Tänud hea ja asjaliku infi eest.Oliver kirjutas:Korralda alustuseks üks safari. Korralda see kindlasti heade tavade kohaselt vt. http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=9230.
Kokku tulnud lepivad omavahel kokku, et keegi vintsi ei kasuta... Arvan, et saad ideid.
Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Moderaator: Moderators
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Ahaa, jõudis kohale, et linnamasinate all mõtlesid ikka linnamaastureid (aeglusti ja reeglina redelraam), mitte kõrgendatud kere ja vähendatud läbivusega 4x4 sõiduautosid.
to Kondimurdja: sellel on see väike miinus, et kuidas seda kontrollida?!
to Kondimurdja: sellel on see väike miinus, et kuidas seda kontrollida?!
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- R.Laansalu
- Fitting 38"
- Postitusi: 277
- Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am
Seda ju võimatu saja protsendiliselt kontrollida. Ainuke variant sel juhul see, et võistlus toimub mingil hea ülevaatega alal. Pigem siis juba tõesti nii, et vintsid plommitakse kinni ja tuld.4x4 sõber kirjutas:Anna ideid, mis asja paremaks muudaks. Hea on öelda nii ja naa ei kõlba kuid kuidas hea on seda ka ei oska öelda.Movistar kirjutas:Ma saan su ideest enam-vähem aru,kuid ikkagi tundub see kuidagi poolkõva olevat.4x4 sõber kirjutas: Ma mõtlen selle all. Kõigil ei ole vintsi ja kõik toimub üksteise abistamisel. Masin sikutab masinat köie, lindi, jne abil. No nagu vanasti ja võrtsetes tingimustes (vints lubatud siis kui midagi muud ei aita ja kui viimane oled ja keegi ei aita, muidugi vintsi olemasolul![]()
).
Igasugu võistlused kollidele on aga äkki tahab ka tänavamaastur võistelda kerges mudas (nats üle astmelaua).
See on alles idee. Ei ole kohustuslik ja karikaetapile ei pürgi![]()
Ettepanekud ja ideed ikkagi teretulnud.
Ole meheks ja pritsi ideid.
Mõte iseenesest päris huvitav, tulevad need hiliftiga vintsimise ajad meelde.
Jõudu,
Rasmus
Sry käsivints lubatud.Kondimurdja kirjutas:Lugesin, et aretate teemat võistlusest, kus ei tohi vintsi kasutada.
Kui nii tahate teha siis mõtlesin, et...Kui vintsi kasutad siis kaotad väga palju punkte või sekundeidvõi umbes nii....sellest siis järeldus, et ära kasuta vintsi. Parem näe vaeva tungiga ja labidaga ja kõige muuga, mis välja mõtled
![]()
Selline lihtsalt minu mõte siia teema juurde
mul tuli 1idee ..osta vints omale ja asi klaar..4x4 sõber kirjutas:Anna ideid, mis asja paremaks muudaks. Hea on öelda nii ja naa ei kõlba kuid kuidas hea on seda ka ei oska öelda.Movistar kirjutas:Ma saan su ideest enam-vähem aru,kuid ikkagi tundub see kuidagi poolkõva olevat.4x4 sõber kirjutas: Ma mõtlen selle all. Kõigil ei ole vintsi ja kõik toimub üksteise abistamisel. Masin sikutab masinat köie, lindi, jne abil. No nagu vanasti ja võrtsetes tingimustes (vints lubatud siis kui midagi muud ei aita ja kui viimane oled ja keegi ei aita, muidugi vintsi olemasolul![]()
).
Igasugu võistlused kollidele on aga äkki tahab ka tänavamaastur võistelda kerges mudas (nats üle astmelaua).
See on alles idee. Ei ole kohustuslik ja karikaetapile ei pürgi![]()
Ettepanekud ja ideed ikkagi teretulnud.
Ole meheks ja pritsi ideid.

- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Mul on käsivintsil akud peal, kas sellega võib osaleda?4x4 sõber kirjutas:Sry käsivints lubatud.Kondimurdja kirjutas:Lugesin, et aretate teemat võistlusest, kus ei tohi vintsi kasutada.
Kui nii tahate teha siis mõtlesin, et...Kui vintsi kasutad siis kaotad väga palju punkte või sekundeidvõi umbes nii....sellest siis järeldus, et ära kasuta vintsi. Parem näe vaeva tungiga ja labidaga ja kõige muuga, mis välja mõtled
![]()
Selline lihtsalt minu mõte siia teema juurde
See meenutab juba klassikat.
"Lugupeetud mehed, ärge tapke oma naisi kodutöödega, las seda teeb elekter!"
Ma ei saa nüüd enam ka aru mida sa õieti teha tahad.
Kui on soov teha võistlus ilma vintsita siis tee, aga ära hakka mingeid poolkõvasid kõrvalteid otsima ( el.vints keelatud, käsivints lubatud ).
Aga mis saab sillalukkudest sinu võrdsete tingimustega võistlusel?
Ei ole olemas üdini võrdsete tingimustega maasturite võistlust.
Tee tingimustele vastav rada ja kogu muusika. Kui tahad raskemat rada kus linnamaasturid ( palun defineeri see mõiste ka teiste jaoks lahti, et kõigil oleks sõnast linnamaastur üks arusaamine ) astmelauani mudas, siis sõitku paaris (nn. võistkonna võistlus) ja las sikutavad üksteist ja teineteist mudast välja.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ma arvan, et teemaalgataja on enda jaoks asja eesmärgi veidi valesti püstitanud.
Tõenäoliselt ma ei pane palju mööda, kui arvan, et TEGELIKULT tahetakse sõita/võistelda/mõõtu võtta küll, aga kardetakse, et lõhutakse auto ära (kriimud kerel, stanged katki jne). Vintsi puudumisel või mitte-kasutamisel pole siin tegelikult mingit tähtsust. See keeld tundus ilmselt lihtsalt ühe võimaliku variandina kuidas auto võiks terve(ma)ks jääda - tegelikult see ju eriti midagi ei muuda. Hõredas metsas või põllul vintsimine (lumes või poris) lõhub autot oluliselt vähem kui tihedas võsas tavaline sõit.
Kui mõtlesin õigesti, siis tuleb lihtsalt see safari (või mõõduvõtt) korraldada nii, et rada ei läbi väga tihedat võsa, mis oksapesuga keret võiks rikkuda. Samuti tuleb väga järsud tõusud ja laskumised ja üldse keerulised turnimised kõrvale jätta. Sügavad ja pehmed veekohad ka.
Tõenäoliselt enamik siledate ja uute (linna)maasturite omanikke pelgab just seda, et lõhuvad metsas auto ära ja ei tihka sellepärast teelt maha keerata, kuigi tahtmine oleks.
Tõenäoliselt ma ei pane palju mööda, kui arvan, et TEGELIKULT tahetakse sõita/võistelda/mõõtu võtta küll, aga kardetakse, et lõhutakse auto ära (kriimud kerel, stanged katki jne). Vintsi puudumisel või mitte-kasutamisel pole siin tegelikult mingit tähtsust. See keeld tundus ilmselt lihtsalt ühe võimaliku variandina kuidas auto võiks terve(ma)ks jääda - tegelikult see ju eriti midagi ei muuda. Hõredas metsas või põllul vintsimine (lumes või poris) lõhub autot oluliselt vähem kui tihedas võsas tavaline sõit.
Kui mõtlesin õigesti, siis tuleb lihtsalt see safari (või mõõduvõtt) korraldada nii, et rada ei läbi väga tihedat võsa, mis oksapesuga keret võiks rikkuda. Samuti tuleb väga järsud tõusud ja laskumised ja üldse keerulised turnimised kõrvale jätta. Sügavad ja pehmed veekohad ka.
Tõenäoliselt enamik siledate ja uute (linna)maasturite omanikke pelgab just seda, et lõhuvad metsas auto ära ja ei tihka sellepärast teelt maha keerata, kuigi tahtmine oleks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Pean tunnistama, et kõik mis Tarmo eelpool välja ütles, kehtib minu puhul 100%-lt. Minu jaoks on juba fotod võistlusolukordadest piisavalt šokeerivad, et loobuda mõttest mõne oma maasturiga (kusjuures ükski pole nn linnamaastur ega kroomitud ameeriklane) sinna sattuda. Ainult oksapesust rohkemgi pelgan ma isiklikult sügava (niit et enamus elektriseadmeid vee all jääb) veekogu ületamist.
Selle "TR-0" liiga puhul oleks vaja siis lihtsalt kergemat rajavalikut ja mingeid piiranguid, et TR-1 veteranid "ilma tegemas" ei käiks.
Selle "TR-0" liiga puhul oleks vaja siis lihtsalt kergemat rajavalikut ja mingeid piiranguid, et TR-1 veteranid "ilma tegemas" ei käiks.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Millised piirangud need siis olema peaksid?Kjen kirjutas:Selle "TR-0" liiga puhul oleks vaja siis lihtsalt kergemat rajavalikut ja mingeid piiranguid, et TR-1 veteranid "ilma tegemas" ei käiks.
TR1 on niigi minimaalsete ümberehitustega.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2888
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Kas ei oleks mõistlik seada piiranguks auto originaalrehvi läbimõõt, -laiuse lubatud lisa %des ja lahtised sillalukud (puuduvad või plomm peale). Paarisrada (ühetasandilise ristumisega)nt. Mustjõe karjääris kaotaks rajaeelise ja oleks hästi jälgitav. See lihtsalt üks mõte.
Viimati muutis totu, N Jaan 31, 2008 2:53 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud, mõeldud.