Klapipesafreesid

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
elvis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: N Mär 04, 2004 5:46 pm
Asukoht: L.-V. Tapa

Klapipesafreesid

Postitus Postitas elvis »

Kas selliseid klapipesa töötlemise `kive`siinmail ka saada on? http://store.woodwardequipment.com/valv ... arket.html Vene päritolu freesid ei anna kahjuks seda tulemust mis vaja.
konstruktor
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Aga miks mitte pastat kasutada?
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Ennevanasti freesiti pesad ikka lõikemeetodil (lõiketera, mitte abrasiiv) õigesse faasi ja ühtlasi juhtpuksiga samale teljele, lihviti pingis klappide tööpinnad ära ja seejärel soveldati käsitööna pasta(de)ga pinnad omavahel kokku. Tänapäeval asendatakse teine protseduur tihti klappide väljavahetamisega. Igasugustel abrasiivketastel on negatiivne omadus kuludes pinna reljeefi ja töötlemise mõõtusid muuta.
Tehtud, mõeldud.
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Senini olen küll kõik oma pesad saanud freesidega tehtud.
Saladus on selles,et saba peab tegema vastavalt puksi mõõdule. Saba peab olema puksis tihe ja frees õieti teritatud.
Kui need nõuded on täidetud siis saab klapp soveldatud alla 1 min.
Vahel juhtub,et polegi vaja soveldada.
Sai ka kiviga proovitud ja polnud rahul sest peab olema kolm eri nurgaga kivi ja ikka ei saa nurk päris õige.
Samuti on vaja ülitäpselt lihvitud saba igale puksile vastavalt-muidu ei tule
pind õige.
Kivi sai ise suuremast käiast tehtud ja auku pangud liimiga vastav puks mis
sobis juhttornile.
Pärast lased treipingis nurga õigeks ja ongi olemas.
Kasutaja avatar
elvis
Off Roader Wannabe
Postitusi: 47
Liitunud: N Mär 04, 2004 5:46 pm
Asukoht: L.-V. Tapa

Postitus Postitas elvis »

Nokitsen praegu oma Patroli plokikaant teha,tööpind on tugevalt kulunud,peab kindlasti kitsamaks freesima enne soveldamist. Gaz53-e freesikomplekt sai selleks puhuks ostetud ,saba tegi treial õige mõõduga (8mm). Raskusekoht on selles,et kõvasulamterad on halvasti teritatud freesi küljes , ainult 2 või 3 tk lõikavad ainult. Kuidas neid freese teritada, et terad oleksid ühekõrgused ja õige nurga all?


Freesid sain Rakverest Jaama tn. ülesõidu kõrval. Seal on tööriistade ja vene masinate varuosade pood. Seal on saada veel lada 2101 ja 110 ; Volga , Kamazi ja Mazi freese. Kui küsida , toovad ehk muidki
konstruktor
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

elvis kirjutas:Raskusekoht on selles,et kõvasulamterad on halvasti teritatud freesi küljes , ainult 2 või 3 tk lõikavad ainult. Kuidas neid freese teritada, et terad oleksid ühekõrgused ja õige nurgaga?
Teritada saad teemantkäiaga ja kõrgust kontrollida õlise pesa peal.
Juhin veel tähelepanu,et tagurpidi keerates läheb nüriks!
Üldiselt see et paar tera lõikavad ei ole eriti oluline kuid saba peab olema
nii tihe,et läheb puksi keerates ja otse tõmmata on raske.
Tavaliselt läheb ühe kaane jaoks vaja 3-4 saba kui vanade klapipuksidega.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”