Full Size "BA"...nati infot tehtust
Moderaator: Moderators
Hästi ei usu, et see aasta swapini jõuan. Tagasihoidliku mootorivärskenduse eelarve on juba ainuüksi 7000USD. Kui vänta ja kepse kasutada saan, siis ehk vähem. Kui selle aasta lõpuks saaks enam vähem tükid tellitud ja alapõhja üle käidud, siis oleks ka hea. Sinna juurde tuleb kohe mõtlema hakata vahekasti vahetuse peale, kuna NP208 ei ole kohe kindlasti see, millega floorida kannatab. NP203/NP205 doubler tuleb ilmselt ära teha. Natuke pean ORD'ga konsulteerima, kuna enamus success storysid on 350cid mootoriga sellel vahekasti doubleril. Endal on väike kahtlus, kas see kompott ka BigBlocki väänet vasta peab, kuigi uus ORD doubleri komplekt on küll tunduvalt mehisem eelmise põlvkonna omast. Elame näeme.rommi kirjutas:kus sa seda swapi tegema hakkad ka?
+372 5028488
Kas selle eelarve juures poleks mõistlikum Crate mootor võtta
ja vahekastiks valida Atlas II ?
http://www.advanceadapters.com/
pane 454 peale ja siis alles hakka modima
ja vahekastiks valida Atlas II ?
http://www.advanceadapters.com/
pane 454 peale ja siis alles hakka modima

79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Crate kone hind on ilma kaanteta samas augus + transport. Seega tuleb kallim kui kasutada ära blokk, vänt ja kepsud. Lisaks sellele, saan ma rahavoogusid ajatada, ehk teen siis kui raha on.Daniel kirjutas:Kas selle eelarve juures poleks mõistlikum Crate mootor võtta
ja vahekastiks valida Atlas II ?
http://www.advanceadapters.com/
pane 454 peale ja siis alles hakka modima
+372 5028488
Mõtteaineid saab koguda siit:
http://www.popularhotrodding.com/engine ... gine_copy/
EDIT:
Big Block Shootout
http://www.popularhotrodding.com/engine ... gine_copy/
EDIT:
Big Block Shootout
Viimati muutis jr, R Mai 18, 2007 11:54 am, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Loomulikult on ka variant ökoreziimis lihtsalt mootor üle värskendada ja jääda enam vähem stock specside juurde.
http://www.chevyhiperformance.com/tech/ ... price.html
http://www.chevyhiperformance.com/tech/ ... price.html
+372 5028488
Tänasest siis meie garaazis 454BB ja TH400 tranny:
Block Casting No - 361959 (4bolt raamsaale või 2bolt raamsaale, 1978-1987)
Head Casting No - 336781 (118cc chamber, 256/114cc ports, 1973-1985)
Intake Casting No - 340218
EDIT: Pean natuke parandama kirjutatut. 336781 koodiga kaaned on siiski ovaalse-lahtise kambriga kaantest ühed parimad, kuna omavad suuri kanaleid ja suuremate klappide paigaldusega + portimisega peaks täiesti aksepteeritavaid jõunumbreid mootorist kätte saama.




Block Casting No - 361959 (4bolt raamsaale või 2bolt raamsaale, 1978-1987)
Head Casting No - 336781 (118cc chamber, 256/114cc ports, 1973-1985)
Intake Casting No - 340218
EDIT: Pean natuke parandama kirjutatut. 336781 koodiga kaaned on siiski ovaalse-lahtise kambriga kaantest ühed parimad, kuna omavad suuri kanaleid ja suuremate klappide paigaldusega + portimisega peaks täiesti aksepteeritavaid jõunumbreid mootorist kätte saama.
Viimati muutis jr, K Juun 13, 2007 10:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Olles nüüd mõnda aega mänginud erinevate variantidega, mida teha mootoriga, siis enam vähem hakkab mingeid ideid välja kooruma. Huvi pärast sai ostetud Virtual Düno nimeline softijubin, mis sisaldab endas juba suht suurt andmebaasi erinevatest detailidest ja võimalust ise uusi detaile koos kõikide nüansidega sisestada ja hiljem nendest nii öelda oma mootor kokku laduda.
Konf sisaldab siis surveaste tõstmist 8.0 pealt 10.0 peale kolbidega, stock väntvõlli ja kepse, praeguste väga heade 781 valunumbriga kaantele suuremaid klappe, keskmise agressivsusega Comp Cams nukkvõlli, mis siiski töötab ka madalatel pööretel, rullikutega hüdrotõukureid, 1.7 koefitsendiga rull-nookureid, kahe kanaliga sisselaskekollektorit Merlin, Hooker Truck seeria väljalaskekollektoreid, 850cfm Demon Trucker karburaatorit, elektrilist kütusepumpa, suurema tootlikusega õlipumpa, väljalaskesüsteemis X ristumist.
Ja tolle virtual düno andmeil oleks tulemus siis järgmine:

Konf sisaldab siis surveaste tõstmist 8.0 pealt 10.0 peale kolbidega, stock väntvõlli ja kepse, praeguste väga heade 781 valunumbriga kaantele suuremaid klappe, keskmise agressivsusega Comp Cams nukkvõlli, mis siiski töötab ka madalatel pööretel, rullikutega hüdrotõukureid, 1.7 koefitsendiga rull-nookureid, kahe kanaliga sisselaskekollektorit Merlin, Hooker Truck seeria väljalaskekollektoreid, 850cfm Demon Trucker karburaatorit, elektrilist kütusepumpa, suurema tootlikusega õlipumpa, väljalaskesüsteemis X ristumist.
Ja tolle virtual düno andmeil oleks tulemus siis järgmine:

+372 5028488