
Ladoga 2007
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Rõõmsalt kodus tagasi! Suur elamuste pagas endaga kaasas. Sigalahe oli autoga aurikut jõe peal mängida 

I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Lõpuks siis tagasi ja jätkuvalt unine sest jube raske on minna magama kui õues on 24h valge(okei sellest 2h natuke hämar) ümberringi mõnus seltskond ja muidugi odav viin.
Rubicon pidas ennast suurepäraselt üleval-kahju et ainuke tõsisem probleem
kimbutas viimasel etapil(ca 150-200m enne lõppu)kui purunes paralleelvarras.
Sinna jäi siis meie lootus tulla esimeseks ja kadus käest ka kindlana tundunud teine koht(Maidu arvestuste kohaselt kulus varda toomisele laagrist ja vahetusele ca 1,5h).
Tänavused TR-1 rajad olid kõik vanad TR-2 ja 3 etapid.Arvestades seda et Jyra kinnitusel oli ka veetase 0,5m tavapärasest kõrgem muutusid igasugused jõeületused(vesi kohati 1,5m) ilma snorklita ja viskosiduriga tiivikutega jeepidele rohkem õnnemänguks.Hea et ajapuudusel olin paigaldanud Rubiconile elektrilise mitte hüdraulilise vintsi millega sai siis seisva mootoriga üle jõgede parvetatud(tänud Ermile kes koos trossiga külmas vees üle viitsis ujuda sest kiire voolu tõttu oli käimine võimatu).
Loodan et varst panevad teised ka oma muljed kirja(koos pildimaterjaliga).Eriti ootan Visa Hinge reisikirja sest juba temaga Piiterisse regamisele kohalejõudmine oli paras äparduste rada ning mida ta jätkas bensiinipaakide kaotamisega metsas.
Habe
Rubicon pidas ennast suurepäraselt üleval-kahju et ainuke tõsisem probleem
kimbutas viimasel etapil(ca 150-200m enne lõppu)kui purunes paralleelvarras.
Sinna jäi siis meie lootus tulla esimeseks ja kadus käest ka kindlana tundunud teine koht(Maidu arvestuste kohaselt kulus varda toomisele laagrist ja vahetusele ca 1,5h).
Tänavused TR-1 rajad olid kõik vanad TR-2 ja 3 etapid.Arvestades seda et Jyra kinnitusel oli ka veetase 0,5m tavapärasest kõrgem muutusid igasugused jõeületused(vesi kohati 1,5m) ilma snorklita ja viskosiduriga tiivikutega jeepidele rohkem õnnemänguks.Hea et ajapuudusel olin paigaldanud Rubiconile elektrilise mitte hüdraulilise vintsi millega sai siis seisva mootoriga üle jõgede parvetatud(tänud Ermile kes koos trossiga külmas vees üle viitsis ujuda sest kiire voolu tõttu oli käimine võimatu).
Loodan et varst panevad teised ka oma muljed kirja(koos pildimaterjaliga).Eriti ootan Visa Hinge reisikirja sest juba temaga Piiterisse regamisele kohalejõudmine oli paras äparduste rada ning mida ta jätkas bensiinipaakide kaotamisega metsas.
Habe
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Pikalt kirjutama ei hakka aga k6lama j2id fraasid, et nivale v6ib t6ste teha ja defekas tuleks tr1 2ra keelata. Endil k6ik h2sti va esiklaas, mis oli ka p6trade pildiraamatus ja mootor (300tdi s6idab ka p2ris pikalt ilma veeta).
leitsin netist> http://www.toxahost.ru/images/offroad/l ... rsandrace/
leitsin netist> http://www.toxahost.ru/images/offroad/l ... rsandrace/
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Ladoga ringilt tagasi. Oli väga vahva !
Avastasime palju uut, mida enne ei teadnud:
Sunduslikul segamisel seguneb diisel veega... vesi soodustab ju põlemist.
Toyota töötab ka sellise piimja-kreemika seguga, pöörded on mõnevõrra kõrged aga auto liigub !
Jõudu ainult napib...jah jõudu napib...
Tegime Arega ka pisut pilte, panin nendest mõned üles:
http://www.foto24.ee/album/19654
SUUR TÄNU kõigile kes aitasid siin ja seal ÜRITUSE õnnestumise nimel !
Avastasime palju uut, mida enne ei teadnud:
Sunduslikul segamisel seguneb diisel veega... vesi soodustab ju põlemist.
Toyota töötab ka sellise piimja-kreemika seguga, pöörded on mõnevõrra kõrged aga auto liigub !
Jõudu ainult napib...jah jõudu napib...
Tegime Arega ka pisut pilte, panin nendest mõned üles:
http://www.foto24.ee/album/19654
SUUR TÄNU kõigile kes aitasid siin ja seal ÜRITUSE õnnestumise nimel !
palju vaatamist
http://www.4x4club.spb.ru/files/Small-by_size/index.htm
http://www.4x4club.spb.ru/files/Small-by_size/index.htm
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Jäid üle mõned asjad. Pärast van tüüpi Tyota HiAce 4wd koristamist leidsin sealt kellegi telgivaiad presendist kotikeses. Lisaks veel valged sokid tumesinise kanna osaga, jalanr väike
. Tumesinine telgi või magamiskoti ümbris. Range Roverist leidus kellegi rellakas ja ilusad roosa punasetriibulised trussikud




I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tervitused Ratturitelt!
Nädalake Ladogalt tagasijõudmisest möödas nagu niuhti 
Kuna kogu üritus oli kokkuvõttes väga elamusterohke siis algatuseks soovitan (enne pikka reisikirja) huvilistel lapata pildigaleriid kus peaks leiduma killukesi reisi teekonnast, võistluse pidulikust avamisest Izevski katedraali väljakul, võistlusest, laagrielust jne :
http://pilt.delfi.ee/album/24601/
Ratturitele oli see esimeseks Ladoga võistluseks (loodan, et ka mitte viimaseks
) ning loomulikult jagus meile nii algaja õnne kui sellise mastaabiga võistluse kogemuse puudumisega kaasnevat jampsi
Lõpp hea, kõik hea
Tehnika ja kogu meie meeskond pidas vapralt lõpuni vastu ning ühise pingutuse tulemuseks 9 koht (28 meeskonna arvestuses).
Võistlus algas üsnagi paljutõotavalt, sest hoolimata traditsioonilistest bensupumba/vooliku muredest jõudsime bensu aurudel 5-nda ajaga finishisse. (Siinkohal suured tänud Vahurile kes ... ainsa, töötava II käiguga ... meid paela otsas Alvari tehnitškani lohistas. Tänud ka Alvari teamile bensu-abi eest millega jõudsime lähimasse tanklasse remontima st. sitast saia tegema
).
Teise katse rada oli "meie rada" e. sobis hästi raskele G mersule. Trassil tuli enamasti mööda kaljusid turnida ja kiviseid metsaradasid läbida. Kõik klappis ja 3 tulemus (kaotus II kohale e. Vahurile 17sek)
Kolmandale katsele startisime loosi tahtel viimaste hulgas ja saime palju vintsida, sest nn "õiged koridorid" olid muutunud läbimatuks või oli seal keegi ees. Tulemuseks 9 aeg.
Neljas katse oli juba ehtne Ladoga "kvaliteedimärk" ,sest pani esimest korda südame ülikiirelt tuksuma kuna ees ootas jõe läbimine/ületamine. Ebaõnn külastas meid sellel katsel rohkem kui oleks osanud halvimas unenäos oodata. Kohe alguses lõhkus raiesmikul kuuselatv meie pidurivooliku, eksisime raja valikul (st. sõitsime ühe mõtetu ringi edasi-tagasi), mõõtsime auto ninaga ühe suure augu (mis oli keset teed) sügavust, tõmbasime vintsitrossi puruks, sõitsime rehvi veljelt maha + kohe 1min pärast purunes ka varurehv
, lahtisest tagaluugist olid sõidu ajal välja vupsanud/kaotsi läinud kanister, tööriistakomplekt ja puukaitsevöö. Lisaks läks kaotsi minu fotoka kott koos lisaakuga. Kui ükskord remonditöödega (iseenesest väga looduskaunis kohas, kose ääres) valmis saime siis oli meile järele jõudnud Turist klass kes olid oskuslikult ummistanud nii jõkke -kui sealt välja suunduvad sõidurajad. Kuna veetase jões oli kohati rinnuni (ja nähes allveelaevadeks muutunud autosid), siis lülitasime kindluse mõttes kogu oma elektroonika välja (arvuti, GPS, vooluadapter jms). Läbi ponnistuste jõest väljudes oli meil finišeerumisega juba kiireks läinud, et panime kohe mööda esimest ettejuhtuvat teed leekima, ootamata ära GPS ja arvuti üleslaadimist. Kahjuks sai see meile saatuslikuks, sest olime jätnud jõest väljudes kaldapeal miski väikese kaarekese tegemata (kus oli aga 2 punkti) ... ja tulemuseks penalt e. trahv ~4h etapiajale lisaks. Üldarvestuses nihutas see meid paugust 8 kohale (kuhu me ka kuni viimase etapini pidama jäime). Õnne oli muidu selles igati p.... kukkunud päevas ka (kuid paraku jäi see võistlusvälisesse aega), sest head kaasvõistlejad olid rajalt leidnud meie kaotatud stuffi mis lahkelt peale väikest "Eesti kanget" meile tagastati
Viies katse oli (jälle) jõekatse. Seekord oli tegu nii tugeva vooluga jõega, et vale sõidutehnika ja -raja valik oleks lõppenud auto ümberminekuga või vooluga kaasaminekuga (kuni auto täieliku uppumiseni). Õnneks lõpetas pikaksveninud "kaldalpõdemise" üks "vanake" kes hooga jõkke sõitis ja nn õige trajektoori ette näitas. Võtsime siis kohe tuulde ja ületamatuna tundunud jõgi sai läbitud kordagi vintsimata
Enne kui finišisse jõudsime sisustasime päeva (kahjuks oma võistluse ajast) "tsirkuse" vaatamisega, mille peaesinejad "sibulapoisid e. team LUKOIL" etendasid peaosa offroad õppefilmis "Kuidas ei tohi soos palksilda ületada". Kui ~1h kestnud ummik soos oli lõppenud siis suure kimamisega leidsime u 500m enne finišit ühes sisekurvis üles kivi ja lõpetasime hoogu mahavõtmata purunenud rehviga.
Kuues ja seitsmes katse kujutasid endast vigursõitu rannal/meres ja liivadüünidel. Eestlastele (va Vahur) osutus üks liivadüüni tõus kättesaamatuks ja siit ka hulga penalteid
Anto ja meie (vintsi abiga, kuna auto kaevus kapitaalselt põhja peale) suutsime küll lõpuks tõusu alistada, kuid ei mahtunud ettenähtud aega
Kaheksandal katsel ootas meid eelmise aasta TR-2 rada st palju märga metsa ja sood. Selleks katseks oli meil järel vaid 9m vintsitrossi ja seetõttu kaotasime palju aega pideva vintsimiskoha ümbertõstmisel. Hoolimata sellest õnnestusid üle pika aja jälle kõik asjad ja tulemuseks 5 aeg.
Üheksas katse oli öine orienteerumine mis tähendas ühe metsatuka ~10x risti-rästi läbimist paberlegendi abil ja õiges ajas püsides. Üle ootuste suutsime kordagi eksimata jõuda finišisse. Ajas mitte-püsimise tõttu saadud trahviminutite kokkulöömisel oli tulemuseks 10 koht.
Kümnes katse e. võistluse viimane päev oli paras "maasikas", sest ees ootas suure soo ületamine. Kuna olime vahepeal saanud uue vintsitrossi siis vintsimine enam probleeme ei tekitanud. Probleemiks oli ainult meie raske auto mis kipub mättast läbi vajuma. Liikumiskiirus polnud küll teab mis suur, kuid ületatud need 3 sookest igal juhul said. Viimane ponnistus (sügav/järsk pori-kraav) ootas meid ees ~150m enne finišit kus suure "vintsimispäeva" tulemusena hakkas ülesütlemise märke ilmutama meie aku. Offroad jumala armust saime mootori käima ja upitasime läbi ploki ennast sealt august välja. Peale kurvitagust finišit oli põhjust rõõmu/võidukisa valla lasta, sest Ladogale sai ring peale tehtud
Suured tänud veelkord meie saatemeeskonnale: Kairile (kes erilise hoolitsusega pakkus meile maitsvaid kõhutäisi ja ei pidanud paljuks ka peaaegu, et iga päev magustoitu teha + meisterdas EST laagrile "lõputordi"), Renele (kes hooldas ja hoidis meie tehnika liikuvana ning roolis laagrit kolides samuti Ladogale ringi peale).
Eritänu minu poolt ka meie pealikule
: Artole kelle üldponnistuse (korraldus + sõit/võistlus) tulemusena see " Ladoga projekt" üldse teoks sai.
Tänud ka superlahedale laagriseltskonnale/kaasvõitlejatele kes andsid samuti oma panuse ürituse meeleoluka kordamineku eest.
Loodan, et kogu võistluse aja paistnud päike ja super-ainulaadsed emotsioonid, mida pakub vaid Ladoga, toob järgmiseks aastaks kokku jälle vähemalt sama suure EST seltskonna kui see aasta
Jällenägemiseni!
VintsiGunn
PS! Suur Maaasturite Suvesõit ootab teid !

Kuna kogu üritus oli kokkuvõttes väga elamusterohke siis algatuseks soovitan (enne pikka reisikirja) huvilistel lapata pildigaleriid kus peaks leiduma killukesi reisi teekonnast, võistluse pidulikust avamisest Izevski katedraali väljakul, võistlusest, laagrielust jne :
http://pilt.delfi.ee/album/24601/
Ratturitele oli see esimeseks Ladoga võistluseks (loodan, et ka mitte viimaseks


Lõpp hea, kõik hea

Võistlus algas üsnagi paljutõotavalt, sest hoolimata traditsioonilistest bensupumba/vooliku muredest jõudsime bensu aurudel 5-nda ajaga finishisse. (Siinkohal suured tänud Vahurile kes ... ainsa, töötava II käiguga ... meid paela otsas Alvari tehnitškani lohistas. Tänud ka Alvari teamile bensu-abi eest millega jõudsime lähimasse tanklasse remontima st. sitast saia tegema

Teise katse rada oli "meie rada" e. sobis hästi raskele G mersule. Trassil tuli enamasti mööda kaljusid turnida ja kiviseid metsaradasid läbida. Kõik klappis ja 3 tulemus (kaotus II kohale e. Vahurile 17sek)
Kolmandale katsele startisime loosi tahtel viimaste hulgas ja saime palju vintsida, sest nn "õiged koridorid" olid muutunud läbimatuks või oli seal keegi ees. Tulemuseks 9 aeg.
Neljas katse oli juba ehtne Ladoga "kvaliteedimärk" ,sest pani esimest korda südame ülikiirelt tuksuma kuna ees ootas jõe läbimine/ületamine. Ebaõnn külastas meid sellel katsel rohkem kui oleks osanud halvimas unenäos oodata. Kohe alguses lõhkus raiesmikul kuuselatv meie pidurivooliku, eksisime raja valikul (st. sõitsime ühe mõtetu ringi edasi-tagasi), mõõtsime auto ninaga ühe suure augu (mis oli keset teed) sügavust, tõmbasime vintsitrossi puruks, sõitsime rehvi veljelt maha + kohe 1min pärast purunes ka varurehv


Viies katse oli (jälle) jõekatse. Seekord oli tegu nii tugeva vooluga jõega, et vale sõidutehnika ja -raja valik oleks lõppenud auto ümberminekuga või vooluga kaasaminekuga (kuni auto täieliku uppumiseni). Õnneks lõpetas pikaksveninud "kaldalpõdemise" üks "vanake" kes hooga jõkke sõitis ja nn õige trajektoori ette näitas. Võtsime siis kohe tuulde ja ületamatuna tundunud jõgi sai läbitud kordagi vintsimata

Kuues ja seitsmes katse kujutasid endast vigursõitu rannal/meres ja liivadüünidel. Eestlastele (va Vahur) osutus üks liivadüüni tõus kättesaamatuks ja siit ka hulga penalteid


Kaheksandal katsel ootas meid eelmise aasta TR-2 rada st palju märga metsa ja sood. Selleks katseks oli meil järel vaid 9m vintsitrossi ja seetõttu kaotasime palju aega pideva vintsimiskoha ümbertõstmisel. Hoolimata sellest õnnestusid üle pika aja jälle kõik asjad ja tulemuseks 5 aeg.
Üheksas katse oli öine orienteerumine mis tähendas ühe metsatuka ~10x risti-rästi läbimist paberlegendi abil ja õiges ajas püsides. Üle ootuste suutsime kordagi eksimata jõuda finišisse. Ajas mitte-püsimise tõttu saadud trahviminutite kokkulöömisel oli tulemuseks 10 koht.
Kümnes katse e. võistluse viimane päev oli paras "maasikas", sest ees ootas suure soo ületamine. Kuna olime vahepeal saanud uue vintsitrossi siis vintsimine enam probleeme ei tekitanud. Probleemiks oli ainult meie raske auto mis kipub mättast läbi vajuma. Liikumiskiirus polnud küll teab mis suur, kuid ületatud need 3 sookest igal juhul said. Viimane ponnistus (sügav/järsk pori-kraav) ootas meid ees ~150m enne finišit kus suure "vintsimispäeva" tulemusena hakkas ülesütlemise märke ilmutama meie aku. Offroad jumala armust saime mootori käima ja upitasime läbi ploki ennast sealt august välja. Peale kurvitagust finišit oli põhjust rõõmu/võidukisa valla lasta, sest Ladogale sai ring peale tehtud


Suured tänud veelkord meie saatemeeskonnale: Kairile (kes erilise hoolitsusega pakkus meile maitsvaid kõhutäisi ja ei pidanud paljuks ka peaaegu, et iga päev magustoitu teha + meisterdas EST laagrile "lõputordi"), Renele (kes hooldas ja hoidis meie tehnika liikuvana ning roolis laagrit kolides samuti Ladogale ringi peale).
Eritänu minu poolt ka meie pealikule

Tänud ka superlahedale laagriseltskonnale/kaasvõitlejatele kes andsid samuti oma panuse ürituse meeleoluka kordamineku eest.
Loodan, et kogu võistluse aja paistnud päike ja super-ainulaadsed emotsioonid, mida pakub vaid Ladoga, toob järgmiseks aastaks kokku jälle vähemalt sama suure EST seltskonna kui see aasta
Jällenägemiseni!
VintsiGunn
PS! Suur Maaasturite Suvesõit ootab teid !
Tere,
D-90 teami pildid on nüüd üleval ja kõigile vaatamiseks. Hetkel ma veel ei tea miks Opera brauseriga kõiki pilte ei näe, kuid Exploreri ja Firefoxiga tundub korras olevat.
D-90 teami pildid on nüüd üleval ja kõigile vaatamiseks. Hetkel ma veel ei tea miks Opera brauseriga kõiki pilte ei näe, kuid Exploreri ja Firefoxiga tundub korras olevat.
2011 TR3 - SMS I / Kukepea III / ASMV 4.
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
2010 TR3 - Mudakoon 4. / Klaperjaht 11. / Kukepea 6.
2009 GT - Ladoga III / TR2 - ASMV 5.
2008 TR2 - Mudakoon 4.
2007 TR2 - Mudakoon I / ASMV I
2006 TR2 - Baltic Sea Cup I
2005 TR2 - Eesti Karikasari I
1998 Uunoga ümber Eesti IV
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
http://www.youtube.com/watch?v=01X43xuJCQs&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=OfH3hhwvFeE&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=zY58-nRowDY&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=OfH3hhwvFeE&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=zY58-nRowDY&NR=1
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Hei-hei!
Küsimus kõigile Laadoga 2007 osavõtjatele!
Mis on saanud auhinnaks saadud tsekkidest?
Meil on neid 9000 rbl eest ja ka teised osavõtjad pidid saama miski 1000 rbl eest per tiim.Teen ettepaneku kõik kokku koguda ja anda Imre kätte(tal aastane viisa ja seoses tööga käib päris tihti Venemaal).
Siis saaks koos ehk mõne suurema asja sealselt Ramsey maaletoojalt(nt vintsi) ja selle võiks tegelikult kinkida Ermile kelle Patroli(teate küll seda uisutamas ja seenel käimise massinat) vints on saba andnud.Pealegi ega see Ramsey võistlusautole jääb vähe nõrgaks.Ermi IT abi on vist kõigil välisvõistlustel käinutel vähemal või rohkemal määral vaja läinud ja karta on et läheb ka edaspidi.Vot selline ettepanek.
Andke siis teada või muidu võib järgmine aasta nende 1000 rutsistega lõket süüdata.
Vahur
carservice@hot.ee
56219500
Küsimus kõigile Laadoga 2007 osavõtjatele!
Mis on saanud auhinnaks saadud tsekkidest?
Meil on neid 9000 rbl eest ja ka teised osavõtjad pidid saama miski 1000 rbl eest per tiim.Teen ettepaneku kõik kokku koguda ja anda Imre kätte(tal aastane viisa ja seoses tööga käib päris tihti Venemaal).
Siis saaks koos ehk mõne suurema asja sealselt Ramsey maaletoojalt(nt vintsi) ja selle võiks tegelikult kinkida Ermile kelle Patroli(teate küll seda uisutamas ja seenel käimise massinat) vints on saba andnud.Pealegi ega see Ramsey võistlusautole jääb vähe nõrgaks.Ermi IT abi on vist kõigil välisvõistlustel käinutel vähemal või rohkemal määral vaja läinud ja karta on et läheb ka edaspidi.Vot selline ettepanek.
Andke siis teada või muidu võib järgmine aasta nende 1000 rutsistega lõket süüdata.
Vahur
carservice@hot.ee
56219500
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Minumeelest oli nii, et kolm kupongi vintsi kohta. Aga enivei ma annan enda omad ära kohe. Need vedelevad Anto käes 

I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/