(Luaziga) võistlema!
Moderaator: Moderators
Luaz-iga vöistlema
aga mis möttes et luaz-iga pole seal midagi teha mille poolest ta nii kehv on siis,olen istund luaz-is mis tegi silmad ette siukestele aparaatidele oma zappari mootori ja orig rehvidega.
Luaz Rulez.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Kas sa reaalselt võistlusel oled käinud?
Nagu Erik juba kirjutas see rada kus isegi TR-1 võisteldakse saab Luazikule karm olema.
Soeta parem Samurai ja hakka sellest midagi korraliku tegema.
Luaz on võistluste jaoks suht surnud projekt juba sünnist.
Veiko
Nagu Erik juba kirjutas see rada kus isegi TR-1 võisteldakse saab Luazikule karm olema.
Soeta parem Samurai ja hakka sellest midagi korraliku tegema.
Luaz on võistluste jaoks suht surnud projekt juba sünnist.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17420
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Miks ei ole, kui ikka. Suur ja tugev vints ning hiiglama võimas genekas koos võimsa aku purakaga peale panna, siis lohitsab ka ilma ratasteta seda kerget keret mööda maapinda edasi.erik kirjutas:Tule kae mõnda võistlust ligidalt, eriti võistlusradu. Usu, luaz`ig pole seal midagi teha, modi seda kuidas tahad. See kirjutis kuulub hea nõu valdkonda.
Kui õnnestuks veel venelaste imevints peale panna, siis võib ju kogu aeg käigukasti neutraalis hoida.(Reduktorid jäävad terveks) Vintsman peab ainult hea jooksja olema.
(JR-i unistus V8 mootoriga ja meh. vintsiga metallplaadist)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17420
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Selles mõttes, et Turisti/TR0 -i võib sellega iga kell tulla sõitma.Veiko kirjutas:See oli nüüd nali!
Veiko
Viimati võisteldi Luaziga vist 2005/2006 Klapperil. "Vanadel headel aegadel" on neid võitlemas olnud 5-6 ekipaazi.
Kui mõelda Saarekolli TR1 rajale, siis seal oleks tegelikult saanud Luaziga rahulikult sõita küll. Midagi üle mõistuse rasket seal ju polnud (kui KK6 välja jätta).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Landy kirjutas:1)Ei saa saa VAZ mootoriga varustataud ZAZ-iga võitlema TR2 klassis. (Pole sama tootja mootor), seega on ainus alternatiiv Tauria mootor
2)Soojendusradikas,kui üks mootori jahutussüteemi osa annab sulle eelised mootori ülekuumenemise vastu.
3)Nagu soovitataud, püri pigem vabaklassi.
Väike täpsustus Landy.
6.2 Mootor
Kasutada tohib igasuguseid autode diisel- või bensiinimootoreid. Toitesüsteem on vaba, ülelaadimine on lubatud. Mootori vahetus peab kajastuma registreerimistunnistusel.
Et ei pea olema sama automargi mootor.
Piirid seab ARK kuna uus paigaldatav mootor ei tohi oma võimsuselt olla suurem originaalist 30% ja kubatuurilt ei tohi olla suurem kui 20%
Aga isiklikult leian et Luaz tüüpi autot ei ole mõtet soetama hakata võistlemise eesmärgil.Suht peaga vastu seina jooksmine.
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
mul näiteks on passis 1200cc, sama pill on s6itnud ka mitu korda klapperil jne, ja mine sa tea v6ib veel ellu ka ärgata see aparaat ja tulla taaskord rajale tuhast t6usnud fööniksina...
sildadest niipalju et ei ole midagi nii n6rgad, katsetatud 2x weberi karpadega lada 1300 mootoriga mis oluliselt v6imsam ,ja ei läinud katki midagi , ...ah jaa 1 pooltelg saavutas pisut veidra kuju kyll aga ära ei murdunud....
niiet julget pealehakkamist , saab s6ita kyll, aegade alguses sai ikka erilise niidukiga lauluväljakulkt 4 koht v6etud, mis oma laiskuse t6ttu (rehvide naelutamata jätmine )maksis kolmanda koha
ja mis peaasi> ei tohi karta
sildadest niipalju et ei ole midagi nii n6rgad, katsetatud 2x weberi karpadega lada 1300 mootoriga mis oluliselt v6imsam ,ja ei läinud katki midagi , ...ah jaa 1 pooltelg saavutas pisut veidra kuju kyll aga ära ei murdunud....
niiet julget pealehakkamist , saab s6ita kyll, aegade alguses sai ikka erilise niidukiga lauluväljakulkt 4 koht v6etud, mis oma laiskuse t6ttu (rehvide naelutamata jätmine )maksis kolmanda koha
ja mis peaasi> ei tohi karta
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kõik kes siin kirjutavad, et luaz on hea toorik võistlusautoks, võiks mõelda tõsiselt oma sõnade vettpidavuse peale, ma isegi küsiks, kas te ka julgete vastutada oma sõnade eest? Sest paremaid alternatiive on hulgi ja halvemaid ma ei oskagi eriti tuua.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kui sa oled põhimõtteline Luazi fänn või tahad lihtsalt pulli teha ja raha ülearu, siis saan aru aga... kui sa tahad võistlemiseks autot - siis kuula Erikut ja mine vaata mõni võistlus ära. Seejärel võin sulle korraldada garaazis presentatsiooni milliseid sillaosasid TR-1 klassis hulgi lõhutud on(sa tahad veel minna TR-2te sõitma). Siis vaata kriitilise pilguga Luazi alla ja alles pärast otsusta.
Parimat
Rommi
Parimat
Rommi
Metsas, vahelduva eduga, alates 2002a. Suvesõidust
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
Pakun laadur - ekskavaatorite-, kallurite- ja hüdrokraanadega madelautode teenuseid.
56614969
- Kristjan 4x4
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: K Mär 07, 2007 8:17 am
- Asukoht: Tõrva
- Kontakt:
Tre
Meiepoolt väike kogemus Uaziga, ei saanud seda vene rauda kestma enamus sai uus ja käsi pidevalt küljes
Lihtsalt tekkisid pidevalt sellised probleemid mida ei oska ette kujutadagi
nagu metsa nina pistsime nii tema kohe streikima hakkas
Olgem ausad ei taha kedagi sõimata aga venelane jääb venelaseks, materjalid pole samad mis lääne tehnikal ja tugevus tagavara pole piisav (iga masin peab vastu kui seda mõistuse piirides käsitleda)
ja odav pole see vene tehnika ka eriti N: uazikul on juppid suht kallid võrreldes N: mitsuga
Edu igal juhul 






IdaNaaber 310
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets
http://fotoalbum.ee/photos/shefff/sets