Klapipesafreesid
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Klapipesafreesid
Kas selliseid klapipesa töötlemise `kive`siinmail ka saada on? http://store.woodwardequipment.com/valv ... arket.html Vene päritolu freesid ei anna kahjuks seda tulemust mis vaja.
konstruktor
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Ennevanasti freesiti pesad ikka lõikemeetodil (lõiketera, mitte abrasiiv) õigesse faasi ja ühtlasi juhtpuksiga samale teljele, lihviti pingis klappide tööpinnad ära ja seejärel soveldati käsitööna pasta(de)ga pinnad omavahel kokku. Tänapäeval asendatakse teine protseduur tihti klappide väljavahetamisega. Igasugustel abrasiivketastel on negatiivne omadus kuludes pinna reljeefi ja töötlemise mõõtusid muuta.
Tehtud, mõeldud.
Senini olen küll kõik oma pesad saanud freesidega tehtud.
Saladus on selles,et saba peab tegema vastavalt puksi mõõdule. Saba peab olema puksis tihe ja frees õieti teritatud.
Kui need nõuded on täidetud siis saab klapp soveldatud alla 1 min.
Vahel juhtub,et polegi vaja soveldada.
Sai ka kiviga proovitud ja polnud rahul sest peab olema kolm eri nurgaga kivi ja ikka ei saa nurk päris õige.
Samuti on vaja ülitäpselt lihvitud saba igale puksile vastavalt-muidu ei tule
pind õige.
Kivi sai ise suuremast käiast tehtud ja auku pangud liimiga vastav puks mis
sobis juhttornile.
Pärast lased treipingis nurga õigeks ja ongi olemas.
Saladus on selles,et saba peab tegema vastavalt puksi mõõdule. Saba peab olema puksis tihe ja frees õieti teritatud.
Kui need nõuded on täidetud siis saab klapp soveldatud alla 1 min.
Vahel juhtub,et polegi vaja soveldada.
Sai ka kiviga proovitud ja polnud rahul sest peab olema kolm eri nurgaga kivi ja ikka ei saa nurk päris õige.
Samuti on vaja ülitäpselt lihvitud saba igale puksile vastavalt-muidu ei tule
pind õige.
Kivi sai ise suuremast käiast tehtud ja auku pangud liimiga vastav puks mis
sobis juhttornile.
Pärast lased treipingis nurga õigeks ja ongi olemas.
Nokitsen praegu oma Patroli plokikaant teha,tööpind on tugevalt kulunud,peab kindlasti kitsamaks freesima enne soveldamist. Gaz53-e freesikomplekt sai selleks puhuks ostetud ,saba tegi treial õige mõõduga (8mm). Raskusekoht on selles,et kõvasulamterad on halvasti teritatud freesi küljes , ainult 2 või 3 tk lõikavad ainult. Kuidas neid freese teritada, et terad oleksid ühekõrgused ja õige nurga all?
Freesid sain Rakverest Jaama tn. ülesõidu kõrval. Seal on tööriistade ja vene masinate varuosade pood. Seal on saada veel lada 2101 ja 110 ; Volga , Kamazi ja Mazi freese. Kui küsida , toovad ehk muidki
Freesid sain Rakverest Jaama tn. ülesõidu kõrval. Seal on tööriistade ja vene masinate varuosade pood. Seal on saada veel lada 2101 ja 110 ; Volga , Kamazi ja Mazi freese. Kui küsida , toovad ehk muidki
konstruktor
Teritada saad teemantkäiaga ja kõrgust kontrollida õlise pesa peal.elvis kirjutas:Raskusekoht on selles,et kõvasulamterad on halvasti teritatud freesi küljes , ainult 2 või 3 tk lõikavad ainult. Kuidas neid freese teritada, et terad oleksid ühekõrgused ja õige nurgaga?
Juhin veel tähelepanu,et tagurpidi keerates läheb nüriks!
Üldiselt see et paar tera lõikavad ei ole eriti oluline kuid saba peab olema
nii tihe,et läheb puksi keerates ja otse tõmmata on raske.
Tavaliselt läheb ühe kaane jaoks vaja 3-4 saba kui vanade klapipuksidega.