Et kas see on väga loll mõte?
Tihendamist-ehitamist muidugi rohkem, aga oma auto kalla nokkimine ise-enest kah mõnus tegevus ju
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Siin on kaks varianti, kas teha nii et noh oleks kuidagi tehtud või teha nii, et hästi oleks tehtud ja kõik hobused endiselt tallel. Igast plasttoru aretisi on vahest lausa rõve vaadata, nii silmale kui tehnilisele taibule.arto kirjutas:Ladogal on korduvalt viidud Jeepidel õhuvõtt painduva jämeda toruga lihtsalt kapoti all võimalikult salongi poole ja võimalikult kõrgele - on toiminud küll ning välisilme jääb muutumatuks.
No seesama kahtlus mul ka tekkis. Samas - 190 või 170hpd pole nii suur vahe võrreldes korraliku hydrolockiga.jr kirjutas:Jama mõte. Juhtmekõri tekitab liiga palju keeriseid õhuvooluses, tänu oma struktuurile. Samuti on sul ühes 32mm läbimõõduga siledas torus nii suure voolukiiruse juures nagu seda avatud segusiibriga tehakse liiga palju keeriseid toruseinast tingituna ja tekib kohatine liig-hõrendus, tänu kokku koonduvale õhukogusele. Seega kui tahad oma autost oma 10% HP'sid maha võtta ja de-tuunida, siis anna minna.
Vaatame rahakotti ja GC turuväärtust ka. Ja hindame teda kui potentsiaaslet tõsit maasturit.Veiko kirjutas:Kui juba snorkel siis korralik.Sitta ei maksa teha.Kui sa vaatad näiteks ARB kodukale siis leiad sealt oma GC sobiva varjandi kindlast.Need näevad enam-väheb kobedad välja ka.
Veiko
BS.jr kirjutas:Jama mõte. Juhtmekõri tekitab liiga palju keeriseid õhuvooluses, tänu oma struktuurile. Samuti on sul ühes 32mm läbimõõduga siledas torus nii suure voolukiiruse juures nagu seda avatud segusiibriga tehakse liiga palju keeriseid toruseinast tingituna ja tekib kohatine liig-hõrendus, tänu kokku koonduvale õhukogusele. Seega kui tahad oma autost oma 10% HP'sid maha võtta ja de-tuunida, siis anna minna.
Samas, müüa seda Grandi Reimol mõistliku hinnaga nagunii ei õnnestu. Nii et, allavett minema...Stupiduser kirjutas: Teisalt poleks Grand minu meelest niikuinii suurem asi võistlusauto (no offence). Safaril saab rajasügavust valida aga teisalt kui huvi on siis miks mitte ehitada (kuigi ka safariautoks on väga palju mõistlikumaid valikuid kui Grand)...
Kas tõesti see 3" mis tal õhuvõtt kõrgemal on kui minul, aitab niipalju?urmas kirjutas: Viimasel safaril sõitis Einari Grand kõik basseinid kuiva filtriga läbi.
