KUI on 5-käiguline, siis kehtib seesama vastavalt 5. käigu kohta.mrtn kirjutas:kui on 4-käiguline kast, siis selle nupu aktiveerudes ei vaheta kast 4. käigule
kuna ma Navara hingeelu ei tunne, siis äkki seal on veel mingi x-nupp.
Moderaatorid: jr, Moderators
Vedasin ühe roostevaba teravate jalgadega anuma emexisse kastis.Ämblikuga võeti maha ja juhil läks vähe valesti ning surus kogemata kogu kremplit allapoole.Plastikust oleks läbi läind ma arvan.Aga tegelt jh,see suht selline spetsiifiline juhtum.H.K kirjutas:Ja muide võin öelda, et see plastist kastipõhi ei lähe midagi nii kergelt katki(kui ei tea pole eriti mõtet sõna võtta). Aga mis sulle statoilis tehti? Mul küll vanem navara, aga statoilis(ja muudes automaat pesulates) pole küll midagi juhtunud(v.a. et ei pese korralikult puhtaks).
Mõned aastad tagasi rääkis nissani müüja, kus kogu aeg hoolduses käidud, et navara valmistamine viiakse jaapanist üle hispaaniasse ja hoiatas, et see head ei too!!!???andrusjo kirjutas:Viimased kaks mudelit on ikkagi suhteliselt ebaõnnestunud masinad.Eelmisel ei pea mootorid vastu(150tuh ja saaled ) ,pidevalt metsas mütates kipub esitule plastklaase praguliseks murdma .Ja päris uus no see on juba alla igasugu arvestust...........kolmel tuttaval olemas ja enamus aja autod veermiku vastupidamatuse tõttu remondis.Kellel sillad vahetatud ,kellel kastid ,kardaanid.Üks juba vihastas nii tõsiselt ,et viis poodi tagasi ja võttis Hiluxi.Esimene navara mis välja tuli D22 on ikkagi siiani vastupidavaim.See on viimane millesse on jätkunud nissani vastupidavust ja töökindlust.
Ps jutt põhineb omadel ja tuttavate kogemustel.
Kõiki navaraid on kasutatud tugevalt töö autodena kuid siiski käidud korrapäraselt hoolduses aga .....Sry mehed aga mida uuemaks nad lähevad seda sitemaks muutuvad.
Kuidas on võimalik metsas esitule plastikklaase praguliseks murda?andrusjo kirjutas:Viimased kaks mudelit on ikkagi suhteliselt ebaõnnestunud masinad.Eelmisel ei pea mootorid vastu(150tuh ja saaled ) ,pidevalt metsas mütates kipub esitule plastklaase praguliseks murdma .Ja päris uus no see on juba alla igasugu arvestust...........kolmel tuttaval olemas ja enamus aja autod veermiku vastupidamatuse tõttu remondis.Kellel sillad vahetatud ,kellel kastid ,kardaanid.Üks juba vihastas nii tõsiselt ,et viis poodi tagasi ja võttis Hiluxi.Esimene navara mis välja tuli D22 on ikkagi siiani vastupidavaim.See on viimane millesse on jätkunud nissani vastupidavust ja töökindlust.
Ps jutt põhineb omadel ja tuttavate kogemustel.
Kõiki navaraid on kasutatud tugevalt töö autodena kuid siiski käidud korrapäraselt hoolduses aga .....Sry mehed aga mida uuemaks nad lähevad seda sitemaks muutuvad.