Milliseid masinaid osta, kui esitatavad nõuded...

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kilpkonn
Fitting 38"
Postitusi: 364
Liitunud: R Dets 14, 2007 10:32 am
Asukoht: Tallinn, asfalt

Postitus Postitas Kilpkonn »

Jeep Cherokeed ei ole pakutud veel... Näib nagu mahtuvat soovide piiresse...
Mis oleks selle head ja vead antud kontekstis :?:
O|||||||O
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

redelraami ja talasilla puudumine.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Jeep Cheroke jääb ilmaselt väikseks, jutt oli, et isegi Patrol on kitsavõitu.
Ameerikalikult pehme vedrustus ei võimalda kindalasti kiiret kurvisõitu.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
MeelisV
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: R Okt 19, 2007 12:14 pm

Postitus Postitas MeelisV »

Küsiks seda: kas tegelikult on vaja sellist "tanki" või aitab näiteks mõni 4x4 buss/kaubik asja ära ajada ?
Kuna nende mahutavus on oluliselt parem kui maasturitel :oops:
Ehk kumb on tähtsam kas "ronida mööda muda" või mahutada inimesi ja varustust ?
olid siin ju kunagi Hiace-d, H1-d, Vito-d ja muud loomad 4x4-na müügivalikus ?

ärge kõvasti lööge
fireman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Sept 07, 2005 3:41 pm

Postitus Postitas fireman »

Tegelikult on ka 4x4 buss arutlusel olnud- tänaseks aga sisuliselt meie jaoks välja hääletatud.
Täitsa jama- sihukest masinat pole veel nagu leiutatudki, mis meile ideaalne. Kui võtta tanki, bussi ja sportauto parimad omadused saaks meile vajaliku masina kokku. :)

(Hea läbivusega, vastupidav, mahukas ja kiire).
MeelisV
Fitting 38"
Postitusi: 395
Liitunud: R Okt 19, 2007 12:14 pm

Postitus Postitas MeelisV »

siis peate hakkama millestki loobuma
ja kindlasti tuleb loobuda igasugustest põhjendamatutest eelarvamustest. :wink:
kas kõik autod saavad ühesuguse kasutuse osaliseks või saab asja jagada 2...3 gruppi ?

mis põhjusega buss välja jäi ?
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Vaata neile bussidele põhja alla.Esiteks puudub neil mõistlik kliirens.Teiseks ei kesta nad kindlasti kruusateel rallitamist:pudisevad laiali.Kolmandaks ei saagi nendega kihutada,kuna puudub kiirendus ja kurvis püsti ka ei jää.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Kas G Workeri hinnapäring tehtud?Kui seda ei saa,siis tuleb teil ilmselt Patroli ja LC vahel valida...Muideks uus patrull pole nii uimane kui vana ja automaatkasti saab kah ammu juba.
fireman
Off Roader Wannabe
Postitusi: 33
Liitunud: K Sept 07, 2005 3:41 pm

Postitus Postitas fireman »

Jep, fagott vastas ära.
Näiteks : sulalumisel vähekasutatud taluõuele mineval teel oleks päris karm päästetööde juhil kinni jääda ja blokeerida sellega ligipääs teistele päästejõududele. :evil:
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Tallinn tel:51909391

Postitus Postitas reimo »

fireman kirjutas:Kui võtta tanki, bussi ja sportauto parimad omadused saaks meile vajaliku masina kokku. :)

(Hea läbivusega, vastupidav, mahukas ja kiire).
Kas selline eesmärk ei olnud mitte HMV (ehk siis algse militaar-Hummeri) loomisel? Siin muidugi jälle kulude pool ei vasta nõuetele :(
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

fireman kirjutas:Tegelikult on ka 4x4 buss arutlusel olnud- tänaseks aga sisuliselt meie jaoks välja hääletatud.
Täitsa jama- sihukest masinat pole veel nagu leiutatudki, mis meile ideaalne. Kui võtta tanki, bussi ja sportauto parimad omadused saaks meile vajaliku masina kokku. :)

(Hea läbivusega, vastupidav, mahukas ja kiire).
On ikka, leiduri nimi oli Jaan Tatikas ja ujus ja lendas ka see masin. (no vähemalt ühe korra ikka 8)
Miks te Commanderi peale äkää teete? Ma just eile rääkisin pikalt ühe komandöriomanikuga ja tema on küll üsna rahul. Peamiselt liigub Venemaal ringi ja ca 100 tuhat ette kedranud pooleteise aastaga.... Redelraam on tore küll, aga kas teil seda ikka niiväga vaja on? Modima niiväga vaevalt hakkate, seega ka integreeritud või suisa kandekere talasildadega peaks piisavalt hea olema. Üldisemalt peaks vaatama stockis aparaadi eeldusi ja võimeid. Vints ja AT vms rehv ka ja peaks sobima küll?
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Commander jagab veermikku Grand Cherokeega mille omanikuks minagi olen. Kiireks kurvisõiduks ei sobi see pehme vedrustus mitte kuidagi ja asendada pole neid pehmeid amorte millegiga. Ilmselt ei sobi Commander ka hinna poolest. Kui hinnas mõningaid mööndusi teha võiks mõelda ka LR Disco 3 peale.
Asjatundjatelt sai küsitud ka MB G Wokeri kohta aga need pidid 2005 aastast tootmisest maas olema. Toodetakse ainult sõjaväele mõeldud G-d milles on aga palju mõtteut kola. Nii et, seda ilmselt sobivamat autot ei saa tellida.
Kogu teemat üle vaadates jääks minu praegune valik Partoli kasuks. Kurvisõidu omaduste parandamiseks tuleks amordid ära vahetada. Gaasamortidega on tegemist kohe teise autoga. Olen seda omal nahal kogenud.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Paheero
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: K Nov 22, 2006 3:41 pm

Postitus Postitas Paheero »

Kiireks kurvisõiduks ei sobi see pehme vedrustus mitte kuidagi ja asendada pole neid pehmeid amorte millegiga
No kui kiiresti see juht siis sõitma peab? Nagu Lambo Superleggera'ga või Pagani Zonda-ga? (eilne ürgvana Top Gear) Kurvisuutlikkuse paneks antud kontekstis küll prioriteetide järjekorras üsna viimaste sekka...

Edit, Pajerost naise Octaviasse istudes, tundub viimane kartautona ;)
Viimati muutis Paheero, N Dets 20, 2007 3:18 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
zum
Rock Crawler
Postitusi: 834
Liitunud: N Juun 28, 2007 2:00 pm
Asukoht: Tapa-Loobu tee ääres

Postitus Postitas zum »

Mõtlesin, et ei hakka kommenteerima, aga... :roll:
Ühinen jr-i "parteiga"(et USA raud jne :D ), ainult selle vahega, et soovitaks Dodge RAM 2500 Cummins diisliga. Kütusekulu mahub kindlasti soovitud raamidesse ja ruumi on topelt kabiinis ka piisavalt. Plussiks asjaolu, et nt ATV mahub kasti ära (või mis iganes muu kola, mida muidu peaks käruga vedama).
Kurvisõit võib küll "pehme" olla, aga vaevalt Patrol nüüd eriline ringraja pill on sellega võrreldes. (Mitte, et mul midagi Patroli vastu oleks, lihtsalt mõtlemiseks inimestele pakun välja...)
Lisaks veel see toores jõud ja uskumatu kestvus, mida need mootorid omavad.
Kasutaja avatar
sass
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: K Mai 05, 2004 1:37 pm
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas sass »

Kes müüb eestis dodge ram 2500? :roll:
Sander"sass"Pärn,team mudapart,piloot,eesti karikasari 2007 VI koht(TR1).
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”