Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.
Niisama igavlev mõttearendus - kuidas näeks välja jõukatsumine trossiga ühendet masinate vahel? Mõnedele määrimine ju vastukarva Võiks katsetada ja kui atraktiivseks osutub...
mart77 kirjutas:Niisama igavlev mõttearendus - kuidas näeks välja jõukatsumine trossiga ühendet masinate vahel? Mõnedele määrimine ju vastukarva Võiks katsetada ja kui atraktiivseks osutub...
Mart
Kas Sa mõtlesid seda tegema hakata asfaldil ? Noh et autot ei määriks
Ohutum varjant oleks lihtsalt võidu paneeli järel vedada - või siis ankurdada auto trossi ja NM'ga kusagile kinni ja vaadata palju keegi välja tõmbab.
Sellise võistluse võitjaterida oleks ju ette ennustatav, raskemad ja võimsamad autod jõhkrama rehviga veavad ju paremini kui kergemad ja nõrgema mootoriga. Ehk siis esikoha võtaks üpriski kindlasti...
Toimuma peaks sellised vedamised kas betoonil või asfaldil, mullal või muul pinnal oleks enamik autosid hetkega sildadeni sees Ja ma tahaks näha meest, kes oma boggeritega tuleks asfalti kraapima
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
olen ka juhtunud videosid nägema taolistest "jõukatsumistest", kui aus olla siis ma ei saa üldse pihta miks peaks sedasorti autolõhkumisega üldse tegelema Enamasti kasutatakse automaatkaste ja võidab see, kellel rohkem Nm ja parem kastijahutus.
USA's on terve Truck Pull võistlusseeria selle peale loodud. Mitte segamini ajada Tractor Sledge Pull võistlustega. On stock klassid ja ülimalt ümber ehitatud truckide klass, mis teineteist tirivad. Massive on vaadata, millist jõudu annavad välja diiselmootorid ja mis kombel on sillad ja veermik ümber ehitatud. Kus jõudu annab katsuda, seal inimkond seda ka teeb. Iseenesest väga huvitav power & might jõuproov.
põhimõtteliselt sama asi sai järgi proovitud sõiduautodega jääl, kui läks karmiks vaidluseks, mis ja kuidas on jäärajasõiduks parem. Ikka, et mis rehv, palju naaste ja millise rehvirõhuga, esi, või tagavedu. jne.
Nalja sai palju, võitja jäi selgitamata.
Jää peal/lumes võiks ju proovida.
Landy kirjutas:Ma kardan, et ohtlik. Mõned meist peaks mäletama veel laulauväljakult pärinevat pilt sellest, kui ühe auto haakekonks raamist järgi andis...
Mul isiklik kogemus selle aasta algul, kui proovisime ühte raskemat suguvenda käima vedada ning saime konksu endale tagadifrisse. Äärmiselt ohtlik ettevõtmine.