hüdraulika autole st.sildade juhtimine

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
rommi@rommi
Fitting 44"
Postitusi: 439
Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
Kontakt:

hüdraulika autole st.sildade juhtimine

Postitus Postitas rommi@rommi »

Plaanis teha sukile hüdraliline sildade juhtimine. Kuna auto kõrge siis kaldenurk väike.Mis arvate?
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Proto klassi või niisama lõbutsemiseks?
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Ei saa aru mida sa tahad teha. Hüdrorooli või hudraudiliselt juhitavat vedrustust.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
rommi@rommi
Fitting 44"
Postitusi: 439
Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
Kontakt:

plaanis saada silla nurk jõuga suuremaks

Postitus Postitas rommi@rommi »

juhtida sildasi hüdrosilindritega,ei ole odav aga effekt peaks olema hea.
Kasutaja avatar
rommi@rommi
Fitting 44"
Postitusi: 439
Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
Kontakt:

Tegemist on vaba klassiga (porikärbes)

Postitus Postitas rommi@rommi »

tahame juhtida kõiki sildu eraldi ja seejures sildu ka V/P pool eraldi.ootan kritiseerivaid märkusi.

Lugupidamisega

Jaanus
Kasutaja avatar
Una
emps
Postitusi: 121
Liitunud: K Veebr 16, 2005 10:46 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Una »

Ega ma vist sulle nõu ei oska anda, aga ikka ei saa täpselt aru, mida sa teha tahad - juhtida sildasid hüdrosilindritega ja hüdrauliline sildade juhtimine on ju sisuliselt üks ja sama asi (keeleliselt) ning eriti su plaanidesse selgust ei too. Ehk valgustad lähemalt mida ja kuidas, siis saab arvata.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Kas sa tahad teha hüdraulilist rooli?
Palun kirjelda pikemalt milleks sul asja vaja on mida sa teha tahad.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Tegemist on vaba klassiga (porikärbes)

Postitus Postitas jr »

rommi@rommi kirjutas:tahame juhtida kõiki sildu eraldi ja seejures sildu ka V/P pool eraldi.ootan kritiseerivaid märkusi.

Lugupidamisega

Jaanus
Vasakut ja Paremat poolt tahad üles-alla juhtida? Et kompenseerida kaasa vajadusel sildade liikumist konarlikul pinnal?
+372 5028488
Kasutaja avatar
rommi@rommi
Fitting 44"
Postitusi: 439
Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
Kontakt:

Postitus Postitas rommi@rommi »

soovin sillad panna üles-alla iga ratta juurest jõuga liikuma nii et hüdrosilindrid töötavad tavaliselt amordina ja vajadusel saan neid pumba töölepannes tõsta või langetada
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

OK.Sportlikust huvist aga milleks sul seda vaja on?
Minu pisike kogemus näitab,et meie oludes on see suht mõtetu asi.Kus on sellel asjal jumet on kivide otsas ronimine.Seal lähevad sildade nurgad väga suurteks ja vahest on vaja kere asndit korrigeerida,et autos ainult rihmade abil sees ei püsiks.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Re: hüdraulika autole st.sildade juhtimine

Postitus Postitas Stupiduser »

rommi@rommi kirjutas:Mis arvate?
Loll oled! :roll:

Juba sellepärast, et Zuki NII kõrgeks ajad...

PS no offence, lihtsalt aus arvamus :lol:
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Rommi, ega sa ometi ei mõtle, et kui auto on kuskil kinni siis liigutad võlukangikest ja auto hakkab liikuma. 95 % olukordadest on ikka sillad maa sees - kännu taga, mitte kere. Pealekauba on selline hüdrosüsteem, koos oma silindrite, pumba, jagurite, torustiku - voolikute, radiaatori ja suht suure õlireservuaariga, üksjagu raske ja keeruline, rääkimata kui kallis see oleks.
Ja hüdrosilindrit amordiks valida on suht keerline ettevõtmine . Jah, kui oled sobivad korra leidnud ei ole reguleerimine enam mingi eriline kunst...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui vaja ainult tõsta aega ajalt, siis tasuks mõelda ehk hoopis suruõhu pealt töötavatele patjadele igasse nurka. Hydroscandist näiteks leiab neid vist. Süsteem on lihtne ja kerge.
+372 5028488
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Hüdraulika ja pneumaatikaspetsina ütleks, et vahelduseks oleks igavesti põnev projekt :D

Aga siiski, mõtle esmalt pisut täpsemalt järele: milleks, kuidas ja kui palju liigutada. Mudasronimise hõlbustamiseks piisab sukile täiesti jr pakutud pneumolahendusest, aga kui tahad piltlikult öeldes autoga koha peal tammuda ja sildasid omavahel sõlme keerata, pead hüdraulika kasuks otsustama. Ja odav see projekt tõesti ei tule, sellisel tasemel süsteemi jaoks enam odavate vene juppide baasil läbi ei aja ning uued vidinad lähevad kokku suurusjärgus alates paarikümnest kilost. Pluss sadakond kilo lisaraskust autole.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Olen ise ka sportlikust huvist sel teemal mõtteid mõlgutanid aga süsteemi kaal ja keerukus on mu huvi tublisti kahandanud.
Kõigepealt ei tööta hüdrosilinder amordina ja sa vaja eraldi amortisaatoreid ja lisaks hüdropneumaatilist vedrustust millega saaks vedrustuse kõrgust ning lisaboonusena ka jäikust muuta.
Soomlased on oma proto masinatel kasutanud süsteeme kus coilover vedrustuse ülemine kinnituspunkt on hüdraudiliselt reguleeritav aga see süsteem on suhteliselt kohmakas ja sukise seda ei areta(nõuab toruraami).
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”