hüdraulika autole st.sildade juhtimine
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 439
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
hüdraulika autole st.sildade juhtimine
Plaanis teha sukile hüdraliline sildade juhtimine. Kuna auto kõrge siis kaldenurk väike.Mis arvate?
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 439
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
plaanis saada silla nurk jõuga suuremaks
juhtida sildasi hüdrosilindritega,ei ole odav aga effekt peaks olema hea.
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 439
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
Tegemist on vaba klassiga (porikärbes)
tahame juhtida kõiki sildu eraldi ja seejures sildu ka V/P pool eraldi.ootan kritiseerivaid märkusi.
Lugupidamisega
Jaanus
Lugupidamisega
Jaanus
Ega ma vist sulle nõu ei oska anda, aga ikka ei saa täpselt aru, mida sa teha tahad - juhtida sildasid hüdrosilindritega ja hüdrauliline sildade juhtimine on ju sisuliselt üks ja sama asi (keeleliselt) ning eriti su plaanidesse selgust ei too. Ehk valgustad lähemalt mida ja kuidas, siis saab arvata.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
Re: Tegemist on vaba klassiga (porikärbes)
Vasakut ja Paremat poolt tahad üles-alla juhtida? Et kompenseerida kaasa vajadusel sildade liikumist konarlikul pinnal?rommi@rommi kirjutas:tahame juhtida kõiki sildu eraldi ja seejures sildu ka V/P pool eraldi.ootan kritiseerivaid märkusi.
Lugupidamisega
Jaanus
+372 5028488
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 439
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
OK.Sportlikust huvist aga milleks sul seda vaja on?
Minu pisike kogemus näitab,et meie oludes on see suht mõtetu asi.Kus on sellel asjal jumet on kivide otsas ronimine.Seal lähevad sildade nurgad väga suurteks ja vahest on vaja kere asndit korrigeerida,et autos ainult rihmade abil sees ei püsiks.
Veiko
Minu pisike kogemus näitab,et meie oludes on see suht mõtetu asi.Kus on sellel asjal jumet on kivide otsas ronimine.Seal lähevad sildade nurgad väga suurteks ja vahest on vaja kere asndit korrigeerida,et autos ainult rihmade abil sees ei püsiks.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Re: hüdraulika autole st.sildade juhtimine
Loll oled!rommi@rommi kirjutas:Mis arvate?

Juba sellepärast, et Zuki NII kõrgeks ajad...
PS no offence, lihtsalt aus arvamus

Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Rommi, ega sa ometi ei mõtle, et kui auto on kuskil kinni siis liigutad võlukangikest ja auto hakkab liikuma. 95 % olukordadest on ikka sillad maa sees - kännu taga, mitte kere. Pealekauba on selline hüdrosüsteem, koos oma silindrite, pumba, jagurite, torustiku - voolikute, radiaatori ja suht suure õlireservuaariga, üksjagu raske ja keeruline, rääkimata kui kallis see oleks.
Ja hüdrosilindrit amordiks valida on suht keerline ettevõtmine . Jah, kui oled sobivad korra leidnud ei ole reguleerimine enam mingi eriline kunst...
Ja hüdrosilindrit amordiks valida on suht keerline ettevõtmine . Jah, kui oled sobivad korra leidnud ei ole reguleerimine enam mingi eriline kunst...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Hüdraulika ja pneumaatikaspetsina ütleks, et vahelduseks oleks igavesti põnev projekt 
Aga siiski, mõtle esmalt pisut täpsemalt järele: milleks, kuidas ja kui palju liigutada. Mudasronimise hõlbustamiseks piisab sukile täiesti jr pakutud pneumolahendusest, aga kui tahad piltlikult öeldes autoga koha peal tammuda ja sildasid omavahel sõlme keerata, pead hüdraulika kasuks otsustama. Ja odav see projekt tõesti ei tule, sellisel tasemel süsteemi jaoks enam odavate vene juppide baasil läbi ei aja ning uued vidinad lähevad kokku suurusjärgus alates paarikümnest kilost. Pluss sadakond kilo lisaraskust autole.

Aga siiski, mõtle esmalt pisut täpsemalt järele: milleks, kuidas ja kui palju liigutada. Mudasronimise hõlbustamiseks piisab sukile täiesti jr pakutud pneumolahendusest, aga kui tahad piltlikult öeldes autoga koha peal tammuda ja sildasid omavahel sõlme keerata, pead hüdraulika kasuks otsustama. Ja odav see projekt tõesti ei tule, sellisel tasemel süsteemi jaoks enam odavate vene juppide baasil läbi ei aja ning uued vidinad lähevad kokku suurusjärgus alates paarikümnest kilost. Pluss sadakond kilo lisaraskust autole.
Olen ise ka sportlikust huvist sel teemal mõtteid mõlgutanid aga süsteemi kaal ja keerukus on mu huvi tublisti kahandanud.
Kõigepealt ei tööta hüdrosilinder amordina ja sa vaja eraldi amortisaatoreid ja lisaks hüdropneumaatilist vedrustust millega saaks vedrustuse kõrgust ning lisaboonusena ka jäikust muuta.
Soomlased on oma proto masinatel kasutanud süsteeme kus coilover vedrustuse ülemine kinnituspunkt on hüdraudiliselt reguleeritav aga see süsteem on suhteliselt kohmakas ja sukise seda ei areta(nõuab toruraami).
Kõigepealt ei tööta hüdrosilinder amordina ja sa vaja eraldi amortisaatoreid ja lisaks hüdropneumaatilist vedrustust millega saaks vedrustuse kõrgust ning lisaboonusena ka jäikust muuta.
Soomlased on oma proto masinatel kasutanud süsteeme kus coilover vedrustuse ülemine kinnituspunkt on hüdraudiliselt reguleeritav aga see süsteem on suhteliselt kohmakas ja sukise seda ei areta(nõuab toruraami).
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391