ,ja ei läinud katki midagi , ...ah jaa 1 pooltelg saavutas pisut veidra kuju kyll aga ära ei murdunud....

niiet julget pealehakkamist , saab s6ita kyll, aegade alguses sai ikka erilise niidukiga lauluväljakulkt 4 koht v6etud, mis oma laiskuse t6ttu (rehvide naelutamata jätmine )maksis kolmanda koha



ja mis peaasi> ei tohi karta
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Noh,rehvi laius pole piiratud,pistad sinna miskid atv rehvid alla.Neid igast laheda mustriga saada
aeroman
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: N Jaan 31, 2008 4:08 pm
Asukoht: Kuusalu

Postitus Postitas aeroman »

aga jahh,see ka alles plaan niiet ei tasu veel midagi erilist siin rääkida.
Luaz Rulez.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kõik kes siin kirjutavad, et luaz on hea toorik võistlusautoks, võiks mõelda tõsiselt oma sõnade vettpidavuse peale, ma isegi küsiks, kas te ka julgete vastutada oma sõnade eest? Sest paremaid alternatiive on hulgi ja halvemaid ma ei oskagi eriti tuua.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
FB
Fitting 38"
Postitusi: 214
Liitunud: T Okt 18, 2005 7:54 pm
Asukoht: Tallinn, 56614969

Postitus Postitas FB »

Kui sa oled põhimõtteline Luazi fänn või tahad lihtsalt pulli teha ja raha ülearu, siis saan aru aga... kui sa tahad võistlemiseks autot - siis kuula Erikut ja mine vaata mõni võistlus ära. Seejärel võin sulle korraldada garaazis presentatsiooni milliseid sillaosasid TR-1 klassis hulgi lõhutud on(sa tahad veel minna TR-2te sõitma). Siis vaata kriitilise pilguga Luazi alla ja alles pärast otsusta.

Parimat
Rommi
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust

Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Kasutaja avatar
Kristjan 4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Tre

Postitus Postitas Kristjan 4x4 »

Meiepoolt väike kogemus Uaziga, ei saanud seda vene rauda kestma enamus sai uus ja käsi pidevalt küljes :? Lihtsalt tekkisid pidevalt sellised probleemid mida ei oska ette kujutadagi :D nagu metsa nina pistsime nii tema kohe streikima hakkas 8) Olgem ausad ei taha kedagi sõimata aga venelane jääb venelaseks, materjalid pole samad mis lääne tehnikal ja tugevus tagavara pole piisav (iga masin peab vastu kui seda mõistuse piirides käsitleda) :D ja odav pole see vene tehnika ka eriti N: uazikul on juppid suht kallid võrreldes N: mitsuga :D Edu igal juhul :D
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”