Selle lahenduse juures paneb rõhule piiri see,et õli on juba võimendist läbiisakene kirjutas:Auto roolivõim peaks tunduvalt rohkem andma kui 4 bar, reaalsed max töösurved peaksid jääma mudelist sõltuvalt 50 - 100 bar, vahel rohkemgi. Üldiselt peaks nii väikese mahuga ja vähese kasutussagedusega asja ilma probleemideta ka roolivõimu taha pookida ja mitte eriti suure ümberehitusega. Ainult jagaja peab suurem olema. Roolivõimul nimelt võivad lühiajalised vooluhulgad suht suured olla ja jagaja peab selle kõik probleemideta läbi laskma. Minijagajast siin enam ei piisa, aga näiteks 3/8" jagaja või kahepoolne padrunklapp peaksid juba piisavad olema. MTZ juppe võib ka kasutada, aga ausalt öelda olen siiani vähe vene kola näinud, mis korralikult õli kinni peaksid...R969 kirjutas: Roolivõimendi süsteemist on lihtne saada kuni 4bar survet,mis peaks olema
piisav vintsi lülitamiseks.Selleks läheb võimendist tulevale torule vahele
surveklapiga kraan,mis tõstab rõhu üles ja kolmikuga võtab sealt surve
ühepoolsesse silindrisse.Kui surve maha lased tõmbab vedru asja tagasi.
Valmis asi on Mtz 82.1 difriluku kraan.Niimoodi sai tehtud tõstukile kärukonks
ja toimib ideaalselt.
käinud ja kui survet rohkem tõsta võib mõne tihendi välja litsuda-sest võimendi jääb rõhu alla.
Praktikas on ka selle rõhuga võimalik saada päris suurt jõudu.
65mm silinder tõstis 100 kilose inimese ilusti üles.Kui tahta suuremaid
surveid siis ei saa ilma jaoturita enam hakkama ja siin tuleb ka hind,mõõdud ja kaal mängu.Mtz kraan mahub pihku ja maksab alla300-.
Ühendused saab teha tavalise voolikuga ja ka lekkimist pole täheldanud.
Kui panna jaotur pumba ja võimendi vahele,siis rooli keerates jääb
jaotur surve alla ja igale jaoturile see ei meeldi.
Minu arusaamine asjast.