Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
Keerutan oma cherole parasjagu torusid ümber (nagu igal korralikul cheromehel, nii on ka minul metallikod(l)a käepärast )
Väljastpoolt lasen liivapritsiga üle ja läheb epoksüüdi alla.
Nüüd küsimus: mida sisemise poolega ette võtta. Kas umbselt kinni või jätta tuulutusavad miski suurusega.
Või otsad täiesti lahti, et saaks voolikuga vee läbi lasta. Kuid, sõidu ajal kitib toru kaelani täis ja siis vea neid mudatonne ühes, kuni vooliku juurde pääseb. Seepärast see variant väga ei meeldi.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Ma ka ütleks, et keevita kinni. Sõida mingi aasta ja puuri siis mingi väike auk toru alla ossa. Kui vett ei tule on kõik ok ja võid selle augu kinni tagasi panna. Endal on kogemused, et osad keevised pole päris 100 % hermeetilised ja vee all ligunedes ronib vaikselt sisse.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Ma olen nii teinud, et enne kinni keevitamist augu sisse puurinud ja keermestanud. Keevamisel tuleb lasta õhul sealt liikuda. Iseenesest võib selle augu pärast kinni ka lasta.
rommi kirjutas:Ma olen nii teinud, et enne kinni keevitamist augu sisse puurinud ja keermestanud. Keevamisel tuleb lasta õhul sealt liikuda. Iseenesest võib selle augu pärast kinni ka lasta.
Samas on ju hea polt sisse panna, saab ilusti vee ka välja lasta.
Talvel ei tee vesi+külm ka liiga.
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kui ka õhk sisse jääb, ühineb seal olev hapnikuraasuke rauaga ja roostetamisprotsess peatub. Kõige jamam olukord kui vesi sisse immitseb ja seejärel torud lõhki külmutab. Lahtiste otsadega seda hirmu ei ole, see-eest roostatab kiiremini kui kinnikeevitatuna.
totu kirjutas:Kui ka õhk sisse jääb, ühineb seal olev hapnikuraasuke rauaga ja roostetamisprotsess peatub. Kõige jamam olukord kui vesi sisse immitseb ja seejärel torud lõhki külmutab. Lahtiste otsadega seda hirmu ei ole, see-eest roostatab kiiremini kui kinnikeevitatuna.
Keevitajatel olemas olemas serdid ja kogemused igasuguste anumate keevitamiseks. Õhk ei pääse sisse. Vesi ka mitte. Kui pääseb, lähen kraanajuhi kursustele
Nii et, kinni!
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.