trc kirjutas:
ülemäära on siis kui nad enam ära ei mahu
ma naiivselt mõtlesin, et sama rasket vastukaalu, kui velg ise oleks veits kentsakas panna
nii hull muidugi ei ole, aga
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
mul on tavaliselt max 100 g ringis läinud poole kohta, aga on olnud ka selliseid kus on läinud ühele poole 10 teisele 15 ja ongi mutt. pigem sõltub see veljest.
hulkur kirjutas:mul on tavaliselt max 100 g ringis läinud poole kohta, aga on olnud ka selliseid kus on läinud ühele poole 10 teisele 15 ja ongi mutt. pigem sõltub see veljest.
minule näitas meister (pooled) kokku 700g?!?
veljed on korralikud ja teiste rehvidega probleeme polnud...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Hetkel ei tea... asi jäi pooleli.
mõtlen, et viin sinna balanseerida, kust ostsin
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Ostsin tutikad veljed ja 35" rehvid. Väikseim kogus mis ühele rattale läks oli mingi 200g. Terve jooksu peale kulus töömehe sõnul "paar kilo".
Asfaldil sõites on ikka veits vibra tunda, mujal ei saa väga aru
Herr Inseneer soovitas hantleid kasutada, kui raskused veljepeale ära ei mahu!!!
Viimasest rehvivahetuse kogemusest võin samuti öelda, et jube palju sõltub konkreetsest meistrist ja ka pingist.
Vahetasin Rapla lähedal Valtu rehvikeskuses ja seal oli 2 pinki - ühega viskas rehv jubedalt, aga teises pingis (vanemas) piisas lõpuks ühe rehvi puhul 5 (viie!) grammisest raskusest. Teiste puhul ka umbes samamoodi (10-20g). See oli suur üllatus, sest varem on nende velgedega alati kurja vaeva nähtud.
no ma saan aru ... mõnel on tõesti vaja, et qoodyear kiri peab olema VALGE kirjaga rehvil näha..., aga helesinine kiri see on ikka tipp
ei saanud ütlemata jätta...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
atdoom kirjutas:no ma saan aru ... mõnel on tõesti vaja, et qoodyear kiri peab olema VALGE kirjaga rehvil näha..., aga helesinine kiri see on ikka tipp
See kiri on helesinine täpselt nii kaua kui esimest korda vett saab või keegi kindaga maha pühib veidi tugevamini.
Minu nähtud valgete kirjadega rehvid on kõik sellised olnud uuest peast. Ilmselt mingi tehase kaitsekiht.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT tarmo@4x4.ee, 526 5874
Soovitus selline rehvide tasakaalustamise kohapealt,et sõitke nendega kõigepealt umbes 1000 km ilma tasakaalustamatta ja proovige siis.Kogemusest võin öelda,et tunduvalt vähem läheb raskusi siis.Mangelsi velg+BFG MT Defeka all sõidab väga hästi ka ilma ühegi raskusetta.
atdoom kirjutas:no ma saan aru ... mõnel on tõesti vaja, et qoodyear kiri peab olema VALGE kirjaga rehvil näha..., aga helesinine kiri see on ikka tipp ei saanud ütlemata jätta...
kõikidel rehvidel on see valge kiri alguses helesinine Sõida ja uhkelda, kõik näevad, et ostsid uued
PS! Selle saab maha ka pm seebi ja harjaga.
Samuti ma pole 37" rehvi+mangels velge tasakaalustanud ja 120-130 pole probleem.
atdoom kirjutas:no ma saan aru ... mõnel on tõesti vaja, et qoodyear kiri peab olema VALGE kirjaga rehvil näha..., aga helesinine kiri see on ikka tipp
ei saanud ütlemata jätta...
Aga said nad ikka lõpuks tasakaalu? Ja rehve saab mõlemat pidi veljele panna, kui häbened oma väikekodanlikkust, et uued rehvid ostsid
atdoom kirjutas:no ma saan aru ... mõnel on tõesti vaja, et qoodyear kiri peab olema VALGE kirjaga rehvil näha..., aga helesinine kiri see on ikka tipp
ei saanud ütlemata jätta...
See helesinine on kaitsekiht transpordi ja ladustamise ajaks. Enamus rehvikojad lasevad selle survepesuriga maha paigaldamise ajal.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.