Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Nitram1
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: T Aug 21, 2007 4:13 pm

Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)

Postitus Postitas Nitram1 »

Et siis plaanis oleks madala õlisurve tõtt proovida esialgu pumba vahetust.
Aga kuna ei kujuta ette ,kuda see töö täpselt olema hakkab ja seega abi vaja ,et kui palju peaks õlut varuma .Kui lihtsalt karteripõhja alt ära saab ja mis veel vaja eemaldada ?
Muska71
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: R Dets 29, 2006 2:52 pm
Asukoht: KEILA

Postitus Postitas Muska71 »

Oled kindel et viga pumbas?Vigane võib olla ka nii andur kui ka näidik armatuuril.
Nitram1
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: T Aug 21, 2007 4:13 pm

Postitus Postitas Nitram1 »

armuke kirjutas:Oled kindel et viga pumbas?Vigane võib olla ka nii andur kui ka näidik armatuuril.
Ei kindel ei ole.Rõhu andur ja kell on vahetatud. Kell on vähe usaldusväärsem kui originaal ,tuleb otse toruga mootorist.Tõenäoliselt ta ikkagi kuskilt saale vahelt kaob aga kuna uus pump on olemas siis arvan ,et võiks ju ikkagi proovida.Kui see just väga suur töö pole.Õlisid on siin ka proovitud erinevaid poolsünti ja täisünti ja mineraali kõik MOBILID.Aga kasu suurt pidagi.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Seda võib olla raske uskuda, kuid isegi ilma õlleta on teoreetiliselt teostatav.
Pakuks, et tunnikese kulutad aega.
tartuoffroad.ee
5581340
Nitram1
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: T Aug 21, 2007 4:13 pm

Postitus Postitas Nitram1 »

MahviaDeTyrk kirjutas:Seda võib olla raske uskuda, kuid isegi ilma õlleta on teoreetiliselt teostatav.
Pakuks, et tunnikese kulutad aega.
No täname.Eks siis tuleb üks nelipakk ikka varuda.Muidu saab liiga ruttu valmis. :)
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Re: Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)

Postitus Postitas Tony »

Nitram1 kirjutas:Et siis plaanis oleks madala õlisurve tõtt proovida esialgu pumba vahetust.
ma kysiks hoopis nii, et kui madal sul see madal on ?

ja õlidest nii palju, et kui sul origin mootor, siis seal kasuta ikkagi tavalist mineraal õli. pool ja täis sündid on sellele mootorile natuke liiga vedelad. Ise kasutan valvolini oma ja täitsa hea on. Viimane safari näitas ka seda, et see õli radikas, mille ma eest ära rookisin, tuleks hoopis tagasi panna.

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Nitram1
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: T Aug 21, 2007 4:13 pm

Re: Õlipumba vahetus (GAZ 24 UAZ 31512)

Postitus Postitas Nitram1 »

Tony kirjutas:
Nitram1 kirjutas:Et siis plaanis oleks madala õlisurve tõtt proovida esialgu pumba vahetust.
ma kysiks hoopis nii, et kui madal sul see madal on ?

ja õlidest nii palju, et kui sul origin mootor, siis seal kasuta ikkagi tavalist mineraal õli. pool ja täis sündid on sellele mootorile natuke liiga vedelad. Ise kasutan valvolini oma ja täitsa hea on. Viimane safari näitas ka seda, et see õli radikas, mille ma eest ära rookisin, tuleks hoopis tagasi panna.

Best
Tony
Nüüd paningi mobil 10w 40 mineraali.Aga rõhk ikka soojast peast umb 0,8-0,5 Bar tühikäigul ja 1,0-2,0 sõidul. .Õliradikas on ka ees ja see peaks nagu jahutama,et õli vähe tahkem oleks aga ikkagi.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4708
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

10 w 40 on liig vedel õli sellele mootorile . Kõige paremad tulemused saad 15w40 , 15w50 ja kulunud mootori korral 20w50 õliga .
Ise arvsin kah , et vedel õli mõjub mootorile paremini, aga tegelikult see nii ei ole .
Nii et paksem õli sisse ja metsa.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Karta on ,et õlipump saab läbi siis kui õli mootorist lõppeb.On muidugi veel variante kui midagi puruneb. Samas on Uaz-l minu mäletamist mööda reduktsiooniklapp (kuul+vedru) ja kui vedru pingutada peaks õlisurve tõusma.
Nitram1
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: T Aug 21, 2007 4:13 pm

Postitus Postitas Nitram1 »

mardikas kirjutas:Karta on ,et õlipump saab läbi siis kui õli mootorist lõppeb.On muidugi veel variante kui midagi puruneb. Samas on Uaz-l minu mäletamist mööda reduktsiooniklapp (kuul+vedru) ja kui vedru pingutada peaks õlisurve tõusma.
Kus see reduktsiooni klapp asub.Kui pumpa vahetama hakkan siis vaataks seda ka.
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Minu mäletamist mööda geneka ligiduses mootori plokis on see polt(või kork) mille all ta asus. Täpsemalt peab raamatust vaatama või lihtsalt katsetuse mõttes neid polte lahti keerama ja mille all on vedru ja kuul ongi õige koht.
Nitram1
Mudder
Postitusi: 68
Liitunud: T Aug 21, 2007 4:13 pm

Postitus Postitas Nitram1 »

[quote="mardikas"]Minu mäletamist mööda geneka ligiduses mootori plokis on see polt(või kork) mille all ta asus. Täpsemalt peab raamatust vaatama või lihtsalt katsetuse mõttes neid polte lahti keerama ja mille all on vedru ja kuul ongi õige koht.[/quote
tänud.
Eks ma lähen kruvin vähe
aksel
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Mai 08, 2007 3:56 pm

Postitus Postitas aksel »

Ise mässasin ka õlirõhuga ,pumba vahetus lihtne , lootsin ka et aitab vahetus aga ei ühti..tavaliselt ikka on muud asjad enne kulunud kui pump..reduktsiooniklapp on ju pumba küljes ja võib vedrule seibi lisaks alla panna...aga üldiselt sõidan siiani sooja mootoriga 0.8-1.0 rõhuga:(
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Milline on mootori ajalugu? Ehk tahan seda öelda, et kehva omaniku korral on kindlasti pikalt vana õliga sõidetud ja kõikvõimalikud õlikanalid umbes. Ka need, mis väntvõlli sees (korgid käivad eest ära ja saab puhastada). See et õlipump kulunud on võib ka üsnagi reaalne olla. Saad ju võrrelda kui oled pumba maha võtnud, kui tihedalt hammakad sees istuvad võrreldes uuega.

Peale remonti oli õlisurve sooja mootoriga 1,5 tühikäigul ja pöördel tugev 3 ja üle natuke.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Po18
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: N Dets 14, 2006 1:54 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Po18 »

See apastraat kuulus enne minule ja kui sain vahetasin kohe õli ära.enne seda oli nähtavasti kõvasti seisnud.
Kleebised,visitkad ja kaardid meilt.Kõik trükkimisest.

www.printbox.ee/

Info: 53507487
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”