Selle raha eest saab juba nii Patroli kui ja LandCruiseri...morten kirjutas:mis autot siis soovitaksite isuzu asemele nii umbes 30-40 000 eest?
Sooviks küsida nõu Isuzu Trooperi kohta.
Moderaator: Moderators
Trooper
Oli 6 aastat 1984 aasta Trooper (sellel aastal alles müüsin maha). 2,2 D.
Olin rahul, aga eks see ole vaid minu enda arvamus.
Loomulikult pole see off-road´i võistlustel osalemise masin. See on siililegi selge, kuid muidu - normaalne auto. Normaalne tõsine tööauto. Ainult, jah, difrilukkudest tuli nii mõnigi kord puudus kätte. Ükskord õnnestus isegi selliselt kõõluma jääda, et mõlemal sillal 1 ratas tiirutas, kuid paigalt ei saanud. Aga see polnud mitte ületamatu probleem.
Elementaarauto. Ei mingeid lisadeks nimetatvaid ja vussiminevaid vidinaid. Hea soojendus. Vastupidav mootor. Jõuprobleeme maastikul ja metsateedel (kuitahes poristel) ette ei tulnud - vedas ka madalatel pööretel vägagi edukalt. Tegelikult just madalatel pööretel selle mootori eelised esile tulidki.
Ja veel. Sai kogu selle aja sõidetud just sellist mõõtu rehvidega nagu üks mees siin maha laitis, ja ei kurda mitte.
Ka varuosadeprobleemi ei mäleta nagu olevat olnud. Tegelikult neid nii koledal kombel ei kulunudki, et oleks midagi eriliselt mäletada. Ju ma siis seda autut lausa sihilikult ei lammutanud ja üritasin ta hingeeluga võimalikult enam kursis olla.
Kangesti meeldejääv on positiivsest küljest ka fakt, et mahutavuses on see masin ületamatu. Sai korra isegi kirjutuslaud ära veetud ja eesistmetel istujaid see ei seganud põrmugi.
Negatiivsed küljed.
Neid pole palju, kuid nad on piisavalt olulised.
1. KÕIGE TÄHTSAM !!!! 80-ndate ja 90-ndate alguse ISUZU´d roostetavad koledal kombel. Isegi tapvalt, võin vaid kurbusega konstateerida (seda võrreldes vist KÕIKIDE teiste sama klassi masinatega). Ja mitte niivõrd kere, kui just raam. Tegu on teadupärast karpraamiga ja need võivad lõppkokkuvõttes isegi nii läbi roostetada, et murduvad. Enda Isuzul tekkis sarnane olukord isegi 2 korda ja lõppkokkuvõttes sai kogu raam jupikaupa välja vahetatud. Köva töö, kuid see-eest sai kindel.
2. Probleemid generaatoriga, ja sellega seoses laadimishäired. Selle detaili asukoht kapoti all on selline, et ta jääb veepritsmetesse ja seega on ka tema eluiga ettemääramatu (ehk siis - sõltub sõitjast, sõidustiilist ja maastikust ning ilmast).
Olles endine tulihingeline Trooperi pooldaja, olen kontakteerunud selles küsimuses ka teiste hingesugulastega ja võin konstateerida tõsiasja, et need minu poolt väljatoodud 2 põhiprobleemi on vägagi tuntud ja esiletõstetud teiste Isuzu-omanike poolt.
Aga üldiselt - eks masina vastupidavus sõltu põhiliselt siiski sellest persoonist, kes roolis on ja süüdistada mingit masinat, et see nii sant ja spetsiifiliselt lagunev, on küll asjatu. Ilma hoole ja armastuseta läheb isegi oma naine katki, rääkimata maastikuautost, millise kasutamistingimused küll, jah, nii rängad pole.
Olin rahul, aga eks see ole vaid minu enda arvamus.
Loomulikult pole see off-road´i võistlustel osalemise masin. See on siililegi selge, kuid muidu - normaalne auto. Normaalne tõsine tööauto. Ainult, jah, difrilukkudest tuli nii mõnigi kord puudus kätte. Ükskord õnnestus isegi selliselt kõõluma jääda, et mõlemal sillal 1 ratas tiirutas, kuid paigalt ei saanud. Aga see polnud mitte ületamatu probleem.
Elementaarauto. Ei mingeid lisadeks nimetatvaid ja vussiminevaid vidinaid. Hea soojendus. Vastupidav mootor. Jõuprobleeme maastikul ja metsateedel (kuitahes poristel) ette ei tulnud - vedas ka madalatel pööretel vägagi edukalt. Tegelikult just madalatel pööretel selle mootori eelised esile tulidki.
Ja veel. Sai kogu selle aja sõidetud just sellist mõõtu rehvidega nagu üks mees siin maha laitis, ja ei kurda mitte.
Ka varuosadeprobleemi ei mäleta nagu olevat olnud. Tegelikult neid nii koledal kombel ei kulunudki, et oleks midagi eriliselt mäletada. Ju ma siis seda autut lausa sihilikult ei lammutanud ja üritasin ta hingeeluga võimalikult enam kursis olla.
Kangesti meeldejääv on positiivsest küljest ka fakt, et mahutavuses on see masin ületamatu. Sai korra isegi kirjutuslaud ära veetud ja eesistmetel istujaid see ei seganud põrmugi.
Negatiivsed küljed.
Neid pole palju, kuid nad on piisavalt olulised.
1. KÕIGE TÄHTSAM !!!! 80-ndate ja 90-ndate alguse ISUZU´d roostetavad koledal kombel. Isegi tapvalt, võin vaid kurbusega konstateerida (seda võrreldes vist KÕIKIDE teiste sama klassi masinatega). Ja mitte niivõrd kere, kui just raam. Tegu on teadupärast karpraamiga ja need võivad lõppkokkuvõttes isegi nii läbi roostetada, et murduvad. Enda Isuzul tekkis sarnane olukord isegi 2 korda ja lõppkokkuvõttes sai kogu raam jupikaupa välja vahetatud. Köva töö, kuid see-eest sai kindel.
2. Probleemid generaatoriga, ja sellega seoses laadimishäired. Selle detaili asukoht kapoti all on selline, et ta jääb veepritsmetesse ja seega on ka tema eluiga ettemääramatu (ehk siis - sõltub sõitjast, sõidustiilist ja maastikust ning ilmast).
Olles endine tulihingeline Trooperi pooldaja, olen kontakteerunud selles küsimuses ka teiste hingesugulastega ja võin konstateerida tõsiasja, et need minu poolt väljatoodud 2 põhiprobleemi on vägagi tuntud ja esiletõstetud teiste Isuzu-omanike poolt.
Aga üldiselt - eks masina vastupidavus sõltu põhiliselt siiski sellest persoonist, kes roolis on ja süüdistada mingit masinat, et see nii sant ja spetsiifiliselt lagunev, on küll asjatu. Ilma hoole ja armastuseta läheb isegi oma naine katki, rääkimata maastikuautost, millise kasutamistingimused küll, jah, nii rängad pole.
X
Aga ise sõidan praegu Nissan Pick-up´i ja Ford Bronco II´ga.
Nissan jääb sinu poolt soovitud hinnaklassist tugevat välja, kuid väike Bronco peaks sinna küll sobima. Pere teiseks masinaks seda aga ei soovita. Liialt ettearvamatu ja metsik on see isend siiski (eks nimigi seda väljenda) ja - see pole mitte rahulikuks maastikul kulgemiseks kohane masin. Ning kütusekulu pole kah mitte pere teisele autole kohane.
Ei oskagi nagu midagi enamat lisada.
Nissan jääb sinu poolt soovitud hinnaklassist tugevat välja, kuid väike Bronco peaks sinna küll sobima. Pere teiseks masinaks seda aga ei soovita. Liialt ettearvamatu ja metsik on see isend siiski (eks nimigi seda väljenda) ja - see pole mitte rahulikuks maastikul kulgemiseks kohane masin. Ning kütusekulu pole kah mitte pere teisele autole kohane.
Ei oskagi nagu midagi enamat lisada.
33"
Pigem vastupidi, sest sai esialgu ikka ka pisema rehviga sõidetud ja seega oli võrdlusmoment olemas.
Raputab vähem, kui rehvirõhku nii kusagil alumisel lubataval piiril pidada.
Raputab vähem, kui rehvirõhku nii kusagil alumisel lubataval piiril pidada.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Valisin huvi pärast auto24.ee otsingus kõik maasturid ja max. hinnaks 45000. Tulemuseks 68 autot. Tõsi küll, sealhulgas ka mitmeid mis täiesti ei sobi, aga valikut jääb siiski hulgalt.morten kirjutas:mis autot siis soovitaksite isuzu asemele nii umbes 30-40 000 eest?
Vanatehnika fänn. Jeep XJ Cherokee 1988, Peugeot 405 1993.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Õige lähenemine. Min otsisin sama meetodil ca 2 aastat tagasi (Kui Nivast lõplikult siiber sai) endale uut igapäevasõidu/võistlusautot.KimmoL kirjutas:Valisin huvi pärast auto24.ee otsingus kõik maasturid ja max. hinnaks 45000. Tulemuseks 68 autot. Tõsi küll, sealhulgas ka mitmeid mis täiesti ei sobi, aga valikut jääb siiski hulgalt.morten kirjutas:mis autot siis soovitaksite isuzu asemele nii umbes 30-40 000 eest?
Esmalt hinnafilter ja siis vastavalt oma eelistustel muud omadused. Nõnda sai üsna mitu kuud auto24 valikuid "rehitsetud". Nii mõngigi kord jäi sõleale üsna mitu auatot, mida igapäeva sõidukina oleksin vast isegi ära ostnud,kui võistlusutona kõlbamatu tundus.
Morten, räägi lähemlat muudest eelistustest, millele valitav auto peab vastama!
Soovid sa pika/lühikese kergega, besu/diilsit, manuaal-automaatkastiga, spiraal/lehtvedruga, vms. kriteeriumite järgi välja sekteeritvat masinat.
Ausalt tunnistades ei jäänud mul lõpuks ühtgei autot sõelale ja sai ikkagi ostedud hingelähedane mudel ja kallima hinnga, kui plaanis oli.

P.S. Mina pole muidugi hea näide auto otsijast, sset "normaalne" inimene ei asu ju koheselt mõnde kingele kripeldama jäänud mudeli kohta netsist kõiksugi detilset infot otsima.
Viimati muutis Landy, E Aug 13, 2007 10:25 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi