Landy kirjutas:Kõige aeglasem differ jah. Kogu kompoti saab veel veidi aeglasemks, kui käigukasti 2101 ülekanded sisse lapata.Rom2121 kirjutas:Tere. Natuke jälle toimetatud.
Sai ka kindlaks tehtud , et diffrite ülekande arv on 4,3 ehk siis kõige aeglasem mis olla saab vist ?
Paar soovitust:Edasi siis vaja vahekast külge , gardaanid ja siis vaatab mootoripoolt edasi.
1. vahekastile teha eraldi tugiraam ning viia üle 4 padja peale
Pildid alates:
http://www.landy.ee/nivamees/nivamees66-4/image35.htm
2. soovitaks ikkagi kardaane kasutada
3. Ette jätkuvalt soovitan Iževski tehase tugevdatud kardaani
Pildline võrdlus originaaliga:
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/k ... /index.htm
Vahekast on juba varasemalt jah 4 kinnituse peale tehtud, algusepoole kirjutatud sellest. Kasutan edaspidi kardaane siis . Praegu lähevad originaal kardaanid alla, eks kunagi kui auto juba sõidab , siis saab veel asju vahetada.