Kujuta ette olen küll.v6sa kirjutas: ↑E Jaan 10, 2022 8:31 amSõitnud ikka oled mõnega? Reaalsuses ei juhtu midagi drastilist, kui suurenenud küttevajadusest ja veeretakistusest tekkinud täiendava energiakulu katmise vajadus välja arvata. Analoogselt sisepõlemismootoriga autodega: kütusekulu kasvab.vreps kirjutas: ↑P Jaan 09, 2022 1:06 pm...
Aga pane näiteks oma liitiumakuga el.drell või mõni muu tööriist välja külma kätte ja vaata palju järgi jääb.
Niipalju kui ma seda asja saunas naiste käest kuulnud olen siis elektritoolide akul on külmumise vältimiseks mingi soojendus ja kuumenemise vältimiseks jahutusventikad. Huvitav mille pealt need käivad
Kuniks seinas on, ei juhtu uuematega suurt midagi - soojendavad-jahutavad end võrguvoolu pealt. Jah, see tuleb küll kinni maksta, aga nii tuleb ka sisepõlemismootori soojendamine kütust põletades kinni maksta (vihje uute turbodiislite lisasoojenduse vajadusele külmas).
Elektriauto ei ole see, millega minnakse kolmeks nädalaks võrgust välja. Selleks on teised masinad. Mistõttu elektriauto ei sobi igaühele. Aga kas need, kellele sobib, ikka tohivad kasutada?
Aga kui see tesla peale vähem kui 20 min. ketsi andmist saksa bahnil ütleb, et aku on üle kuumenenud ja hakkab võimsust piirama siis on hapu värk.
Ja mul on täiesti savi mida keegi kasutab. Seda muidugi juhul kui tegemist pole minu omandiga ja mille kasutamine pole eelnevalt kooskõlastatud.
Kõikidel on õigus oma arvamusele ja kui mõnele see ei meeldi pole see absoluutselt minu probleem.
Alles siin oli juttu, et el. eelsoojenduse kasutamine tänaste hindadega on päris valus ja nüüd kodanik Võsa soovitab elektritooli kogu aeg seinas hoida.