Vints
Moderaator: Moderators
Vints
Mõistliku vintsi otsimas. Läheks jeep wj stange taha peitu. Ideid?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vints
Milline hinnaklass on sinu jaoks mõitlik?
Mõnele on uus Lendav Draakongi üle mõsistlikult kallis, teisele mehele lagavad mõistlikud vintsid kahekordsest draakoni hinnast.
Mõnele on uus Lendav Draakongi üle mõsistlikult kallis, teisele mehele lagavad mõistlikud vintsid kahekordsest draakoni hinnast.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Vints
Läheks see maastikusuutlikule wj-ile mitte metsakale. Et oleks vajadusel abiks. Ja mahtuma srange taha ära. Need 500 rutsised käravad?
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 301
- Liitunud: N Dets 21, 2017 5:50 pm
- Asukoht: Nigula küla
- Kontakt:
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 139
- Liitunud: N Aug 27, 2020 12:09 pm
Re: Vints
Ma ühineks arutelu ja rumalate küsimustega- kuidas peaks vintsi dimensioneerima tõmbejõu poolest? Plaanis suve poole enda WJ'le ka peale panna. Ma ise olen enamvähem mõelnud, et miskisest 4500lbs vintsist võiks piisata, plokk läheb ka kindlasti varustusse ja sel juhul peaks tõmbejõust küllalt olema, eeldusel et ma tahtlikult geoloogi mängima ei hakka. Või peaks arvestama auto kaal X midagi? x1.5? x2? Sinna 9000lbs peale ei tohiks küll vajadust tekkida normaalsel sõidul, pehmetesse kohtadesse üldiselt ei roni.
Teiseks, kuidas suhtuda tross või nöör valikusse? Millegipärast tahaks ise rohkem nööriga, metsatraktori peal sai trossist küll ja veel, mõni katkine kiud võib tükiks ajaks käed kibedaks teha.
Arvestades, et möödunud aasta jooksul oleks teda tarvis olnud umbes kolm korda, siis hinna poolest olen mõelnud nt RUNVA EWX4500 DYNEEMA või RUNVA EWX5500A (trossiga) peale. Mõte kõlbaks, või peaks raha paremini kasutama?
Teiseks, kuidas suhtuda tross või nöör valikusse? Millegipärast tahaks ise rohkem nööriga, metsatraktori peal sai trossist küll ja veel, mõni katkine kiud võib tükiks ajaks käed kibedaks teha.
Arvestades, et möödunud aasta jooksul oleks teda tarvis olnud umbes kolm korda, siis hinna poolest olen mõelnud nt RUNVA EWX4500 DYNEEMA või RUNVA EWX5500A (trossiga) peale. Mõte kõlbaks, või peaks raha paremini kasutama?
"Pole asja, mida ei saaks parandada"- kadunud vanaisa Evald. Lõpuks leidsid nad ta ikkagi üles.
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Jeep Grand Cherokee Overland 2003 2,7crd 120kw
BMW 530D 2002 Touring 3.0d 142kw
Re: Vints
Alla 9000 lbs-i pole mõtet panna. Arvesta umbes nii ,et vintsi tõmbejõud oleks 2-2.5korda auto kaal.
grand 98a. 5,2 V8
Kes teisele auku kaevab....see on kopajuht!!!
Kes teisele auku kaevab....see on kopajuht!!!
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Vints
Isegi 8000lbs on rohkem kui küll autole, mis kinnijäämise kohti ei otsi. Pakuks, et isegi 6000lbs, aga ei julge targematega vaidlema hakata
Näiteks siit leidsin ühe soodsama variandi, millest midagi ei tea: https://shop.grip.ee/et/vintsid/2103-powerwinch-pw8000.html
Väga harva kasutatavale vintsile soovitati vanasti pigem trossi, säilib paremini kui nöör.
Näiteks siit leidsin ühe soodsama variandi, millest midagi ei tea: https://shop.grip.ee/et/vintsid/2103-powerwinch-pw8000.html
Väga harva kasutatavale vintsile soovitati vanasti pigem trossi, säilib paremini kui nöör.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1959
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Vints
Husar 12V 10000Lbs 425 euri
Võimsus 5.5 HJ
Tõmmbejõud 4536.0 kg
Pinge 12.0 V
3-astmeline planetaar
Ülekanne 218:1
Piduri tüüp dünaamiline
Trossi tüüp teras
Poldivahe 254x114,3 mm
Komplekti kogumass 35.0 kg
Kaal 38,74kg
Trossi pikkus 28.0 mVõimsus 5.5 HJ
Tõmmbejõud 4536.0 kg
Pinge 12.0 V
3-astmeline planetaar
Ülekanne 218:1
Piduri tüüp dünaamiline
Trossi tüüp teras
Poldivahe 254x114,3 mm
Komplekti kogumass 35.0 kg
Kaal 38,74kg
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vints
6000LBS wints on asi, mis isegi Niva ja Jimny suguste pisiautdel võtab hingeldama ja plokiga ringi siblima kui mõni silla deteil maapinnaga suuremas ulatuses kohtub. 8000LBS selliste pisisutodele sobilik.beginner kirjutas: ↑E Veebr 14, 2022 12:20 amIsegi 8000lbs on rohkem kui küll autole, mis kinnijäämise kohti ei otsi. Pakuks, et isegi 6000lbs, aga ei julge targematega vaidlema hakata
Näiteks siit leidsin ühe soodsama variandi, millest midagi ei tea: https://shop.grip.ee/et/vintsid/2103-powerwinch-pw8000.html
Väga harva kasutatavale vintsile soovitati vanasti pigem trossi, säilib paremini kui nöör.
Suurele ja raskele jeepile alates 9000LBS ja üles ikka tuleb vaikusse võtta, muidu on see vints nagu mõtetu lõngakera seal nina peal.
Mõlema nimetetud auto peal ära proovitud,
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Vints
Siis polegi vahet, mis vints on. Selle aastas kolme korra kasutamise puhul juhtub hoopis see, et kui kolmas kord käes on, siis avastad, et vint ei tööta. Hiljem lahkama hakates avastad, et sool on kogu sest vintsist enamuse nahka pannud. Seda küll mitte esimesel vaid nt kolmandal aastal umbes. Muidu üldiselt on nöör mugavam ja tsiviliseeritum asi. Kui see aga on kunagi varem märja ja porisena peale keritud, siis mingil hetkel võib üllatusega leida, et nööri asemel on konkreetne armeeritud jäätunud kamaks. Et tegelikult vintsi margist tähtsam on korralikud hooldused. Mark võiks olla selline, millele hoolduseks vajalikke varuosi õnnestub hankida. Jah, üldiselt võimsam on parem, mingi mõistliku piirini. Väike on jälle palju parem, kui üldse mitte midagi.MrMägilane kirjutas: ↑P Veebr 13, 2022 8:44 pmArvestades, et möödunud aasta jooksul oleks teda tarvis olnud umbes kolm korda, siis hinna poolest olen mõelnud nt RUNVA EWX4500 DYNEEMA või RUNVA EWX5500A (trossiga) peale. Mõte kõlbaks, või peaks raha paremini kasutama?
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Vints
Mis ülekandega vints on pigem kiire ja mis ülekandega on häirivalt aeglane. Võidu pole plaanis vintsima hakata.
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Vints
Navara D22 peale panin kunagi igaks juhuks CU 6000 lühikese pooliga vurri ja see tõmbas 2-meetriste kasepuudega täiskoormatud autot põlvini lumes korduvalt, isegi kümnekorduvalt. Tühja autoga ei tekkinud kunagi jõupuudust - tuleb meelde ainult üks kord, kui ei jaksanud - tankitükkidega silmini koormatud Navara oli usteni savis.Landy kirjutas: ↑E Veebr 14, 2022 8:50 am6000LBS wints on asi, mis isegi Niva ja Jimny suguste pisiautdel võtab hingeldama ja plokiga ringi siblima kui mõni silla deteil maapinnaga suuremas ulatuses kohtub. 8000LBS selliste pisisutodele sobilik.beginner kirjutas: ↑E Veebr 14, 2022 12:20 amIsegi 8000lbs on rohkem kui küll autole, mis kinnijäämise kohti ei otsi. Pakuks, et isegi 6000lbs, aga ei julge targematega vaidlema hakata
Näiteks siit leidsin ühe soodsama variandi, millest midagi ei tea: https://shop.grip.ee/et/vintsid/2103-powerwinch-pw8000.html
Väga harva kasutatavale vintsile soovitati vanasti pigem trossi, säilib paremini kui nöör.
Suurele ja raskele jeepile alates 9000LBS ja üles ikka tuleb vaikusse võtta, muidu on see vints nagu mõtetu lõngakera seal nina peal.
Mõlema nimetetud auto peal ära proovitud,
LC70-l lühike T-Max 6500, kui ka Warn 8000 tegid ka töö ära.
Jama jutt on see lõngakera jutt.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Vints
Landy kirjutas: ↑E Veebr 14, 2022 8:50 am6000LBS wints on asi, mis isegi Niva ja Jimny suguste pisiautdel võtab hingeldama ja plokiga ringi siblima kui mõni silla deteil maapinnaga suuremas ulatuses kohtub. 8000LBS selliste pisisutodele sobilik.beginner kirjutas: ↑E Veebr 14, 2022 12:20 amIsegi 8000lbs on rohkem kui küll autole, mis kinnijäämise kohti ei otsi. Pakuks, et isegi 6000lbs, aga ei julge targematega vaidlema hakata
Näiteks siit leidsin ühe soodsama variandi, millest midagi ei tea: https://shop.grip.ee/et/vintsid/2103-powerwinch-pw8000.html
Väga harva kasutatavale vintsile soovitati vanasti pigem trossi, säilib paremini kui nöör.
Suurele ja raskele jeepile alates 9000LBS ja üles ikka tuleb vaikusse võtta, muidu on see vints nagu mõtetu lõngakera seal nina peal.
Mõlema nimetetud auto peal ära proovitud,
RUNVA EWX12000???
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Vints
265:1 Dragon 12000HD oli häirivalt aeglane:http://shop.jrmotors.ee/et/a/dragon-win ... wm-12000hd
108:1 Runva EWB 9.5 on meeldivalt kiire: https://www.vuran.ee/et/a/runvaewb9.5blackedition
159:1 Comeup 9 seeria asjad jäävad sinna vahepeale: http://shop.jrmotors.ee/et/a/dv-9000-12v
- nymmik
- Rock Crawler
- Postitusi: 813
- Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
- Asukoht: Hüüru Tel.56357444
- Kontakt:
Re: Vints
See vintsi teema nii vana juba, et kõik kiidavad et 12000+ alates Aga....
Minu 20 aastane kogemus 4x4 autodega isiklikult on olnud järgnev:
Nissan D21 + comeup 6000LBS tõmbas auto välja ka kui silmini mudas oli, õigel ajal tuleb plokki kasutada
Jeep ZJ + dragon 10000 polnud kunagi probleemi, oldud ka nii et kojamehed käisid vee all ja kõlaritest jooksis muda, jah aeglane aga kus sul seal mudas kiiret on
Jeep WJ + 12000 dragon, sama mis eelmine
Jeep WK + 4500 LBS ATV vints , poris püherdamas enam ei käinud. Vints oli majapidamisel abiks, liigutas sahka ja tiris kärule auto romusid, mudast sai ka 2,5t tõstuk välja tõmmatud ja naabripoisi Avant, samuti ka ennast mitmel korral aidatud.
Väiksem vints võib olla kui ei ole asja savi sisse ja on natuke mõistust ja oskust vintsi ja plokki kasutada.
Võistlusautol jah on vaja võimsat ja kiiret vintsi vaja, et aega säästa,
Minu 20 aastane kogemus 4x4 autodega isiklikult on olnud järgnev:
Nissan D21 + comeup 6000LBS tõmbas auto välja ka kui silmini mudas oli, õigel ajal tuleb plokki kasutada
Jeep ZJ + dragon 10000 polnud kunagi probleemi, oldud ka nii et kojamehed käisid vee all ja kõlaritest jooksis muda, jah aeglane aga kus sul seal mudas kiiret on
Jeep WJ + 12000 dragon, sama mis eelmine
Jeep WK + 4500 LBS ATV vints , poris püherdamas enam ei käinud. Vints oli majapidamisel abiks, liigutas sahka ja tiris kärule auto romusid, mudast sai ka 2,5t tõstuk välja tõmmatud ja naabripoisi Avant, samuti ka ennast mitmel korral aidatud.
Väiksem vints võib olla kui ei ole asja savi sisse ja on natuke mõistust ja oskust vintsi ja plokki kasutada.
Võistlusautol jah on vaja võimsat ja kiiret vintsi vaja, et aega säästa,
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
VW Amarok
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6