Ladoga 2007

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Ladoga 2007

Postitus Postitas hulkur »

Korraldajad on väljastanud ametliku reglemendi.

REGLEMENT

Soodushinnaga registreerimine nagu ikka aasta lõpuni.

Jooksev info: http://offroad.spb.ru/


andres
Viimati muutis hulkur, T Juul 10, 2007 10:43 am, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Kuidas sellest aru saada, et reglement ja Tehniline regulatsioon sisaldavad erinevat infot. Ühes on vana hea Proto olemas ja teises on TR1, TR2 ja TR3, mis vastavad meie reeglitele.

Priit
Qkulgur

P.S Kurat osavõtutasu on ka kõvasti kasvanud!!
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

TR Pjätt kirjutas:Kuidas sellest aru saada, et reglement ja Tehniline regulatsioon sisaldavad erinevat infot. Ühes on vana hea Proto olemas ja teises on TR1, TR2 ja TR3, mis vastavad meie reeglitele.
Isegi mõtlesin. Arvan, et tasuks lähtuda reglemendist...seal on antud ka eri klasside kvoodid...
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Lisaks jäi veel silma, et mandaadis tuleb lisaks tavapärasele ökoloogia deposiidile maksta ka deposiit GPS musta kasti eest, ehk siis kokku 10 000 rubla...
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Bljat. 530 uut rubla on liitumistasu kuni 28 dekini (sh technitska) BLIN.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Uuriks palju minejaid on, ning kas keegi kogu asjajamise enda peale ka võtab, et enne uut aastat kõik makstud saaks.

Igasugu makse on küll kõvasti juurde tulnud!!!

QKulgur igatahes läheb Eestit esindama Proto-Kalssi!

Priit
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

TR Pjätt kirjutas:kas keegi kogu asjajamise enda peale ka võtab, et enne uut aastat kõik makstud saaks.
Priit, kas sa pole siis offroad klassikutelt õppinud, et iga initsiatiiv on karistatav sellega, et tuleb ise teha... nii seegi kord.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

:) ahaa ei saa võtta, ei räägi venekeelt!!!!!
Nii et seekord tuleb keegi teine leida.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

ytled neilje rahulikult aga hello!, beri papki ja, siis fuck you .. Lihtne eks :)
Kuuldavasti on see sul selge :twisted:
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
D-90
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 142
Liitunud: L Veebr 04, 2006 5:03 pm

Postitus Postitas D-90 »

D-90 laheb ka :driving TR-2
Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Mis sa seal TR2-s teed sul kergem TR3-s ja seal vähem konkurente ning saad praeguse rehviga sõita, muidu pead Ladoga jaoks eraldi rehvid muretsema.

Priit
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

ei ütleks, et TR3 lihtsam oleks...konkurentidel reduktorsillad ja kokku on neid ikka üle 30'e. Olgugi, et viimane kord suur osa neid katkestas. TR2's oleks teiste rehvidega konkurentsivõimelisem.
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Ära aja pläma, TR2-s on tunduvalt kõvemad tegijad kui TR3-s. Tugevad venelased sõidavad ainult TR1-s, TR2-s ning Protos. Tr3s on ainult ühed Kasahstani tüübid, ning loomulikult Luige.

Priit
Kasutaja avatar
D-90
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 142
Liitunud: L Veebr 04, 2006 5:03 pm

Postitus Postitas D-90 »

Esiteks ei otsi me kergemat teed. :bang:

Teiseks arvan et ei ole mõtet konkureerida autodega mis võrreldes
minu omaga on nägu öö ja päev, võiksin siis juba oma auto ka täiesti
ümber ehitada (aga ei viitsi :oops: ).

Ja kolmandaks avastasin TR-2 tehnilistes tingimustes sellise asja:

Ширина протектора шин не ограничивается, за исключением того, что шины должны быть закрыты по всей их ширине крыльями или расширителями арок.

Järsku keegi kommenteerib?
Andres Palotu, team D-90, TR-2, , juht, Baltic Sea Cup 2006-I , ASMV 2007-I, Ladoga 2007- IV, Ladoga 2008-II.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

D-90 kirjutas: Ширина протектора шин не ограничивается, за исключением того, что шины должны быть закрыты по всей их ширине крыльями или расширителями арок.

Järsku keegi kommenteerib?
Mina saan sellest aru nii, et rehvide laius pole piiratud, peavad olema ainult KOGU LAIUSES kaetud kas poritiibade VÕI tiivalaienditega. Kas laiendid peavad olema tehasetoode või võivad olla ka "samizdat", seda siit välja ei loe.

andres
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”