Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st

Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.

Moderaator: Moderators

Vasta
4x4 sõber
Fitting 38"
Postitusi: 307
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:42 pm
Asukoht: TALLINN

Postitus Postitas 4x4 sõber »

Oliver kirjutas:Korralda alustuseks üks safari. Korralda see kindlasti heade tavade kohaselt vt. http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9230.
Kokku tulnud lepivad omavahel kokku, et keegi vintsi ei kasuta... Arvan, et saad ideid.
Tänud hea ja asjaliku infi eest.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Ahaa, jõudis kohale, et linnamasinate all mõtlesid ikka linnamaastureid (aeglusti ja reeglina redelraam), mitte kõrgendatud kere ja vähendatud läbivusega 4x4 sõiduautosid.

to Kondimurdja: sellel on see väike miinus, et kuidas seda kontrollida?!
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
R.Laansalu
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am

Postitus Postitas R.Laansalu »

4x4 sõber kirjutas:
Movistar kirjutas:
4x4 sõber kirjutas: Ma mõtlen selle all. Kõigil ei ole vintsi ja kõik toimub üksteise abistamisel. Masin sikutab masinat köie, lindi, jne abil. No nagu vanasti ja võrtsetes tingimustes (vints lubatud siis kui midagi muud ei aita ja kui viimane oled ja keegi ei aita, muidugi vintsi olemasolul :lol: :lol: ).
Igasugu võistlused kollidele on aga äkki tahab ka tänavamaastur võistelda kerges mudas (nats üle astmelaua).
See on alles idee. Ei ole kohustuslik ja karikaetapile ei pürgi :D

Ettepanekud ja ideed ikkagi teretulnud.
Ma saan su ideest enam-vähem aru,kuid ikkagi tundub see kuidagi poolkõva olevat.
Anna ideid, mis asja paremaks muudaks. Hea on öelda nii ja naa ei kõlba kuid kuidas hea on seda ka ei oska öelda.
Ole meheks ja pritsi ideid.
Seda ju võimatu saja protsendiliselt kontrollida. Ainuke variant sel juhul see, et võistlus toimub mingil hea ülevaatega alal. Pigem siis juba tõesti nii, et vintsid plommitakse kinni ja tuld.

Mõte iseenesest päris huvitav, tulevad need hiliftiga vintsimise ajad meelde.

Jõudu,
Rasmus
4x4 sõber
Fitting 38"
Postitusi: 307
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:42 pm
Asukoht: TALLINN

Postitus Postitas 4x4 sõber »

Kondimurdja kirjutas:Lugesin, et aretate teemat võistlusest, kus ei tohi vintsi kasutada.
Kui nii tahate teha siis mõtlesin, et...Kui vintsi kasutad siis kaotad väga palju punkte või sekundeid :lol: või umbes nii....sellest siis järeldus, et ära kasuta vintsi. Parem näe vaeva tungiga ja labidaga ja kõige muuga, mis välja mõtled :roll:
Selline lihtsalt minu mõte siia teema juurde :roll:
Sry käsivints lubatud.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

4x4 sõber kirjutas:
Movistar kirjutas:
4x4 sõber kirjutas: Ma mõtlen selle all. Kõigil ei ole vintsi ja kõik toimub üksteise abistamisel. Masin sikutab masinat köie, lindi, jne abil. No nagu vanasti ja võrtsetes tingimustes (vints lubatud siis kui midagi muud ei aita ja kui viimane oled ja keegi ei aita, muidugi vintsi olemasolul :lol: :lol: ).
Igasugu võistlused kollidele on aga äkki tahab ka tänavamaastur võistelda kerges mudas (nats üle astmelaua).
See on alles idee. Ei ole kohustuslik ja karikaetapile ei pürgi :D

Ettepanekud ja ideed ikkagi teretulnud.
Ma saan su ideest enam-vähem aru,kuid ikkagi tundub see kuidagi poolkõva olevat.
Anna ideid, mis asja paremaks muudaks. Hea on öelda nii ja naa ei kõlba kuid kuidas hea on seda ka ei oska öelda.
Ole meheks ja pritsi ideid.
mul tuli 1idee ..osta vints omale ja asi klaar.. :wink: peace
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

4x4 sõber kirjutas:
Kondimurdja kirjutas:Lugesin, et aretate teemat võistlusest, kus ei tohi vintsi kasutada.
Kui nii tahate teha siis mõtlesin, et...Kui vintsi kasutad siis kaotad väga palju punkte või sekundeid :lol: või umbes nii....sellest siis järeldus, et ära kasuta vintsi. Parem näe vaeva tungiga ja labidaga ja kõige muuga, mis välja mõtled :roll:
Selline lihtsalt minu mõte siia teema juurde :roll:
Sry käsivints lubatud.
Mul on käsivintsil akud peal, kas sellega võib osaleda?
See meenutab juba klassikat.
"Lugupeetud mehed, ärge tapke oma naisi kodutöödega, las seda teeb elekter!"

Ma ei saa nüüd enam ka aru mida sa õieti teha tahad.
Kui on soov teha võistlus ilma vintsita siis tee, aga ära hakka mingeid poolkõvasid kõrvalteid otsima ( el.vints keelatud, käsivints lubatud ).
Aga mis saab sillalukkudest sinu võrdsete tingimustega võistlusel?
Ei ole olemas üdini võrdsete tingimustega maasturite võistlust.
Tee tingimustele vastav rada ja kogu muusika. Kui tahad raskemat rada kus linnamaasturid ( palun defineeri see mõiste ka teiste jaoks lahti, et kõigil oleks sõnast linnamaastur üks arusaamine ) astmelauani mudas, siis sõitku paaris (nn. võistkonna võistlus) ja las sikutavad üksteist ja teineteist mudast välja.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

A'la niivalliiga jälle päevakorras - sellest arutelust ei tule midagi välja enne, kui sa ei ole koraldanud yhte võistlust kus reeglid paigas. Ise selle yrituse tegemise juures käsi.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Ma arvan, et teemaalgataja on enda jaoks asja eesmärgi veidi valesti püstitanud.
Tõenäoliselt ma ei pane palju mööda, kui arvan, et TEGELIKULT tahetakse sõita/võistelda/mõõtu võtta küll, aga kardetakse, et lõhutakse auto ära (kriimud kerel, stanged katki jne). Vintsi puudumisel või mitte-kasutamisel pole siin tegelikult mingit tähtsust. See keeld tundus ilmselt lihtsalt ühe võimaliku variandina kuidas auto võiks terve(ma)ks jääda - tegelikult see ju eriti midagi ei muuda. Hõredas metsas või põllul vintsimine (lumes või poris) lõhub autot oluliselt vähem kui tihedas võsas tavaline sõit.
Kui mõtlesin õigesti, siis tuleb lihtsalt see safari (või mõõduvõtt) korraldada nii, et rada ei läbi väga tihedat võsa, mis oksapesuga keret võiks rikkuda. Samuti tuleb väga järsud tõusud ja laskumised ja üldse keerulised turnimised kõrvale jätta. Sügavad ja pehmed veekohad ka.

Tõenäoliselt enamik siledate ja uute (linna)maasturite omanikke pelgab just seda, et lõhuvad metsas auto ära ja ei tihka sellepärast teelt maha keerata, kuigi tahtmine oleks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Mell
Fitting 44"
Postitusi: 481
Liitunud: T Mär 20, 2007 8:39 pm
Asukoht: Sweet Home Kalamaja

Postitus Postitas Mell »

Midagi sellise ürituse laatset toimus eelmise aasta lõpus Mustjõe karjääris,kui Rommi raja maha pani ja kõigil oli võimalus meile avatud piirkonnas jõudu katsuda.Raskusaste ka vintsita autodele paras.Tookord piirdusime ühe ringiga,aga neid võib ju rohkem läbida.
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
Kasutaja avatar
Kjen
Der Sponsor
Postitusi: 542
Liitunud: N Jaan 11, 2007 3:14 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kjen »

Pean tunnistama, et kõik mis Tarmo eelpool välja ütles, kehtib minu puhul 100%-lt. Minu jaoks on juba fotod võistlusolukordadest piisavalt šokeerivad, et loobuda mõttest mõne oma maasturiga (kusjuures ükski pole nn linnamaastur ega kroomitud ameeriklane) sinna sattuda. Ainult oksapesust rohkemgi pelgan ma isiklikult sügava (niit et enamus elektriseadmeid vee all jääb) veekogu ületamist.
Selle "TR-0" liiga puhul oleks vaja siis lihtsalt kergemat rajavalikut ja mingeid piiranguid, et TR-1 veteranid "ilma tegemas" ei käiks.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

tai kirjutas:A'la niivalliiga jälle päevakorras - sellest arutelust ei tule midagi välja enne, kui sa ei ole koraldanud yhte võistlust kus reeglid paigas. Ise selle yrituse tegemise juures käsi.
Stock varustuses Niva on sellel alal kindel tegija.
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

:D Või äkki Samuraid ja lubatud rehvi max mõõt 22".
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Romek
Rock Crawler
Postitusi: 684
Liitunud: E Okt 23, 2006 1:04 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Romek »

Maastur.ee-s herr Kiiking orgunnib ju linna.........e safareid. Sai ka eelmisel talvel mõned korrad käidud. Isegi leksuse....... käis korra kaasas. Niisiis Kiiking tanki ja :driving
LC80 4,2TD
Tel.5102431
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Kjen kirjutas:Selle "TR-0" liiga puhul oleks vaja siis lihtsalt kergemat rajavalikut ja mingeid piiranguid, et TR-1 veteranid "ilma tegemas" ei käiks.
Millised piirangud need siis olema peaksid?
TR1 on niigi minimaalsete ümberehitustega.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2888
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Kas ei oleks mõistlik seada piiranguks auto originaalrehvi läbimõõt, -laiuse lubatud lisa %des ja lahtised sillalukud (puuduvad või plomm peale). Paarisrada (ühetasandilise ristumisega)nt. Mustjõe karjääris kaotaks rajaeelise ja oleks hästi jälgitav. See lihtsalt üks mõte.
Viimati muutis totu, N Jaan 31, 2008 2:53 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “4x4 üritused / 4x4 events”