Sooviks küsida nõu Isuzu Trooperi kohta.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

morten kirjutas:mis autot siis soovitaksite isuzu asemele nii umbes 30-40 000 eest?
Selle raha eest saab juba nii Patroli kui ja LandCruiseri...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mida soovitada ... autot, mis piltlikult öeldes matab enne sinu, kui sina jõuad tema õhtale sõita ... LandCruiser või Patrol.
+372 5028488
Kasutaja avatar
hillart
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: P Okt 29, 2006 6:52 pm
Asukoht: Tallinn

Trooper

Postitus Postitas hillart »

Oli 6 aastat 1984 aasta Trooper (sellel aastal alles müüsin maha). 2,2 D.
Olin rahul, aga eks see ole vaid minu enda arvamus.
Loomulikult pole see off-road´i võistlustel osalemise masin. See on siililegi selge, kuid muidu - normaalne auto. Normaalne tõsine tööauto. Ainult, jah, difrilukkudest tuli nii mõnigi kord puudus kätte. Ükskord õnnestus isegi selliselt kõõluma jääda, et mõlemal sillal 1 ratas tiirutas, kuid paigalt ei saanud. Aga see polnud mitte ületamatu probleem.
Elementaarauto. Ei mingeid lisadeks nimetatvaid ja vussiminevaid vidinaid. Hea soojendus. Vastupidav mootor. Jõuprobleeme maastikul ja metsateedel (kuitahes poristel) ette ei tulnud - vedas ka madalatel pööretel vägagi edukalt. Tegelikult just madalatel pööretel selle mootori eelised esile tulidki.
Ja veel. Sai kogu selle aja sõidetud just sellist mõõtu rehvidega nagu üks mees siin maha laitis, ja ei kurda mitte.
Ka varuosadeprobleemi ei mäleta nagu olevat olnud. Tegelikult neid nii koledal kombel ei kulunudki, et oleks midagi eriliselt mäletada. Ju ma siis seda autut lausa sihilikult ei lammutanud ja üritasin ta hingeeluga võimalikult enam kursis olla.
Kangesti meeldejääv on positiivsest küljest ka fakt, et mahutavuses on see masin ületamatu. Sai korra isegi kirjutuslaud ära veetud ja eesistmetel istujaid see ei seganud põrmugi.
Negatiivsed küljed.
Neid pole palju, kuid nad on piisavalt olulised.
1. KÕIGE TÄHTSAM !!!! 80-ndate ja 90-ndate alguse ISUZU´d roostetavad koledal kombel. Isegi tapvalt, võin vaid kurbusega konstateerida (seda võrreldes vist KÕIKIDE teiste sama klassi masinatega). Ja mitte niivõrd kere, kui just raam. Tegu on teadupärast karpraamiga ja need võivad lõppkokkuvõttes isegi nii läbi roostetada, et murduvad. Enda Isuzul tekkis sarnane olukord isegi 2 korda ja lõppkokkuvõttes sai kogu raam jupikaupa välja vahetatud. Köva töö, kuid see-eest sai kindel.
2. Probleemid generaatoriga, ja sellega seoses laadimishäired. Selle detaili asukoht kapoti all on selline, et ta jääb veepritsmetesse ja seega on ka tema eluiga ettemääramatu (ehk siis - sõltub sõitjast, sõidustiilist ja maastikust ning ilmast).

Olles endine tulihingeline Trooperi pooldaja, olen kontakteerunud selles küsimuses ka teiste hingesugulastega ja võin konstateerida tõsiasja, et need minu poolt väljatoodud 2 põhiprobleemi on vägagi tuntud ja esiletõstetud teiste Isuzu-omanike poolt.

Aga üldiselt - eks masina vastupidavus sõltu põhiliselt siiski sellest persoonist, kes roolis on ja süüdistada mingit masinat, et see nii sant ja spetsiifiliselt lagunev, on küll asjatu. Ilma hoole ja armastuseta läheb isegi oma naine katki, rääkimata maastikuautost, millise kasutamistingimused küll, jah, nii rängad pole.
Kasutaja avatar
hillart
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: P Okt 29, 2006 6:52 pm
Asukoht: Tallinn

X

Postitus Postitas hillart »

Aga ise sõidan praegu Nissan Pick-up´i ja Ford Bronco II´ga.
Nissan jääb sinu poolt soovitud hinnaklassist tugevat välja, kuid väike Bronco peaks sinna küll sobima. Pere teiseks masinaks seda aga ei soovita. Liialt ettearvamatu ja metsik on see isend siiski (eks nimigi seda väljenda) ja - see pole mitte rahulikuks maastikul kulgemiseks kohane masin. Ning kütusekulu pole kah mitte pere teisele autole kohane.
Ei oskagi nagu midagi enamat lisada.
Kasutaja avatar
Mägilane
Fitting 38"
Postitusi: 255
Liitunud: P Veebr 18, 2007 10:07 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Mägilane »

See geneka jant on mingi müsteerium,3x on kontramutrid ka lahti raputanud ja 2x on juhe lihtsalt ära murdunud .Aga niisama lihtsalt vett ei karda ja Tartus mähitakse neid vigureid ,kui vaja.
To hillart:Kas 33"sõidumõnu ära ei rikkunud
Kasutaja avatar
hillart
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: P Okt 29, 2006 6:52 pm
Asukoht: Tallinn

33"

Postitus Postitas hillart »

Pigem vastupidi, sest sai esialgu ikka ka pisema rehviga sõidetud ja seega oli võrdlusmoment olemas.
Raputab vähem, kui rehvirõhku nii kusagil alumisel lubataval piiril pidada.
Kasutaja avatar
morten
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: T Juul 31, 2007 11:11 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas morten »

aga keegi sillalukkudest teab midagi sellele masinale ?

arvan et 33" ratas ja sillalukk (kasvõi ükski) teeks väga heaks trooperi läbivuse.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Parim lukk on keevis :D

Aga tuleb mõelda k läbivuse ja purunemise suhtele :roll:
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

To Hillart:
Ära rooste pärast muretse, minu D-Maxi kuut on oki, kuid raam juba ilusasti roostes, nii et Isuzu jätkab traditsiooni :roll: .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
KimmoL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: N Veebr 15, 2007 8:24 pm

Postitus Postitas KimmoL »

morten kirjutas:mis autot siis soovitaksite isuzu asemele nii umbes 30-40 000 eest?
Valisin huvi pärast auto24.ee otsingus kõik maasturid ja max. hinnaks 45000. Tulemuseks 68 autot. Tõsi küll, sealhulgas ka mitmeid mis täiesti ei sobi, aga valikut jääb siiski hulgalt.
Vanatehnika fänn. Jeep XJ Cherokee 1988, Peugeot 405 1993.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

KimmoL kirjutas:
morten kirjutas:mis autot siis soovitaksite isuzu asemele nii umbes 30-40 000 eest?
Valisin huvi pärast auto24.ee otsingus kõik maasturid ja max. hinnaks 45000. Tulemuseks 68 autot. Tõsi küll, sealhulgas ka mitmeid mis täiesti ei sobi, aga valikut jääb siiski hulgalt.
Õige lähenemine. Min otsisin sama meetodil ca 2 aastat tagasi (Kui Nivast lõplikult siiber sai) endale uut igapäevasõidu/võistlusautot.
Esmalt hinnafilter ja siis vastavalt oma eelistustel muud omadused. Nõnda sai üsna mitu kuud auto24 valikuid "rehitsetud". Nii mõngigi kord jäi sõleale üsna mitu auatot, mida igapäeva sõidukina oleksin vast isegi ära ostnud,kui võistlusutona kõlbamatu tundus.

Morten, räägi lähemlat muudest eelistustest, millele valitav auto peab vastama!
Soovid sa pika/lühikese kergega, besu/diilsit, manuaal-automaatkastiga, spiraal/lehtvedruga, vms. kriteeriumite järgi välja sekteeritvat masinat.

Ausalt tunnistades ei jäänud mul lõpuks ühtgei autot sõelale ja sai ikkagi ostedud hingelähedane mudel ja kallima hinnga, kui plaanis oli. :wink:

P.S. Mina pole muidugi hea näide auto otsijast, sset "normaalne" inimene ei asu ju koheselt mõnde kingele kripeldama jäänud mudeli kohta netsist kõiksugi detilset infot otsima.
Viimati muutis Landy, E Aug 13, 2007 10:25 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”