Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)
Et siis plaanis oleks madala õlisurve tõtt proovida esialgu pumba vahetust.
Aga kuna ei kujuta ette ,kuda see töö täpselt olema hakkab ja seega abi vaja ,et kui palju peaks õlut varuma .Kui lihtsalt karteripõhja alt ära saab ja mis veel vaja eemaldada ?
Aga kuna ei kujuta ette ,kuda see töö täpselt olema hakkab ja seega abi vaja ,et kui palju peaks õlut varuma .Kui lihtsalt karteripõhja alt ära saab ja mis veel vaja eemaldada ?
Ei kindel ei ole.Rõhu andur ja kell on vahetatud. Kell on vähe usaldusväärsem kui originaal ,tuleb otse toruga mootorist.Tõenäoliselt ta ikkagi kuskilt saale vahelt kaob aga kuna uus pump on olemas siis arvan ,et võiks ju ikkagi proovida.Kui see just väga suur töö pole.Õlisid on siin ka proovitud erinevaid poolsünti ja täisünti ja mineraali kõik MOBILID.Aga kasu suurt pidagi.armuke kirjutas:Oled kindel et viga pumbas?Vigane võib olla ka nii andur kui ka näidik armatuuril.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)
ma kysiks hoopis nii, et kui madal sul see madal on ?Nitram1 kirjutas:Et siis plaanis oleks madala õlisurve tõtt proovida esialgu pumba vahetust.
ja õlidest nii palju, et kui sul origin mootor, siis seal kasuta ikkagi tavalist mineraal õli. pool ja täis sündid on sellele mootorile natuke liiga vedelad. Ise kasutan valvolini oma ja täitsa hea on. Viimane safari näitas ka seda, et see õli radikas, mille ma eest ära rookisin, tuleks hoopis tagasi panna.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Re: Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)
Nüüd paningi mobil 10w 40 mineraali.Aga rõhk ikka soojast peast umb 0,8-0,5 Bar tühikäigul ja 1,0-2,0 sõidul. .Õliradikas on ka ees ja see peaks nagu jahutama,et õli vähe tahkem oleks aga ikkagi.Tony kirjutas:ma kysiks hoopis nii, et kui madal sul see madal on ?Nitram1 kirjutas:Et siis plaanis oleks madala õlisurve tõtt proovida esialgu pumba vahetust.
ja õlidest nii palju, et kui sul origin mootor, siis seal kasuta ikkagi tavalist mineraal õli. pool ja täis sündid on sellele mootorile natuke liiga vedelad. Ise kasutan valvolini oma ja täitsa hea on. Viimane safari näitas ka seda, et see õli radikas, mille ma eest ära rookisin, tuleks hoopis tagasi panna.
Best
Tony
Kus see reduktsiooni klapp asub.Kui pumpa vahetama hakkan siis vaataks seda ka.mardikas kirjutas:Karta on ,et õlipump saab läbi siis kui õli mootorist lõppeb.On muidugi veel variante kui midagi puruneb. Samas on Uaz-l minu mäletamist mööda reduktsiooniklapp (kuul+vedru) ja kui vedru pingutada peaks õlisurve tõusma.
Milline on mootori ajalugu? Ehk tahan seda öelda, et kehva omaniku korral on kindlasti pikalt vana õliga sõidetud ja kõikvõimalikud õlikanalid umbes. Ka need, mis väntvõlli sees (korgid käivad eest ära ja saab puhastada). See et õlipump kulunud on võib ka üsnagi reaalne olla. Saad ju võrrelda kui oled pumba maha võtnud, kui tihedalt hammakad sees istuvad võrreldes uuega.
Peale remonti oli õlisurve sooja mootoriga 1,5 tühikäigul ja pöördel tugev 3 ja üle natuke.
Peale remonti oli õlisurve sooja mootoriga 1,5 tühikäigul ja pöördel tugev 3 ja üle natuke.
+372 5028488