Naelrehviteema
Moderaator: Moderators
Conti
Nii, palun ka arvustusi Continental IceContact´ile. plaanis just sellised oma patrolile osta, kas kellelgi on kogemusi?
või millised argumendid räägiksid nokian HTPL SUV kasuks?
ette tänades.
või millised argumendid räägiksid nokian HTPL SUV kasuks?
ette tänades.
Kui tavaline hkpl suv siis eelistada kindlasti contit sest contil on tihe ja pehme lamell ja muster on tehtud peaaegu sama mis gislavedi nord frost 3(mitme kordne testi võitja)samas olen kuulnud ka nurinat,just sõiduauto juhtide käest ,et lörtsis pidi hakkama ujuma.Kuid samas kinnisõidetud lumepeal SUPER.Hkpl-itaga on see mure ,et muster on juba iidamast-aadamast pärit ja rehvisegu ei ole just kõige parem(kõva) rehv kestab aastaid aga pidamine kaotab selle pealt juba väga palju.
Aga kui hkpl suv5 siis kindlasti valida see!!! (aga hind on suht Kirves)
Aga kui hkpl suv5 siis kindlasti valida see!!! (aga hind on suht Kirves)
Ise soovitaks Nokia WR-i selline norm. segu ei ole väga pehme ega kõva. Kärab sõita ka asfaltil (ei kulu nii kiiresti), eriti kes käib Euroopas palju. Ma ei oska öelda maasturite talverehvide (Conti) kohta midagi aga sõiduautole ma ei soovitaks vaenlasele ka Conti. Nokia ruulib talvel igal masinal selles olen veendunud küll. Kui naast siis Nokia HKP SUV ja lamelli WR.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mis siis sellel contil sinu arvates viga on?007 kirjutas:Ise soovitaks Nokia WR-i selline norm. segu ei ole väga pehme ega kõva. Kärab sõita ka asfaltil (ei kulu nii kiiresti), eriti kes käib Euroopas palju. Ma ei oska öelda maasturite talverehvide (Conti) kohta midagi aga sõiduautole ma ei soovitaks vaenlasele ka Conti. Nokia ruulib talvel igal masinal selles olen veendunud küll. Kui naast siis Nokia HKP SUV ja lamelli WR.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Nomaeitea mulle ta kohe üldse ei meeldinud ei olnud tal pidamist ei lumes ei lörtsis. All oli ta mul Volvo S-40-l ja 850-l, mõlemad olid nagu lehmad libedal jääl.Kiirelt läks UG 500 alla tagasi. Võib-olla raskema auto all käitub teistmoodi ei oska öelda. Aga noh kellele ema kellele tütar ilmselt......peace 
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
007 kirjutas:Nomaeitea mulle ta kohe üldse ei meeldinud ei olnud tal pidamist ei lumes ei lörtsis. All oli ta mul Volvo S-40-l ja 850-l, mõlemad olid nagu lehmad libedal jääl.Kiirelt läks UG 500 alla tagasi. Võib-olla raskema auto all käitub teistmoodi ei oska öelda. Aga noh kellele ema kellele tütar ilmselt......peace
Väga kahtlane jutt, conti on olnud aastaid TM rehvitestis nr 1 või vähemalt kolme parima seas. Ise olen sõitnud nii UG`ga ja conti naastuga kõrvuti aastaid ja pean neid võrdseteks ning contis püsivad naastud paremini sees.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
anneli kirjutas:nii, palun kiiresti kriitikat courser mastercraft rehvile. tean, et tegu pmst cooperiga. on kellelgi praktilist võrdlust continentaliga?
aitäh!
osta mastercrafti courser msr ära ja sõida rahus (arvestusega muidugi et sa nad ka naelutada lased). minu poolt nad kriitikat ei pälvi. allapanekuga veel oota
Kindlasti on Contid väga head aga
a) Kas sinu mõõtu IceContacti on üleüldse?
b) hinnavahe?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
Sama siin. Minu G-l on ka samad rehvid all ja vähemalt eelmisel talvel neile küll midagi ette heita polnud.trc kirjutas:anneli kirjutas:nii, palun kiiresti kriitikat courser mastercraft rehvile. tean, et tegu pmst cooperiga. on kellelgi praktilist võrdlust continentaliga?
aitäh!
osta mastercrafti courser msr ära ja sõida rahus (arvestusega muidugi et sa nad ka naelutada lased). minu poolt nad kriitikat ei pälvi. allapanekuga veel oota
Just selle Wr-iga kõlbaki sõita ainultmööda asfalti.Aga mitte talvel !!!007 kirjutas:Ise soovitaks Nokia WR-i selline norm. segu ei ole väga pehme ega kõva. Kärab sõita ka asfaltil (ei kulu nii kiiresti), eriti kes käib Euroopas palju. Ma ei oska öelda maasturite talverehvide (Conti) kohta midagi aga sõiduautole ma ei soovitaks vaenlasele ka Conti. Nokia ruulib talvel igal masinal selles olen veendunud küll. Kui naast siis Nokia HKP SUV ja lamelli WR.
Kui nokiani lamell siis RSIi või hakkapelita Q (muidugi vana mudel)
Selleks ,et talvel oleks lamelliga kindlasti turvaline sõita peabki segu olema pehme!!!! Mis tunne on sattuda kivikõva rehviga kiilas jääle??
Eks iga üks otsustab muidugi ise kas talle on tähtis turvalisus või raha kokkuhoid. Ja kui ei olegi raha kalli lamell rehvi ostmiseks siis on alati võimalus soetada omale taastatud naastrehvid .Enamus firmasid annab neile 2a garantiid.Nii,et...........valik on sinu.
Muideks bridgestone blizzak on kah väga super lamellrehv.
minu mõõtu contit on küll, otsin neid oma patrolile, mitte defenderile. viimati nimetatul on küll naelikud cooperid ( ei mäleta peast, mis sorti täpselt
) ja ei kurda tegelikult midagi. kuna talvel aga rohkem patrolit kasutan ( noh, hea soe), siis otsustasin rehve hoolikalt valida. mis puutub hinnavahesse, siis tuleb see ainult ca 1500 eeku komplekti pealt mastercrafti kasuks. nii et pean natuke veel lausa mõtlema...
igatahes tänud vastajatele!
igatahes tänud vastajatele!
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Lisaks ühe mõtte veel: allapanekuga ei ole mõtet oodata (nagu Verbal sooitas) vaid justnimelt on praegu parim aeg uhiuute naelkummide allakruvimiseks- saab paar nädalat enne libedat need korralikult sisse sõita (naastukannad teevad omale kummi sisse mõnusad pesad ja ei irdu ärast nii kergelt kui libedadalt asfaldile sattudes ratas veel pool pööret ringi tõmbab) 
Viimati muutis Stupiduser, R Okt 26, 2007 8:11 am, muudetud 1 kord kokku.
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Täiesti nõus.Stupiduser kirjutas: justnimelt on praegu parim aeg uhiuute naelkummide allakruvimiseks- saab paar nädalat enne libedat need korralikult sisse sõita
Uued naelad kruvi enne libedat alla. Kestavad hiljem paremini.
Eelmine sügis õnnestus naelad peale esimest libedat alles alla saada ja siis oli pea kuu + kraade.
Said korraliku sissesõidu. Kevadel olid kõik naelad kenasti alles
1 Hobujõud