Maasturi ost, abi vaja
Moderaator: Moderators
- Loom
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 165
- Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
- Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa
Maasturi ost, abi vaja
Ma siin uurind ja lugend, et äkki leian vastuse ilma teemat tegemata, aga praegusel hetkel pea jumala sassis.
Nimelt soov siis omale üks korralik maastikusuutlik masin soetada.
Hetkel pea nii laiali, et lahmin jumala seinast seina - Vahtisin natuke siin plastmaastureid Rav4 jne ning vastupidi kohe Patrolid, Cherokeed ja Discod.
Et mis siis mulle sobix, ehk oskate nõu anda.
Esmane nõudmine oleks see, et peab olema diisel.
Teiseks talutava kütusekuluga.
Kõvakate ja metsavahe on umbes 60-40%
Peaks olema selline masin mis kõlbab igapäevasõiduks.
Hind kuni 150k v2hemalt 97a masin v6i siis mingi kuni 70k masin.
Üleüldised varuosade hinnatasemed ning vastupidavus huvitaks kah loomulikult.
Nimelt soov siis omale üks korralik maastikusuutlik masin soetada.
Hetkel pea nii laiali, et lahmin jumala seinast seina - Vahtisin natuke siin plastmaastureid Rav4 jne ning vastupidi kohe Patrolid, Cherokeed ja Discod.
Et mis siis mulle sobix, ehk oskate nõu anda.
Esmane nõudmine oleks see, et peab olema diisel.
Teiseks talutava kütusekuluga.
Kõvakate ja metsavahe on umbes 60-40%
Peaks olema selline masin mis kõlbab igapäevasõiduks.
Hind kuni 150k v2hemalt 97a masin v6i siis mingi kuni 70k masin.
Üleüldised varuosade hinnatasemed ning vastupidavus huvitaks kah loomulikult.
Viimati muutis Loom, T Okt 09, 2007 3:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Uste arv? Käru vedamise suutlikus, ehk max käru mass? Rav 4 unusta kohe...
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
DIISEL
Küttekulu on 10-15l vahepeale keskeltläbi( NB tõsine maastur ei ole mingi civic,et 5l bensiini 100km joob)
Kõlbab igapäevasõidukiks,metsas ei jää hätta(redelraam,talasillad,lsd)
Varuosade hinnad sõltuvad sellest,kas saad A varuosa või on saadaval ka B varuosa,mis on märksa soodsam. Varuosade hind on omane Jaapani autodele.
Kui autol on omanik,mitte vaid kasutajad,siis peab asi ka ilusti vastu(eeldab,et masina hooldus ei piirdu vaid ämbri külma veega ja vana nuustikuga pesu jaoks).
Küttekulu on 10-15l vahepeale keskeltläbi( NB tõsine maastur ei ole mingi civic,et 5l bensiini 100km joob)
Kõlbab igapäevasõidukiks,metsas ei jää hätta(redelraam,talasillad,lsd)
Varuosade hinnad sõltuvad sellest,kas saad A varuosa või on saadaval ka B varuosa,mis on märksa soodsam. Varuosade hind on omane Jaapani autodele.
Kui autol on omanik,mitte vaid kasutajad,siis peab asi ka ilusti vastu(eeldab,et masina hooldus ei piirdu vaid ämbri külma veega ja vana nuustikuga pesu jaoks).
- Loom
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 165
- Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
- Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa
Ehk siis nagu ka jaapan s6iduautod. minu k2sutuses olnud Toyotad on siiamaani tundunud k6ik surematudsambla-aadu kirjutas:DIISEL
Küttekulu on 10-15l vahepeale keskeltläbi( NB tõsine maastur ei ole mingi civic,et 5l bensiini 100km joob)
Kõlbab igapäevasõidukiks,metsas ei jää hätta(redelraam,talasillad,lsd)
Varuosade hinnad sõltuvad sellest,kas saad A varuosa või on saadaval ka B varuosa,mis on märksa soodsam. Varuosade hind on omane Jaapani autodele.
Kui autol on omanik,mitte vaid kasutajad,siis peab asi ka ilusti vastu(eeldab,et masina hooldus ei piirdu vaid ämbri külma veega ja vana nuustikuga pesu jaoks).
T2nud varjandi eest, kaalun patroli
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kas pilk LR Discovery peale (eriti I põlvkond) pole peatuma jäänud?
Siinkohal vastavus sinu nõudmistele:
Sina: Esmane nõudmine oleks see, et peab olema diisel.
LR:Jah, loomulikult! Pakkuda töökindlad ja pikaealised 2,5L mootorid
Sina:Teiseks talutava kütusekuluga.
LR: Auto massi arvestades igati talutava (9-11L/100km)
Sina:Kõvakate ja metsavahe on umbes 60-40%
LR: Mugav maanteel ja linnas, suutelik metsas (pidev nelikvedu lukustatva kesdifriga
Sina:Peaks olema selline masin mis kõlbab igapäevasõiduks.
LR:Sobib idieaalselt! Saadval nii 5-, kui 7-kohalisena, istujaletle piisvalt ruuni nii ees, kui taga. Pead lakke ära ei löö. Saadval erineva lisva- ja mugasvusvarustusega.
Sina:Hind kuni 150k v2hemalt 97a masin v6i siis mingi kuni 70k masin.
Mina:Jah, saab ikka! Eestis hetkel :
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Piiri taga valik kõvasti laiem.
Sina:Üleüldised varuosade hinnatasemed ning vastupidavus huvitaks kah loomulikult.
LR:Varuosad taskukohased ja saab nii uusi, kui priigituid.
Sina::uksi peaks olema 4 pluss luuk
LR: Uksi on soovitud arv.
Siinkohal vastavus sinu nõudmistele:
Sina: Esmane nõudmine oleks see, et peab olema diisel.
LR:Jah, loomulikult! Pakkuda töökindlad ja pikaealised 2,5L mootorid
Sina:Teiseks talutava kütusekuluga.
LR: Auto massi arvestades igati talutava (9-11L/100km)
Sina:Kõvakate ja metsavahe on umbes 60-40%
LR: Mugav maanteel ja linnas, suutelik metsas (pidev nelikvedu lukustatva kesdifriga
Sina:Peaks olema selline masin mis kõlbab igapäevasõiduks.
LR:Sobib idieaalselt! Saadval nii 5-, kui 7-kohalisena, istujaletle piisvalt ruuni nii ees, kui taga. Pead lakke ära ei löö. Saadval erineva lisva- ja mugasvusvarustusega.
Sina:Hind kuni 150k v2hemalt 97a masin v6i siis mingi kuni 70k masin.
Mina:Jah, saab ikka! Eestis hetkel :
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Piiri taga valik kõvasti laiem.
Sina:Üleüldised varuosade hinnatasemed ning vastupidavus huvitaks kah loomulikult.
LR:Varuosad taskukohased ja saab nii uusi, kui priigituid.
Sina::uksi peaks olema 4 pluss luuk
LR: Uksi on soovitud arv.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Patrol:
1. Lollikindel
2. Odav
3. Vastupidav
4. Väga Vastupidav
5. Laialt meil levinud
6. Suht mugav oma olemuselt
91-96 aasta Y60 peaks ka eelarvele vastama.
Kuigi ka 97-up Y61 saab juba 150K eest kätte. Vahet neil kahel on ainult kere. Raam, sillad, vedrustus ja ka esimestel Y61 mootor, kast ja vahekast on sama.
1. Lollikindel
2. Odav
3. Vastupidav
4. Väga Vastupidav
5. Laialt meil levinud
6. Suht mugav oma olemuselt
91-96 aasta Y60 peaks ka eelarvele vastama.
Kuigi ka 97-up Y61 saab juba 150K eest kätte. Vahet neil kahel on ainult kere. Raam, sillad, vedrustus ja ka esimestel Y61 mootor, kast ja vahekast on sama.
+372 5028488
- Loom
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 165
- Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
- Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa
Pilk on peale j22nud kyll, kuid kartsin nagu pigem varuosade hinnataset. Iseenesest tundub Land Roveriga olevat selline asi et jääd vahtima ja armub ära sellesse masinasse millegi pärastLandy kirjutas:Kas pilk LR Discovery peale (eriti I põlvkond) pole peatuma jäänud?
Siinkohal vastavus sinu nõudmistele:
Sina: Esmane nõudmine oleks see, et peab olema diisel.
LR:Jah, loomulikult! Pakkuda töökindlad ja pikaealised 2,5L mootorid
Sina:Teiseks talutava kütusekuluga.
LR: Auto massi arvestades igati talutava (9-11L/100km)
Sina:Kõvakate ja metsavahe on umbes 60-40%
LR: Mugav maanteel ja linnas, suutelik metsas (pidev nelikvedu lukustatva kesdifriga
Sina:Peaks olema selline masin mis kõlbab igapäevasõiduks.
LR:Sobib idieaalselt! Saadval nii 5-, kui 7-kohalisena, istujaletle piisvalt ruuni nii ees, kui taga. Pead lakke ära ei löö. Saadval erineva lisva- ja mugasvusvarustusega.
Sina:Hind kuni 150k v2hemalt 97a masin v6i siis mingi kuni 70k masin.
Mina:Jah, saab ikka! Eestis hetkel :
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Piiri taga valik kõvasti laiem.
Sina:Üleüldised varuosade hinnatasemed ning vastupidavus huvitaks kah loomulikult.
LR:Varuosad taskukohased ja saab nii uusi, kui priigituid.
Sina::uksi peaks olema 4 pluss luuk
LR: Uksi on soovitud arv.
Kasutaja JR poolt antud patroli soovitus syvendab seda arvamust ja teadmist et japsid kuulikindlad enamuses
Unustasin lisada veel selle, et soovitavalt peaks olema masin manual kastiga...v6i keegi julgex soovitada automaadiga isendeid?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1)Varuosade hinnatase on vanematel masinatel taskukohane ja seda tänu sellele, et veermik ja käiguosa on olnud paljuski muutumatu aastakümneid ning kasutusel paraleelslet ka Defendil ja RR Classicul. Nii nagu igal automargul on ka LR.il üksikuid küllatuslikult kalleid osi, kuid neid poel palju. Tihti on mõni jupp lausa naeruväärselt odav.Chobram kirjutas:Pilk on peale j22nud kyll, kuid kartsin nagu pigem varuosade hinnataset. Iseenesest tundub Land Roveriga olevat selline asi et jääd vahtima ja armub ära sellesse masinasse millegi pärastkas õhkpatjade teema on aint Range Roveri teema v6i on need ka Discoveryl taga?
2)See armumise jutt on tuttav ja tihti ei lase inimest enne rahulikult magama, kui masin hoovi peal.
3)Õhkvedrustus on vanematel mudelisel lisaks RR II-le (P38A) ka Disco II 7-kohalistel mudelitel, kuid seal on teistsugused ja töökindlamad.
Töökindluse, mugavuse ja varuosade hinan suhtel on primad Disco I teisemodifikatsiooni autod (1995-1998). Vnamoodne ja lihtne tehnika, töökindel liigse elketroonikta mootor, kuid moodne salong.
Kuigi ise olen suur manuaalkasti austja, siis LR-idel kasutatavd ZF-i automaatkstid on vägai maastikusuutlikud ning töökindlad. Üsna mitu manuaali autsjat on peale sellise auto omandamist "automaatkasti" usku pööranud.Unustasin lisada veel selle, et soovitavalt peaks olema masin manual kastiga...v6i keegi julgex soovitada automaadiga isendeid?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Loom
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 165
- Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
- Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa
homme saadan spioonid seda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
masinat uurima. kui korralik, siis tuleb ka endal viljandi poole sammud seada.
Kellelgi infot konkreetse masina kohta?
masinat uurima. kui korralik, siis tuleb ka endal viljandi poole sammud seada.
Kellelgi infot konkreetse masina kohta?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1)Pole see Disco II vaid Disco IChobram kirjutas:homme saadan spioonid seda http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
masinat uurima. kui korralik, siis tuleb ka endal viljandi poole sammud seada.
Kellelgi infot konkreetse masina kohta?
2)See märkus "mudel 1999" on kahtlane- võimlusel saad mulle VIN-kood
3)Tegeu on 3(!) ukselise versiooniga ja suht tagasihoidliku lisavarustusega
4)Mootoriks tubli 300Tdi
Uuri lähemlat ka :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
või
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Loom
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 165
- Liitunud: L Sept 23, 2006 11:08 am
- Asukoht: Tartu/Lääne-Virumaa
Krt jah l2x lahmimiseks, ei kuidagi kahe silma vahele j2i see kahe ukse puudumine. eks peab neid automaat kastiga masinaid uurima jah.Landy kirjutas: 3)Tegeu on 3(!) ukselise versiooniga ja suht tagasihoidliku lisavarustusega
Uuri lähemlat ka :
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
või
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Neist kahest esimses lingis märgitud masina kohta saab lisainfot pärida:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=1237
Isiklikult heidaks pilgu esmalt sellele punasele. Seal mõned LR-inimetele meelpärased nüansid küljes, milledest alle hiljem oskad lugu pidma hakata. (Seda võin soovi korral aidata üle vaadata)
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=1237
Isiklikult heidaks pilgu esmalt sellele punasele. Seal mõned LR-inimetele meelpärased nüansid küljes, milledest alle hiljem oskad lugu pidma hakata. (Seda võin soovi korral aidata üle vaadata)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi