Maasturi ost, abi vaja

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Maasturi ost, abi vaja

Postitus Postitas Loom »

Ma siin uurind ja lugend, et äkki leian vastuse ilma teemat tegemata, aga praegusel hetkel pea jumala sassis.
Nimelt soov siis omale üks korralik maastikusuutlik masin soetada.
Hetkel pea nii laiali, et lahmin jumala seinast seina - Vahtisin natuke siin plastmaastureid Rav4 jne ning vastupidi kohe Patrolid, Cherokeed ja Discod.

Et mis siis mulle sobix, ehk oskate nõu anda.

Esmane nõudmine oleks see, et peab olema diisel.
Teiseks talutava kütusekuluga.
Kõvakate ja metsavahe on umbes 60-40%
Peaks olema selline masin mis kõlbab igapäevasõiduks.
Hind kuni 150k v2hemalt 97a masin v6i siis mingi kuni 70k masin.
Üleüldised varuosade hinnatasemed ning vastupidavus huvitaks kah loomulikult.
Viimati muutis Loom, T Okt 09, 2007 3:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
inseneer
Legod Varuosadest
Postitusi: 2560
Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157

Postitus Postitas inseneer »

Uste arv? Käru vedamise suutlikus, ehk max käru mass? Rav 4 unusta kohe...
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

Võta Patrol
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

uksi peaks olema 4 pluss luuk. k2ru vedamise suutlikus pole niiv2ga t2htis.

v6ta patroli kohta kysiks kohe vastu, et miks, st p6hjenda palun :)
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

DIISEL

Küttekulu on 10-15l vahepeale keskeltläbi( NB tõsine maastur ei ole mingi civic,et 5l bensiini 100km joob)

Kõlbab igapäevasõidukiks,metsas ei jää hätta(redelraam,talasillad,lsd)

Varuosade hinnad sõltuvad sellest,kas saad A varuosa või on saadaval ka B varuosa,mis on märksa soodsam. Varuosade hind on omane Jaapani autodele.

Kui autol on omanik,mitte vaid kasutajad,siis peab asi ka ilusti vastu(eeldab,et masina hooldus ei piirdu vaid ämbri külma veega ja vana nuustikuga pesu jaoks).
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

sambla-aadu kirjutas:DIISEL

Küttekulu on 10-15l vahepeale keskeltläbi( NB tõsine maastur ei ole mingi civic,et 5l bensiini 100km joob)

Kõlbab igapäevasõidukiks,metsas ei jää hätta(redelraam,talasillad,lsd)

Varuosade hinnad sõltuvad sellest,kas saad A varuosa või on saadaval ka B varuosa,mis on märksa soodsam. Varuosade hind on omane Jaapani autodele.

Kui autol on omanik,mitte vaid kasutajad,siis peab asi ka ilusti vastu(eeldab,et masina hooldus ei piirdu vaid ämbri külma veega ja vana nuustikuga pesu jaoks).
Ehk siis nagu ka jaapan s6iduautod. minu k2sutuses olnud Toyotad on siiamaani tundunud k6ik surematud :twisted:
T2nud varjandi eest, kaalun patroli
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kas pilk LR Discovery peale (eriti I põlvkond) pole peatuma jäänud?

Siinkohal vastavus sinu nõudmistele:
Sina: Esmane nõudmine oleks see, et peab olema diisel.
LR:Jah, loomulikult! Pakkuda töökindlad ja pikaealised 2,5L mootorid

Sina:Teiseks talutava kütusekuluga.
LR: Auto massi arvestades igati talutava (9-11L/100km)

Sina:Kõvakate ja metsavahe on umbes 60-40%
LR: Mugav maanteel ja linnas, suutelik metsas (pidev nelikvedu lukustatva kesdifriga

Sina:Peaks olema selline masin mis kõlbab igapäevasõiduks.
LR:Sobib idieaalselt! Saadval nii 5-, kui 7-kohalisena, istujaletle piisvalt ruuni nii ees, kui taga. Pead lakke ära ei löö. Saadval erineva lisva- ja mugasvusvarustusega.

Sina:Hind kuni 150k v2hemalt 97a masin v6i siis mingi kuni 70k masin.
Mina:Jah, saab ikka! Eestis hetkel :
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Piiri taga valik kõvasti laiem.

Sina:Üleüldised varuosade hinnatasemed ning vastupidavus huvitaks kah loomulikult.
LR:Varuosad taskukohased ja saab nii uusi, kui priigituid.

Sina::uksi peaks olema 4 pluss luuk
LR: Uksi on soovitud arv.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Patrol:
1. Lollikindel
2. Odav
3. Vastupidav
4. Väga Vastupidav
5. Laialt meil levinud
6. Suht mugav oma olemuselt

91-96 aasta Y60 peaks ka eelarvele vastama.
Kuigi ka 97-up Y61 saab juba 150K eest kätte. Vahet neil kahel on ainult kere. Raam, sillad, vedrustus ja ka esimestel Y61 mootor, kast ja vahekast on sama.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

Landy kirjutas:Kas pilk LR Discovery peale (eriti I põlvkond) pole peatuma jäänud?

Siinkohal vastavus sinu nõudmistele:
Sina: Esmane nõudmine oleks see, et peab olema diisel.
LR:Jah, loomulikult! Pakkuda töökindlad ja pikaealised 2,5L mootorid

Sina:Teiseks talutava kütusekuluga.
LR: Auto massi arvestades igati talutava (9-11L/100km)

Sina:Kõvakate ja metsavahe on umbes 60-40%
LR: Mugav maanteel ja linnas, suutelik metsas (pidev nelikvedu lukustatva kesdifriga

Sina:Peaks olema selline masin mis kõlbab igapäevasõiduks.
LR:Sobib idieaalselt! Saadval nii 5-, kui 7-kohalisena, istujaletle piisvalt ruuni nii ees, kui taga. Pead lakke ära ei löö. Saadval erineva lisva- ja mugasvusvarustusega.

Sina:Hind kuni 150k v2hemalt 97a masin v6i siis mingi kuni 70k masin.
Mina:Jah, saab ikka! Eestis hetkel :
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Piiri taga valik kõvasti laiem.

Sina:Üleüldised varuosade hinnatasemed ning vastupidavus huvitaks kah loomulikult.
LR:Varuosad taskukohased ja saab nii uusi, kui priigituid.

Sina::uksi peaks olema 4 pluss luuk
LR: Uksi on soovitud arv.
Pilk on peale j22nud kyll, kuid kartsin nagu pigem varuosade hinnataset. Iseenesest tundub Land Roveriga olevat selline asi et jääd vahtima ja armub ära sellesse masinasse millegi pärast :lol: kas õhkpatjade teema on aint Range Roveri teema v6i on need ka Discoveryl taga?

Kasutaja JR poolt antud patroli soovitus syvendab seda arvamust ja teadmist et japsid kuulikindlad enamuses :)

Unustasin lisada veel selle, et soovitavalt peaks olema masin manual kastiga...v6i keegi julgex soovitada automaadiga isendeid?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Chobram kirjutas:Pilk on peale j22nud kyll, kuid kartsin nagu pigem varuosade hinnataset. Iseenesest tundub Land Roveriga olevat selline asi et jääd vahtima ja armub ära sellesse masinasse millegi pärast :lol: kas õhkpatjade teema on aint Range Roveri teema v6i on need ka Discoveryl taga?
1)Varuosade hinnatase on vanematel masinatel taskukohane ja seda tänu sellele, et veermik ja käiguosa on olnud paljuski muutumatu aastakümneid ning kasutusel paraleelslet ka Defendil ja RR Classicul. Nii nagu igal automargul on ka LR.il üksikuid küllatuslikult kalleid osi, kuid neid poel palju. Tihti on mõni jupp lausa naeruväärselt odav.

2)See armumise jutt on tuttav ja tihti ei lase inimest enne rahulikult magama, kui masin hoovi peal.

3)Õhkvedrustus on vanematel mudelisel lisaks RR II-le (P38A) ka Disco II 7-kohalistel mudelitel, kuid seal on teistsugused ja töökindlamad.

Töökindluse, mugavuse ja varuosade hinan suhtel on primad Disco I teisemodifikatsiooni autod (1995-1998). Vnamoodne ja lihtne tehnika, töökindel liigse elketroonikta mootor, kuid moodne salong.
Unustasin lisada veel selle, et soovitavalt peaks olema masin manual kastiga...v6i keegi julgex soovitada automaadiga isendeid?
Kuigi ise olen suur manuaalkasti austja, siis LR-idel kasutatavd ZF-i automaatkstid on vägai maastikusuutlikud ning töökindlad. Üsna mitu manuaali autsjat on peale sellise auto omandamist "automaatkasti" usku pööranud. :wink:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

homme saadan spioonid seda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
masinat uurima. kui korralik, siis tuleb ka endal viljandi poole sammud seada.
Kellelgi infot konkreetse masina kohta?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Chobram kirjutas:homme saadan spioonid seda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
masinat uurima. kui korralik, siis tuleb ka endal viljandi poole sammud seada.
Kellelgi infot konkreetse masina kohta?
1)Pole see Disco II vaid Disco I
2)See märkus "mudel 1999" on kahtlane- võimlusel saad mulle VIN-kood
3)Tegeu on 3(!) ukselise versiooniga ja suht tagasihoidliku lisavarustusega
4)Mootoriks tubli 300Tdi

Uuri lähemlat ka :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
või
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Loom
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Loom »

Landy kirjutas: 3)Tegeu on 3(!) ukselise versiooniga ja suht tagasihoidliku lisavarustusega

Uuri lähemlat ka :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
või
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Krt jah l2x lahmimiseks, ei kuidagi kahe silma vahele j2i see kahe ukse puudumine. eks peab neid automaat kastiga masinaid uurima jah.
Kasutaja avatar
tt
Fitting 38"
Postitusi: 300
Liitunud: T Aug 08, 2006 1:18 am
Asukoht: Tallinn Mähe

Postitus Postitas tt »

Chobram kirjutas: eks peab neid automaat kastiga masinaid uurima jah.
võib veel meeldima hakata :twisted:

enesel juba üle aasta automaatkastiga & 300tdi disco ja jätkuvalt rahul
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Neist kahest esimses lingis märgitud masina kohta saab lisainfot pärida:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=1237

Isiklikult heidaks pilgu esmalt sellele punasele. Seal mõned LR-inimetele meelpärased nüansid küljes, milledest alle hiljem oskad lugu pidma hakata. (Seda võin soovi korral aidata üle vaadata)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”