Proovin võimalikult täpselt anda edasi vajaliku info, nimelt: Õnnetuste jada hakkas pihta sellest, et minu masinal lõi välja kurikuulus tüüpviga kõrgsurvepumba näol - üks detail kulus ja küttesüsteemi tekkis selle tulemusel metallipuru, mis muidugi jõudsid ka pihustite juurde välja (ühesõnaga pihustid õhtal). Said ostetud uued pihustid + kõrgsurvepump ja küttesüsteem puhastatud (loomulikult ka uued filtrid). Auto saadi käima ja otsustati igaks juhuks veelkord kõrgsurvepumbas olevat sõela/filtrit kontrollida, et ega metallipuru ei ole sinna tekkinud. Avanud selle ja veendunud, et metallipuru pole, üritati uuesti autot käima saada aga ei õnnestu. Käiati ikka jupp-jupp aega ja ei midagi. Väidetavalt õhk kuskil vahel ja välja seda ei saa, mida sellisel juhul tegema peaks?
Loomulikult said uued pihustid ka "tutvustatud" autole.
Ma muidugi eeldan, et tegemist on ikka selle probleemiga,
