ComeUP vintsi hooldusest

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Natuke aega kasutamist ja jookseb kui siidi. Kogemused mitme komeupiga.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
R.Laansalu
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am

Postitus Postitas R.Laansalu »

Mats kirjutas:Natuke aega kasutamist ja jookseb kui siidi. Kogemused mitme komeupiga.
Selge. Tänud.
Kasutaja avatar
anttix
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: T Dets 26, 2006 4:30 pm
Asukoht: Tallinn

GSM: 51 67286

Postitus Postitas anttix »

Nonii, kuna suveperioodil on 4x4 natuke tahaplaanile jäänud igasugu suvehobide kõrval, siis on vints ikka veel hooldamata (häbi mulle).

Hetkel on teine isegi surnd, tundub mingi kamm olevat solenoidiplokis, eks kraabin mingi päev elektriosa lahti ja kaen, et mis seal sees toimub.
Video ja jutt tundub väga asjalik, esimese sobiliku aja tekkides monteerin vintsi maha ja järgin juhised ;)
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Khm, ei tahaks küll ära sõnuda aga kontrolli mootori massi. Eriti kui veel seisnud on.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
anttix
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: T Dets 26, 2006 4:30 pm
Asukoht: Tallinn

GSM: 51 67286

Postitus Postitas anttix »

Saabusin just kaunilt suveõhtult, mille veetsin oma armsa vintsiga kahekesi ;)

Mootori mass on OK.
Solenoidiploki mass ka OK.
Mootor ise OK (käsitsi otsi õigesti kokku pannes vurab nagu vanem mees).
Aga solenoidid on *mõlemad* õhtal :(
Isegi käivitusjuhtmetega otse solenoidi mähise peale vurtsu toimetades ei kõssagi.

Huvitav mis võib see põhjus olla, mis mõlemad korraga ära suretab?
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Kasutaja avatar
anttix
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: T Dets 26, 2006 4:30 pm
Asukoht: Tallinn

GSM: 51 67286

Postitus Postitas anttix »

Solenoidide müsteerium on selleks korraks lahendatud.
Tundub, et ei ole probleemi, mida üks korralik quvaldo ei lahendaks.
Solenoidide ankrud olid mingil põhjusel kinni kiilunud (ilmselt soojas seismisest). Natuke haamriga kopp-kopp korpuse pihta ja hakkasid jälle käima.

Siit moraal: tuleb tihemini vintsida ;)
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Kasutaja avatar
anttix
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: T Dets 26, 2006 4:30 pm
Asukoht: Tallinn

GSM: 51 67286

Postitus Postitas anttix »

Nonii, kaua tehtud kaunikene. Sain täna siis lõpuks nii kaugele, et lammutasime minu ja TT vintsid laiali.
Mina oma reduktori ja mootori osa ei viitsinudki lõpuni lahti võtta, kuna tuvastasin muda ja vee piiri umbes-täpselt poole pooli kõrgusel ja nii mootor kui ka reduktor vaatasid mulle täiesti puhtana vastu. Isegi pooli sees jooksva veovõlli määre nägi välja nagu uus. Mootor käis käega keerates kergelt ringi ja laagrid tundusid samuti OK, seega puhastasin ainult kaaned ja pooli põsed ning mökerdasin kõik kenasti uue määrdega kokku.
Tundub, et tehases on korralik määre sisse pandud, mis tihendab hästi, kuna vints on korduvalt sõidu ajal vee all olnud ning paar korda on ka vees vintsitud, tõsi seda ainult lühikest aega: < 30 sekundi.

TT võttis oma reduktoriosa lahti, tal Warni vints koos ComeUpi mootoriga. Warnil oli kolmest planetaariumist kaks reduktori poolel ja üks otse mootori küljes.
Polnud oluliselt keerulisem operatsioon kui ComeUPil, lihtsalt kuuskante oli poole rohkem ;) Seega üks asi on vähemalt ComeUPi meestel "hooldussõbralikumalt" tehtud.

Rohkem tegemist oli rullikutega, need kriiksusid nagu elajad ja said seetõttu määrde üledoosi osaliseks.

Tegelikult oligi vaja ainult pealehakkamist. Video ja juurde käiv tekst olid õige motivatsiooni tekitamisel suureks abiks, keegi võiks need kleepida või siis kasuliku alla tõsta.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

ComeUP

Postitus Postitas atdoom »

Kas keegi viitsib muljetada, miks vähemalt meil siin kiputakse eelistama ComeUP vintsi (Warn`ile, Mile Marker`ile)?!

Ette tänades:)
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Re: ComeUP

Postitus Postitas Valge Hiir »

atdoom kirjutas:Kas keegi viitsib muljetada, miks vähemalt meil siin kiputakse eelistama ComeUP vintsi (Warn`ile, Mile Marker`ile)?!

Ette tänades:)
ComeUP'i hind parem kui Warnil.
Samuti varuosade saadavus ja tarne kiirem/parem.
Mile Marker ilmselt rohkem selline eksoot siinmail.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
kiiking
Julgeb Organiseerida
Postitusi: 477
Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
Asukoht: Viimsi-Mähe
Kontakt:

Postitus Postitas kiiking »

Mis määret peaks vintsi panema, et vabajooks ka normaalseks jääks? Otsisin vanadest teemadest, aga mõistliku vastust ei leidnud.
Urmas Laansalu
5211589
kiiking@neti.ee
www.kiiking.com
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Kuskil on juba kirjas ka aga ikkagi:
Plussid:
Hind,vastupidavus,kaal,pidur hooldus sõbralikkus varuosade kättesaadavus
Miinused:kerimis kiirus,releede kinnijäämine peale seismist

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

kiiking kirjutas:Mis määret peaks vintsi panema, et vabajooks ka normaalseks jääks? Otsisin vanadest teemadest, aga mõistliku vastust ei leidnud.
Meie kasutame MOBILGREASE XHP 222 ja on väga hea.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Veiko kirjutas:Miinused:kerimis kiirus,releede kinnijäämine peale seismist
Võrreldes paljude sama hinnklassi vintsidega on kerimsi kiirus ikka vägagi eeskujulik. Aga suurema raha eest saab tihti parema.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

Mul on ka üks probleem vintsiga.
Kui vintsin siis vahest hakkab tööle ja vahest mitte . Lõksutan edasi tagasi nuppu siis hakkab tööle. Kas asi võib olla ühenduses, et on ära oksuteerunud. Kas releedes võib ka viga olla :roll:
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

Krt :evil: mul jääb vintsihooldus video poole pealt kinni ja ei näegi lõpuni :cry:
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”