ComeUP vintsi hooldusest
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- R.Laansalu
- Fitting 38"
- Postitusi: 277
- Liitunud: N Dets 07, 2006 1:14 am
Nonii, kuna suveperioodil on 4x4 natuke tahaplaanile jäänud igasugu suvehobide kõrval, siis on vints ikka veel hooldamata (häbi mulle).
Hetkel on teine isegi surnd, tundub mingi kamm olevat solenoidiplokis, eks kraabin mingi päev elektriosa lahti ja kaen, et mis seal sees toimub.
Video ja jutt tundub väga asjalik, esimese sobiliku aja tekkides monteerin vintsi maha ja järgin juhised
Hetkel on teine isegi surnd, tundub mingi kamm olevat solenoidiplokis, eks kraabin mingi päev elektriosa lahti ja kaen, et mis seal sees toimub.
Video ja jutt tundub väga asjalik, esimese sobiliku aja tekkides monteerin vintsi maha ja järgin juhised

Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Saabusin just kaunilt suveõhtult, mille veetsin oma armsa vintsiga kahekesi 
Mootori mass on OK.
Solenoidiploki mass ka OK.
Mootor ise OK (käsitsi otsi õigesti kokku pannes vurab nagu vanem mees).
Aga solenoidid on *mõlemad* õhtal
Isegi käivitusjuhtmetega otse solenoidi mähise peale vurtsu toimetades ei kõssagi.
Huvitav mis võib see põhjus olla, mis mõlemad korraga ära suretab?

Mootori mass on OK.
Solenoidiploki mass ka OK.
Mootor ise OK (käsitsi otsi õigesti kokku pannes vurab nagu vanem mees).
Aga solenoidid on *mõlemad* õhtal

Isegi käivitusjuhtmetega otse solenoidi mähise peale vurtsu toimetades ei kõssagi.
Huvitav mis võib see põhjus olla, mis mõlemad korraga ära suretab?
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Solenoidide müsteerium on selleks korraks lahendatud.
Tundub, et ei ole probleemi, mida üks korralik quvaldo ei lahendaks.
Solenoidide ankrud olid mingil põhjusel kinni kiilunud (ilmselt soojas seismisest). Natuke haamriga kopp-kopp korpuse pihta ja hakkasid jälle käima.
Siit moraal: tuleb tihemini vintsida
Tundub, et ei ole probleemi, mida üks korralik quvaldo ei lahendaks.
Solenoidide ankrud olid mingil põhjusel kinni kiilunud (ilmselt soojas seismisest). Natuke haamriga kopp-kopp korpuse pihta ja hakkasid jälle käima.
Siit moraal: tuleb tihemini vintsida

Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
Nonii, kaua tehtud kaunikene. Sain täna siis lõpuks nii kaugele, et lammutasime minu ja TT vintsid laiali.
Mina oma reduktori ja mootori osa ei viitsinudki lõpuni lahti võtta, kuna tuvastasin muda ja vee piiri umbes-täpselt poole pooli kõrgusel ja nii mootor kui ka reduktor vaatasid mulle täiesti puhtana vastu. Isegi pooli sees jooksva veovõlli määre nägi välja nagu uus. Mootor käis käega keerates kergelt ringi ja laagrid tundusid samuti OK, seega puhastasin ainult kaaned ja pooli põsed ning mökerdasin kõik kenasti uue määrdega kokku.
Tundub, et tehases on korralik määre sisse pandud, mis tihendab hästi, kuna vints on korduvalt sõidu ajal vee all olnud ning paar korda on ka vees vintsitud, tõsi seda ainult lühikest aega: < 30 sekundi.
TT võttis oma reduktoriosa lahti, tal Warni vints koos ComeUpi mootoriga. Warnil oli kolmest planetaariumist kaks reduktori poolel ja üks otse mootori küljes.
Polnud oluliselt keerulisem operatsioon kui ComeUPil, lihtsalt kuuskante oli poole rohkem
Seega üks asi on vähemalt ComeUPi meestel "hooldussõbralikumalt" tehtud.
Rohkem tegemist oli rullikutega, need kriiksusid nagu elajad ja said seetõttu määrde üledoosi osaliseks.
Tegelikult oligi vaja ainult pealehakkamist. Video ja juurde käiv tekst olid õige motivatsiooni tekitamisel suureks abiks, keegi võiks need kleepida või siis kasuliku alla tõsta.
Mina oma reduktori ja mootori osa ei viitsinudki lõpuni lahti võtta, kuna tuvastasin muda ja vee piiri umbes-täpselt poole pooli kõrgusel ja nii mootor kui ka reduktor vaatasid mulle täiesti puhtana vastu. Isegi pooli sees jooksva veovõlli määre nägi välja nagu uus. Mootor käis käega keerates kergelt ringi ja laagrid tundusid samuti OK, seega puhastasin ainult kaaned ja pooli põsed ning mökerdasin kõik kenasti uue määrdega kokku.
Tundub, et tehases on korralik määre sisse pandud, mis tihendab hästi, kuna vints on korduvalt sõidu ajal vee all olnud ning paar korda on ka vees vintsitud, tõsi seda ainult lühikest aega: < 30 sekundi.
TT võttis oma reduktoriosa lahti, tal Warni vints koos ComeUpi mootoriga. Warnil oli kolmest planetaariumist kaks reduktori poolel ja üks otse mootori küljes.
Polnud oluliselt keerulisem operatsioon kui ComeUPil, lihtsalt kuuskante oli poole rohkem

Rohkem tegemist oli rullikutega, need kriiksusid nagu elajad ja said seetõttu määrde üledoosi osaliseks.
Tegelikult oligi vaja ainult pealehakkamist. Video ja juurde käiv tekst olid õige motivatsiooni tekitamisel suureks abiks, keegi võiks need kleepida või siis kasuliku alla tõsta.
Maa-mets-vesi tüüpi õelusehunnik
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
ComeUP
Kas keegi viitsib muljetada, miks vähemalt meil siin kiputakse eelistama ComeUP vintsi (Warn`ile, Mile Marker`ile)?!
Ette tänades:)
Ette tänades:)
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Re: ComeUP
ComeUP'i hind parem kui Warnil.atdoom kirjutas:Kas keegi viitsib muljetada, miks vähemalt meil siin kiputakse eelistama ComeUP vintsi (Warn`ile, Mile Marker`ile)?!
Ette tänades:)
Samuti varuosade saadavus ja tarne kiirem/parem.
Mile Marker ilmselt rohkem selline eksoot siinmail.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Meie kasutame MOBILGREASE XHP 222 ja on väga hea.kiiking kirjutas:Mis määret peaks vintsi panema, et vabajooks ka normaalseks jääks? Otsisin vanadest teemadest, aga mõistliku vastust ei leidnud.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Võrreldes paljude sama hinnklassi vintsidega on kerimsi kiirus ikka vägagi eeskujulik. Aga suurema raha eest saab tihti parema.Veiko kirjutas:Miinused:kerimis kiirus,releede kinnijäämine peale seismist
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn