Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Tere!
Soov saada nõu targematelt ja kogenumatelt, nimelt väide selline, et roburi vahekasti saab keerata ka 404 sildade suhtes "õigeks" ilma, et see põhjustaks mingit kahju vahekastile. Kas on nii?
Ette tänades,
Taavi
Soov saada nõu targematelt ja kogenumatelt, nimelt väide selline, et roburi vahekasti saab keerata ka 404 sildade suhtes "õigeks" ilma, et see põhjustaks mingit kahju vahekastile. Kas on nii?
Ette tänades,
Taavi
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Saab,enamus kaste saab,neid pole väga mõtet millel kaan pealt maha käib!
Proto
53951597
53951597
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
roburi vahekast ei ole just imeline toode metsas urramiseks, kuna tal aeglustav pool oli 1/1,8.Taav kirjutas:Tere!
Soov saada nõu targematelt ja kogenumatelt, nimelt väide selline, et roburi vahekasti saab keerata ka 404 sildade suhtes "õigeks" ilma, et see põhjustaks mingit kahju vahekastile. Kas on nii?
Ette tänades,
Taavi
PS: Moogi silda on imelihtne üle pea keerata. Nö dif paremale.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
No, kui kapoti all putru on, siis ei ole probleem. Paarisaja hobujõuga meetrist ratast keerutada tõesti keeruline, eriti kui masin ise ligi kolm tonni kaalub.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Minult võid kardaani juppe saada sinna kastile.
Peaks leiduma ka mõned adapterid sisendi tegemiseks.
Peaks leiduma ka mõned adapterid sisendi tegemiseks.
Viimati muutis Praks1, E Dets 10, 2018 1:22 pm, muudetud 1 kord kokku.
Proto
53951597
53951597
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
mersu V8 otsas vedas edukalt, pole nüüd ülemäära jöuline asi. Volvo silla otsas muidugi...
Team saarlased
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Minu käest võib saada Pto-ga vahekasti!
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Aga küsimus neile, kes ütlevad, et pole parim asi mille poole vaadata, mis variandid paremad oleksid? Ehk oskab keegi ka parema asja hinda määratleda?
Jõudu peaks mersu 606l jaguma küll selles osas, et keerutada jaksaks.
Aitäh.
Jõudu peaks mersu 606l jaguma küll selles osas, et keerutada jaksaks.
Aitäh.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Mersu 606 on stock kujul metsas täiesti jõuet junn. alles 3000+ rpm tekib elu. Enne seda istud siduri otsas. Ära sellest mingit jõupilti küll endale ette mana.
Kange pumba ja turbaga läeb paremaks.
Võta kasvõi nt. LC 60/70 vkast ja tee sellele sisendvõlli adapter. Pto käib kah külge.
Kange pumba ja turbaga läeb paremaks.
Võta kasvõi nt. LC 60/70 vkast ja tee sellele sisendvõlli adapter. Pto käib kah külge.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Ei mõelnudki stocki üldse mitte.
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Kõik oleneb, milline on käigukasti valik, ratta läbimõõt jne. Silla osas ilmselt valikud tehtud (Unimog 404). Kui pärast aeglusti ja esimese käiguga tühikäigul 10 km tunnis mööda metsa kihutad, siis saad aru, milleks osa vahekaste on suurema ülekandearvuga ning kui oluline on, et rattasse ka jõudu jätkuks. Ligi kolm tonni kaaluv auto suudab pea iga mõistliku laiusega alla meetrise läbimõõduga ratta nii sügavale pori sisse vajutada, et suisa halb hakkab ja sellel hetkel Sa ilmselt ei taha, et jaks otsa saab ja peaks sidurit tapma hakkama. Natuke arvutamist mingil hetkel ei teeks üldse paha, saaksid enam-vähem pildi ette, millistel pööretel mingi käiguga auto liiguks ja milline peaks olema vahekasti ülekanne. Alati pole küsimus selles, mis on parem, valida tuleks pigem sobiv.Taav kirjutas:Aga küsimus neile, kes ütlevad, et pole parim asi mille poole vaadata, mis variandid paremad oleksid? Ehk oskab keegi ka parema asja hinda määratleda?
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Arvutuslikult sobiks Roburi kast küll väga hästi. Tühikäigupööretel 1. käiguga kiirus 2 kmh tuuri ja 4000 juures 10 kmh, tulemused siis aeglustit arvestades.Ural 6x6 kirjutas:Kõik oleneb, milline on käigukasti valik, ratta läbimõõt jne. Silla osas ilmselt valikud tehtud (Unimog 404). Kui pärast aeglusti ja esimese käiguga tühikäigul 10 km tunnis mööda metsa kihutad, siis saad aru, milleks osa vahekaste on suurema ülekandearvuga ning kui oluline on, et rattasse ka jõudu jätkuks. Ligi kolm tonni kaaluv auto suudab pea iga mõistliku laiusega alla meetrise läbimõõduga ratta nii sügavale pori sisse vajutada, et suisa halb hakkab ja sellel hetkel Sa ilmselt ei taha, et jaks otsa saab ja peaks sidurit tapma hakkama. Natuke arvutamist mingil hetkel ei teeks üldse paha, saaksid enam-vähem pildi ette, millistel pööretel mingi käiguga auto liiguks ja milline peaks olema vahekasti ülekanne. Alati pole küsimus selles, mis on parem, valida tuleks pigem sobiv.Taav kirjutas:Aga küsimus neile, kes ütlevad, et pole parim asi mille poole vaadata, mis variandid paremad oleksid? Ehk oskab keegi ka parema asja hinda määratleda?
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Sel juhul ma ei näe küll ühtegi muud põhjust peale kaalunumbri. Kui mõnest lisakilost pole probleemi, siis sel Roburi vahekastil peaks ressurssi aastateks jaguma. Eelpoolkõneleja teadis rääkida, et Unimogi silla difri teisele poole keeramine pole ka mingi ületamatu teema. Jõudu ehitamisel
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Roburi vahekast ja moog 404 sillad
Mul on juba peapeale keeratud roburi vahekast koos pto' ga olemas. Võiks ära müüa.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.