Full Size "BA"...nati infot tehtust

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Save target as...
Lõbusõit
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Järgmine nädal ehk saab 454 mootori kätte. Hoiame pöialt!
+372 5028488
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

kus sa seda swapi tegema hakkad ka?
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

rommi kirjutas:kus sa seda swapi tegema hakkad ka?
Hästi ei usu, et see aasta swapini jõuan. Tagasihoidliku mootorivärskenduse eelarve on juba ainuüksi 7000USD. Kui vänta ja kepse kasutada saan, siis ehk vähem. Kui selle aasta lõpuks saaks enam vähem tükid tellitud ja alapõhja üle käidud, siis oleks ka hea. Sinna juurde tuleb kohe mõtlema hakata vahekasti vahetuse peale, kuna NP208 ei ole kohe kindlasti see, millega floorida kannatab. NP203/NP205 doubler tuleb ilmselt ära teha. Natuke pean ORD'ga konsulteerima, kuna enamus success storysid on 350cid mootoriga sellel vahekasti doubleril. Endal on väike kahtlus, kas see kompott ka BigBlocki väänet vasta peab, kuigi uus ORD doubleri komplekt on küll tunduvalt mehisem eelmise põlvkonna omast. Elame näeme.
+372 5028488
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

Kas selle eelarve juures poleks mõistlikum Crate mootor võtta
ja vahekastiks valida Atlas II ?
http://www.advanceadapters.com/

pane 454 peale ja siis alles hakka modima ;)
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Daniel kirjutas:Kas selle eelarve juures poleks mõistlikum Crate mootor võtta
ja vahekastiks valida Atlas II ?
http://www.advanceadapters.com/

pane 454 peale ja siis alles hakka modima ;)
Crate kone hind on ilma kaanteta samas augus + transport. Seega tuleb kallim kui kasutada ära blokk, vänt ja kepsud. Lisaks sellele, saan ma rahavoogusid ajatada, ehk teen siis kui raha on.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Viimati muutis jr, R Mai 18, 2007 11:54 am, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Loomulikult on ka variant ökoreziimis lihtsalt mootor üle värskendada ja jääda enam vähem stock specside juurde.

http://www.chevyhiperformance.com/tech/ ... price.html
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Krt, see Atlas 4 tundub päris huvitav olema:
ATLAS 4speed 10.3:1
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Neelud on hakanud OX-Lockeri järele käima esisilda:
Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tänasest siis meie garaazis 454BB ja TH400 tranny:

Block Casting No - 361959 (4bolt raamsaale või 2bolt raamsaale, 1978-1987)
Head Casting No - 336781 (118cc chamber, 256/114cc ports, 1973-1985)
Intake Casting No - 340218

EDIT: Pean natuke parandama kirjutatut. 336781 koodiga kaaned on siiski ovaalse-lahtise kambriga kaantest ühed parimad, kuna omavad suuri kanaleid ja suuremate klappide paigaldusega + portimisega peaks täiesti aksepteeritavaid jõunumbreid mootorist kätte saama.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis jr, K Juun 13, 2007 10:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Daniel
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: T Veebr 25, 2003 4:10 pm
Asukoht: Garage
Kontakt:

Postitus Postitas Daniel »

ilus mootoripukk :f

samas selle 2wd th400 -ga pole sul midagi teha ju
võid ta kohe minu aiataha visata

damn vägisi sunnib mees mind kah garaazi ronima :P
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Tellitud tarkuse ammutamiseks ja mõttetöö vallapäästmiseks paar raamatut:

9781557884848
Big-Block Chevy Engine Buildups

9780760327838
Hot Rod Horsepower Handbook: Big-block Chevy
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Olles nüüd mõnda aega mänginud erinevate variantidega, mida teha mootoriga, siis enam vähem hakkab mingeid ideid välja kooruma. Huvi pärast sai ostetud Virtual Düno nimeline softijubin, mis sisaldab endas juba suht suurt andmebaasi erinevatest detailidest ja võimalust ise uusi detaile koos kõikide nüansidega sisestada ja hiljem nendest nii öelda oma mootor kokku laduda.

Konf sisaldab siis surveaste tõstmist 8.0 pealt 10.0 peale kolbidega, stock väntvõlli ja kepse, praeguste väga heade 781 valunumbriga kaantele suuremaid klappe, keskmise agressivsusega Comp Cams nukkvõlli, mis siiski töötab ka madalatel pööretel, rullikutega hüdrotõukureid, 1.7 koefitsendiga rull-nookureid, kahe kanaliga sisselaskekollektorit Merlin, Hooker Truck seeria väljalaskekollektoreid, 850cfm Demon Trucker karburaatorit, elektrilist kütusepumpa, suurema tootlikusega õlipumpa, väljalaskesüsteemis X ristumist.

Ja tolle virtual düno andmeil oleks tulemus siis järgmine:
Pilt
+372 5028488
777
Teoreetilised teadmised Praktikas
Postitusi: 97
Liitunud: E Apr 23, 2007 4:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 777 »

jr kirjutas: keskmise agressivsusega Comp Cams nukkvõlli, ...
- Mis parameetritega "keskmise agressiivsusega" nukkvõll on? Kas päris madala pöörde peale oled ka mõelnud, et jääks ka kivide otsas vaikselt meelitamise võimalus?
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”