Täiendan eelnevaid kommentaare.
See haamrite peal olev varras on mõeldud originaal tõstele. Kui tõstad, siis jääb varra lühikeseks. Jõuga paika pannes jääb sild veidi nihkesse.
Pane rattad alla. Lase auto tungide pealt maha. Liiguta autot 1m edasi tagasi. Nüüd puusalt pakun, et see varras on nii 5cm liiga lühike. Mööda möödulindiga sild paika. Jämedalt siis nii, et mõlemal pool oleks ratas võrdselt koopaga. Ideaalis möödulindiga tsentrist kuskile poolraami. Võta sõber appi, ja vabalt saad kere peale külgepidi liigitada. Ka rooli keerates liigub.
Kui sild on keskel paigas, siis märgi silla poolse paraleelvarda augu tsenter ja lase sinna kohta uus auk. Pea ka kõrgust meeles. Polt läbi, mutter otsa ja voilaa.
ZJ ühel sillal sai uue auguga hakkama. Teise silla trackbar/paraleelvarras tuli pikendada.
Vajadusel täpsustan.

Kes neid kõiki siia kirja jõuab panna

Ex-LC 150 22, 2.8td, no lift but has winch, 32"AT ak. Daily-Troll
Patrol Y60 88, 2.8td, lift - yes ,mog 404, 42"MT ak. Muda-Troll
Ex-LC80 97, 4.2Td, 6,5" lift, 37"MT ak. Land-Trol