Nissan terrano -89

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
GPM
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: N Sept 20, 2007 10:46 pm
Asukoht: Harku

Nissan terrano -89

Postitus Postitas GPM »

Olen päris võhik ja ei tea kuhu pöörduda sellise murega et mida ma vajan et tõsta seda autod kõrgemaks? :oops:
Mell
Fitting 44"
Postitusi: 481
Liitunud: T Mär 20, 2007 8:39 pm
Asukoht: Sweet Home Kalamaja

Re: Nissan terrano -89

Postitus Postitas Mell »

GPM kirjutas:Olen päris võhik ja ei tea kuhu pöörduda sellise murega et mida ma vajan et tõsta seda autod kõrgemaks? :oops:
ise olin sama mure käes,omades King Cab´i.Torsioonvedrude puhul pole vist keegi midagi tarka välja nuputanud(võin eksida)Läksin lihtsama vastupanu teed ja ostsin JR poolt juba tõstetud Patroli :D .Edaspidi hoidun sellisest(torsioon)vedrustusest eemale.
GAZ 69A
Elu on ilus
5177232
GPM
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: N Sept 20, 2007 10:46 pm
Asukoht: Harku

Re: Nissan terrano -89

Postitus Postitas GPM »

Aga ma olen näinud kõrgemaid terranosid ja kastikaid
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Miskil määral saab kindlasti torsioone peale keerata

Teine asi on see, et oled sa kindel et neil mida näinud oled ei ole keret tõstetud ?

Miks sul vaja tõsta on ?
tartuoffroad.ee
5581340
KINGCAB
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 133
Liitunud: T Okt 18, 2005 5:13 pm
Asukoht: pärnumaa

Postitus Postitas KINGCAB »

Cabil ja terranol sama vedrustus ees. Keerasin oma cabil torsoonid peale kuna rattad ei mahu oma suuruse (31x12.5) tõttu koopas liikuma. Autot saab natuke kõrgemaks küll aga selle tulemus on see et auklikul teel sõites tundub et vedrusid nagu polekski. Vedrustus läheb jäigaks ja lääpade alla liikumise maa jääb väikeseks. Siledal teel on täitsa OK. Lisaks jäikusele muutuvad roolivarraste nurgad ja kui panna uued roolivarda otsad jääb ratastele varda suure nurga tõttu ikkagi lõtk sisse mis omakorda põhjustab halba juhitavust ja rehvide valet kulumist. Kokkuvõtteks torsoon SUCKS! Jääb üle kere tõste või mis veel parem osta PATROL!
Marek504
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: T Okt 10, 2006 10:02 pm
Asukoht: rakvere

Postitus Postitas Marek504 »

1,5- 2 tolli kannatab ikka tõsta torsioonist, siis pead ka tagumised kiiged pikemaks tegema.
kere tõstet võid ju ka teha
minul on 2 tolli torsiooni ja 3 tolli keret kõstetud ning pole hullu midagi
GPM
Mudder
Postitusi: 64
Liitunud: N Sept 20, 2007 10:46 pm
Asukoht: Harku

Postitus Postitas GPM »

Eest keerad torrosoone aga tagant :roll:
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

GPM kirjutas:Eest keerad torrosoone aga tagant :roll:
võimalusi on mitmeid: tõstevedrud, pikemad kiiged, spiraalid vahele, sild vedrude alla, vedruotsi alla poole tuua - või need kõik koos :twisted:

Võid muidugi ka spiraalidele ringi teha üldse ja ka ette täissilla panna
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”