Heh, no ütle sedagi kus xenoneid vaadata saab. Minu teada on xenonid kirjas lisavarustuse lehel. Vat seda ma tahakski näha, et kus sa selle lisavarustuse lehe vin koodi alusel teada saad?sallu kirjutas:regulli ja pihustiteta seda ma ei tea kus vaadata saab aga xenoneid küll jah..
Demagoogia big xenonite ja paigaluse jms pasa ümber
Moderaator: Moderators
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2480
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Oostkee kseenoon, oostkee...
Soomlaste Koneviesti tegi töötulede testi, MTT Vakola angaarides. Seal ei olnud mitte kõik ksenooniks ehitatud töötuled parimad. Hiinakad jäid H3-dele alla, näiteks. Jube vähe on kasu ühest heledast punktist 7 m kaugusel, kui ümberringi kõik pimedusse mattub.
Kuigi, parima valgustatuse andis tõesti ksenoontuli. Umbes 2 korda kõrgema hinna eest...
Kas mõni autotootja on tõesti väljastanud tehasest ksenoonlaternatega auto, mil puudub laternapesu ning kõrguse automaatregulaator? Mina mäletan põderlandia aastatest, et üheksakümnendate lõpul oli asja ümber korralik kisa ning tookord tagusid küll kõik Soome jällemüüjad vastu oma karvast rinda rusikaga, et ükski auto tehasest ilma eelmainitud kahe vidinata ksenoone külge ei saa. Mine võta kinni...
See, et täna Eestis on võimalik kohata autot, millel on ksenoonid ilma regulaatori ning pesurita küljes, mind imestama ei pane. Ega eestlased pole ainukesed, kes odava ratsi on avastanud... Oskavad seda nii türklased kui fritsud isegi. Ning huvitav oleks teada, mille alusel saab kindlaks teha, kas antud latern on autol küljes tehasest või on kellegi karvane käsi seda vahepeal kangutamas käinud.
Liiklusesse sellised asjad ei sobi. Kui tahad ksenooni, osta sertlatern. See peaks kõigi eelduste kohaselt nii antud autole sobima kui valgustama nõuetekohaselt. ISepaigaldatud ksenoonid Hx hõõgpirnile mõeldud laternas on minu arvates teistega mittearvestamine. Räige selline, kui tulede puhtuse ning reguleeringu eest kah ei hoolitseta.
Aga kogu see liikluses kasutamise teema on praegu OT. Töötulena peaks valgusviljakam ksenoon täitsa omal kohal olema. Ja töötuled ju liikluses meil ei põle, eks...
Soomlaste Koneviesti tegi töötulede testi, MTT Vakola angaarides. Seal ei olnud mitte kõik ksenooniks ehitatud töötuled parimad. Hiinakad jäid H3-dele alla, näiteks. Jube vähe on kasu ühest heledast punktist 7 m kaugusel, kui ümberringi kõik pimedusse mattub.
Kuigi, parima valgustatuse andis tõesti ksenoontuli. Umbes 2 korda kõrgema hinna eest...
Kas mõni autotootja on tõesti väljastanud tehasest ksenoonlaternatega auto, mil puudub laternapesu ning kõrguse automaatregulaator? Mina mäletan põderlandia aastatest, et üheksakümnendate lõpul oli asja ümber korralik kisa ning tookord tagusid küll kõik Soome jällemüüjad vastu oma karvast rinda rusikaga, et ükski auto tehasest ilma eelmainitud kahe vidinata ksenoone külge ei saa. Mine võta kinni...
See, et täna Eestis on võimalik kohata autot, millel on ksenoonid ilma regulaatori ning pesurita küljes, mind imestama ei pane. Ega eestlased pole ainukesed, kes odava ratsi on avastanud... Oskavad seda nii türklased kui fritsud isegi. Ning huvitav oleks teada, mille alusel saab kindlaks teha, kas antud latern on autol küljes tehasest või on kellegi karvane käsi seda vahepeal kangutamas käinud.
Liiklusesse sellised asjad ei sobi. Kui tahad ksenooni, osta sertlatern. See peaks kõigi eelduste kohaselt nii antud autole sobima kui valgustama nõuetekohaselt. ISepaigaldatud ksenoonid Hx hõõgpirnile mõeldud laternas on minu arvates teistega mittearvestamine. Räige selline, kui tulede puhtuse ning reguleeringu eest kah ei hoolitseta.
Aga kogu see liikluses kasutamise teema on praegu OT. Töötulena peaks valgusviljakam ksenoon täitsa omal kohal olema. Ja töötuled ju liikluses meil ei põle, eks...

Tõepoolest peaksid tulema, antud auto ei olnud, samut audidel mitte..
www.dss.ee Muusika, xenonid ja muud lisaseadmed sinu autole
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Cherokee tuled on tuntud seasilmad...v6sa kirjutas: ISepaigaldatud ksenoonid Hx hõõgpirnile mõeldud laternas on minu arvates teistega mittearvestamine. Räige selline, kui tulede puhtuse ning reguleeringu eest kah ei hoolitseta.
olen igasugu pirne proovinud...
1,5 aastat tagasi, kui ostustasin xenoonid panna... üritasin võimalikult palju uurida nüansse... uurisin reaalseid autosid.
Tol hetkel oli minu kokkuvõte, et "kit" xenoonid ei tohiks kasutada:
*tuledesse, kus pole "tagasisuunavat reflektorit"(see junn H3 ja H4 pirni ees )
*"rifeldatud" (ses mõttes, et mitte sile) tule esiklaas
sellised tuled reeglina pimestavad.... mõni kohe päris hullult:I
ja et tuli peab olema reguleeritud on ta siis xenoon või mitte!
tulles siis oma südamepiina juurde tagasi... loomulikult on minu tuled regullitud.... siiani ei ole ükski auto oma tulesid mulle vilgutanud! (mida juhtus, kui ma 100w proovisin).
automaatset reguleeriat ehk, mis siis reageerib (automaatselt) auto kaldele peal ei ole..., samas... taeva suunatud tuled kaotavad oma praktilise mõtte! Ehk samahästi teen seda vajadusel käsitsi (juhtides tule kalde mootorit... on ju loogiline, et valgust pole minul vaja vastasõitja silmades vaid ikka tee peal:)
Ja kui nüüd keegi arvab, et xenoonid pidin ma panema selleks, et naabrimehel ka on... noh mis seal ikka, kui tõesti muud pähe ei tule;)
Ma siiski julgen arvata, et igal juhul kokkuvõttes olen ma ohtlikum, kui ma ei näe teed... kas siis märjast asfaldist või pika sõidu peale on silmamunad juba armatuurile punnitamisest valgunud.
p.s. ärge unustage siis vilgutada, kui ma teid pimestan... luban, et siis võtan need saatanast xenoonid maha

Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
On tüõesti ka HID elemente, mis sobivad tuledesse, egas hiinlased ainult sitta tooda(tuletan siinkohal meelde, kust on pärit sigaretid ja hiina portselan ja enamik Hugo Bossi rõivastest) kuid paraku see kõige odavam siiski on crap.
atdoom kirjutas:Cherokee tuled on tuntud seasilmad...v6sa kirjutas: ISepaigaldatud ksenoonid Hx hõõgpirnile mõeldud laternas on minu arvates teistega mittearvestamine. Räige selline, kui tulede puhtuse ning reguleeringu eest kah ei hoolitseta.
olen igasugu pirne proovinud...
1,5 aastat tagasi, kui ostustasin xenoonid panna... üritasin võimalikult palju uurida nüansse... uurisin reaalseid autosid.
Tol hetkel oli minu kokkuvõte, et "kit" xenoonid ei tohiks kasutada:
*tuledesse, kus pole "tagasisuunavat reflektorit"(see junn H3 ja H4 pirni ees )
*"rifeldatud" (ses mõttes, et mitte sile) tule esiklaas
sellised tuled reeglina pimestavad.... mõni kohe päris hullult:I
ja et tuli peab olema reguleeritud on ta siis xenoon või mitte!
tulles siis oma südamepiina juurde tagasi... loomulikult on minu tuled regullitud.... siiani ei ole ükski auto oma tulesid mulle vilgutanud! (mida juhtus, kui ma 100w proovisin).
automaatset reguleeriat ehk, mis siis reageerib (automaatselt) auto kaldele peal ei ole..., samas... taeva suunatud tuled kaotavad oma praktilise mõtte! Ehk samahästi teen seda vajadusel käsitsi (juhtides tule kalde mootorit... on ju loogiline, et valgust pole minul vaja vastasõitja silmades vaid ikka tee peal:)
Ja kui nüüd keegi arvab, et xenoonid pidin ma panema selleks, et naabrimehel ka on... noh mis seal ikka, kui tõesti muud pähe ei tule;)
Ma siiski julgen arvata, et igal juhul kokkuvõttes olen ma ohtlikum, kui ma ei näe teed... kas siis märjast asfaldist või pika sõidu peale on silmamunad juba armatuurile punnitamisest valgunud.
p.s. ärge unustage siis vilgutada, kui ma teid pimestan... luban, et siis võtan need saatanast xenoonid maha
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
ööööö. Total OT, vabandan ette, aga. Sigaretid on türgist, tubakas ameerikast. Sigarettideks hakati aga asju kutsuma 18 saj. hispaanias.Päkapikk kirjutas:On tüõesti ka HID elemente, mis sobivad tuledesse, egas hiinlased ainult sitta tooda(tuletan siinkohal meelde, kust on pärit sigaretid ja hiina portselan ja enamik Hugo Bossi rõivastest) kuid paraku see kõige odavam siiski on crap.
Hiina portselan on tõesti hiinast aga Hiina Hugo Bossi ei soovita, misiis et enamus sealt tuleb.

allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Ma julgeks Sinuga vaielda. Sigaretid tuntud kujul pärinevad Hiinast. Türklased armastasid (ja seda siiamaani) aroomiainetega vesipiipu.trc kirjutas:ööööö. Total OT, vabandan ette, aga. Sigaretid on türgist, tubakas ameerikast. Sigarettideks hakati aga asju kutsuma 18 saj. hispaanias.Päkapikk kirjutas:On tüõesti ka HID elemente, mis sobivad tuledesse, egas hiinlased ainult sitta tooda(tuletan siinkohal meelde, kust on pärit sigaretid ja hiina portselan ja enamik Hugo Bossi rõivastest) kuid paraku see kõige odavam siiski on crap.
Hiina portselan on tõesti hiinast aga Hiina Hugo Bossi ei soovita, misiis et enamus sealt tuleb.

- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
tsiteerin wikit ( http://en.wikipedia.org/wiki/Cigarette#History )
The earliest forms of cigarettes have been attested in Central America around the 9th century in the form of reeds and smoking tubes. The Maya, and later the Aztecs, smoked tobacco and various psychoactive drugs in religious rituals and frequently depicted priests and deities smoking on pottery and temple engravings. The cigarette, and the cigar, were the most common method of smoking in the Caribbean, Mexico and Central and South America until recent times.[3]
Cigarettes were largely unknown in the English-speaking world before the Crimean War, when British soldiers began emulating their Ottoman Turkish comrades, who resorted to rolling their tobacco with newsprint.[4]
The earliest forms of cigarettes have been attested in Central America around the 9th century in the form of reeds and smoking tubes. The Maya, and later the Aztecs, smoked tobacco and various psychoactive drugs in religious rituals and frequently depicted priests and deities smoking on pottery and temple engravings. The cigarette, and the cigar, were the most common method of smoking in the Caribbean, Mexico and Central and South America until recent times.[3]
Cigarettes were largely unknown in the English-speaking world before the Crimean War, when British soldiers began emulating their Ottoman Turkish comrades, who resorted to rolling their tobacco with newsprint.[4]
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Üldiselt võid sa selle teadmisega rahumeeli edasi siis ju elada. Kui aga ükskord huvi ja aeg tekib siis soovitan nivoo regulaatoriga amordi ja servomootori hingellu süüvida. Erilist rõhku soovitan panna nende kiiruste erinevuse uurimisele. elik. Su väide on väär kuni sa ei ole tõestanud (seadusepügalaga, aitäh) vastupidist.Plekksepp kirjutas:Üldiselt kui BMW l on nivoo amordid, siis tulede regulaatorit ei ole ja ei ole vaja.sallu kirjutas:Tõepoolest peaksid tulema, antud auto ei olnud, samut audidel mitte..
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
Kordamine on tarkuse emaaadu kirjutas:Kõik xenontuledega BMW-d tulevad tehasest tuledepesuritega ja kõrguse regulaatoritega.

Iseasi on see, mida omanikud oma autodega teinud on või siis kuidas Leedus autod kompekteeritud on



Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;
; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;

Eks ma elan selle teadmisega rahulikult edasi siis. Enda BMW 750 on tulede pesurid, nivoo vedrustus ja ei mingit tulede regulaatorit, ei automaatset ega manuaalselt sätitavattrc kirjutas:Üldiselt võid sa selle teadmisega rahumeeli edasi siis ju elada. Kui aga ükskord huvi ja aeg tekib siis soovitan nivoo regulaatoriga amordi ja servomootori hingellu süüvida. Erilist rõhku soovitan panna nende kiiruste erinevuse uurimisele. elik. Su väide on väär kuni sa ei ole tõestanud (seadusepügalaga, aitäh) vastupidist.Plekksepp kirjutas:Üldiselt kui BMW l on nivoo amordid, siis tulede regulaatorit ei ole ja ei ole vaja.sallu kirjutas:Tõepoolest peaksid tulema, antud auto ei olnud, samut audidel mitte..

Kobiseks ka selle xenon hid, mis iganes teemal. Mu eelmisel auto GC-l olid just nn "hiina hid'id" ja mõnus oli sõita küll, terve aasta ees ja väga hea oli, aga... Kokkuvõtvalt võib nii öelda, et oli rohkem miinuseid kui plusse, esimene miinus on see, et HID-idel puudub UV kaitse, samuti on see puudu laternal, mis on tavalise halogeenpirni jaoks tehtud. Kui on plastik kate, siis see aja jooksul (ca aastaga) muudab plastiku struktuuri sedavõrd, et tule klaasid tuhmusid ära. Ilmselt mõjutab see ka reflektoreid. Igaljuhul tegelane, kes selle autoga nüüd sõidab vahetas nii laternad kui ka pirnid välja ja on halogeenidega rahul. Ise poleks ma neid HID-e kunagi sinna pannud. Teine miinus on just fookus, mis odavatel HID'idel ei ole sama võrreldes halogeeniga.
Reguleerimine pole nii suur teema ja automaatreguleeringuks piisab, kui on vedrustus, mis regullib ennast (see on paljudel markidel nii ja ka ÜV seda arvesab - servo reguleering ei reageeri ka iga jumala augu ja teab mille peale). Reguleerimisest olulisem aspekt on see, et need pirinid reaalselt ei sobi lambi fookusega. Minu autol ees olnud olid hajusad ja ise täheldasin ka seda, et need kõvasti pimestasid. Eriti viimased paarkümmend meetrit, kuigi olid "reguleeritud". Paraku saab neid käsitsi ainult kokku lahku ja ülesse alla reguleerida, aga fookusesse keerata ei saa.
Kolmas miinus on see, et need hid'id on enamik 5000-8000K, mis on liiga sinised. See ei tee paranda nähtavust, kuigi päris kaugel asuvad helkurpostid ja liiklusmärgid peegeldavad tagasi. Samas tumedaid kehasid need ei valgusta (sügisel vihmaga ei suuda nende abil ei loomi ega ka inimesi näha). Normaalne oleks kuskil 4000-5000K, mis on valge valgus.
Oma jutuga ma ei väida seda, et neid ei võiks kasutada, kuid tuleb osta sellised, mille fookus oleks sama (hellal ntx on sihukesed olemas), milledel on UV kaitse ja mis ei ole liiga sinised. See automaatreguleering pole "the must", aga seadus seda nõuab, pesurid on igal juhul head
.
Reguleerimine pole nii suur teema ja automaatreguleeringuks piisab, kui on vedrustus, mis regullib ennast (see on paljudel markidel nii ja ka ÜV seda arvesab - servo reguleering ei reageeri ka iga jumala augu ja teab mille peale). Reguleerimisest olulisem aspekt on see, et need pirinid reaalselt ei sobi lambi fookusega. Minu autol ees olnud olid hajusad ja ise täheldasin ka seda, et need kõvasti pimestasid. Eriti viimased paarkümmend meetrit, kuigi olid "reguleeritud". Paraku saab neid käsitsi ainult kokku lahku ja ülesse alla reguleerida, aga fookusesse keerata ei saa.
Kolmas miinus on see, et need hid'id on enamik 5000-8000K, mis on liiga sinised. See ei tee paranda nähtavust, kuigi päris kaugel asuvad helkurpostid ja liiklusmärgid peegeldavad tagasi. Samas tumedaid kehasid need ei valgusta (sügisel vihmaga ei suuda nende abil ei loomi ega ka inimesi näha). Normaalne oleks kuskil 4000-5000K, mis on valge valgus.
Oma jutuga ma ei väida seda, et neid ei võiks kasutada, kuid tuleb osta sellised, mille fookus oleks sama (hellal ntx on sihukesed olemas), milledel on UV kaitse ja mis ei ole liiga sinised. See automaatreguleering pole "the must", aga seadus seda nõuab, pesurid on igal juhul head

Viimati muutis kkerem, N Nov 22, 2007 1:29 pm, muudetud 1 kord kokku.
subaru http://www.auto24.ee/used/698889
gone: Jeep XJ Pioneer '89, Jeep XJ Limited '91, Jeep GC '03
gone: Jeep XJ Pioneer '89, Jeep XJ Limited '91, Jeep GC '03