Vaz 2121 aastast 1982.
Moderaator: Moderators
Vaz 2121 aastast 1982.
Tervist!
Mõtlesin, et lisan ka oma auto ehitusloo siia foorumisse, et saaks vajadusel targematelt nõu küsida.
Sai sõbraga juba pikemat aega mõeldud niva soetamamisest, et oleks ka üks hobiauto, millega saaks vahepeal ka teepealt maha keerata, nt hea kalal või lihtsalt metsas käia. Eelmine aasta talvel saigi soetatud üks 1996 aasta niva. Auto oli ostes juba suhteliselt nigelas seisus, aga sai esimesed sõidud tehtud lumistel põldudel ja metsavahel. Algne plaan sellest masinast midagi viisakat ja korralikku ehitada ei tulnud midagi välja, kuna auto kere oli ikkagi liiga pehme, et sellest midagi head saaks. Umbes aasta aega seedimist ja leidsimegi omale sobiva auto, Vaz 2121 aastast 1982 punast värvi. Auto seisnud omaniku jutu järgi vähemalt 10 aastat kuuri all ja viimase aasta seisis õues, kuna jäi jalgu. Auto sai treileriga koju toodud, õnneks auto asus naaberkülas ja toomine oli lihtne, kuna vahemaa umbes 5 km. Kodus sai siis esialgu mootor käima aetud, kiire starteri vahetus kuna vana oli aastatega kinni jäänud. Kanistriga kütus kapoti alla,uus õli sisse ja paar uut küünalt ja käima ta läks, siis natuke liigutasime hoovipeal edasi tagasi ja sõitsimegi juba garaaži, et ehitusega alustada. Esialgu tõstsime kogu sisustuse välja, peale armatuuri, siis eemaldasime kõik klaasid luugid ja ka mootori. Hetkel siis seis selline, põhjaaluse pehmed kohad välja lõigatud ja uued plekiga asendatud (enamus). Kerepoolsed sillakinnitused tugevndatud, vahekastile tehtud uued kinnitused, tagasild alt ära võetud ja ootab mõningaid juppe , et uuesti alla panna.
Kojutoomine
Salong välja võetud ja suurem mastiks eemaldatud.
Kuna auto oli seespoolt korrosiooniõliga üle lastud, siis tundus lihtsam auto treilerile pakkida ja pesulasse minna, kus pesime auto seest,väljast ja pealt.
Vahepeal said alla ka volga veljed.
Eelnevalt sai tehtud sellised rakised , et autot mugavam küljepeale keerata.
Esimene ots põhjast ikka ivake pehme, otseselt auku sees polnud, aga otsustasime välja lõigata.
Kuna auto on plaanis teha metsa ja maastikusuutlikum, siis karbi alumine otsa tegime vinkelrauast ja karbi külje 3mm lehtrauast.Välja vahetasime esimese poolraami ja ka 50 cm (pikkiraami) ja lisaks keskele juurde ühe poolraami.
Sillakinnituse tugevdamiseks sai tehtud plaat 2mm plekist.
Sillakinnituse tugevdamiseks sai tehtud plaat 2mm plekist.
''[/url]
Sai tellitud polüuretaan tugevad puksid.
Sai ka tehtud vahekasti kinnituskronsad 4 puksiga kinnitamise jaoks.
põhja sai ka tugevndatud vaheksati ja käigukasti kinnituste juurest.
Vahepeal sai põhjaalune liivapritsiga üle käidud ja peale seda lasime peale roostemuundaja (Antirust).
[/url]
Sai ka tagumised koopaääred suuremaks lõigatud. Rehvid on mõõdus 235/75/15 ja volga velgedel. Need rehvid on lihtsalt prooviks, tulevikus plaanid ikka uued osta.
Sellel pildil vedrud eemaldatud ja ratas täiesti max asendis, ja käib ringi.
TAgumine sild sai alt ära võetud.
Liivapritsiga puhtaks.
Ja värvitud.
Hetkel, siis seis selline. Teeme ikka vaikselt autot edasi , nii kuidas raha ja aega jätkub. Kõik soovitused ja nõuanded on väga teretulnud.
Mõtlesin, et lisan ka oma auto ehitusloo siia foorumisse, et saaks vajadusel targematelt nõu küsida.
Sai sõbraga juba pikemat aega mõeldud niva soetamamisest, et oleks ka üks hobiauto, millega saaks vahepeal ka teepealt maha keerata, nt hea kalal või lihtsalt metsas käia. Eelmine aasta talvel saigi soetatud üks 1996 aasta niva. Auto oli ostes juba suhteliselt nigelas seisus, aga sai esimesed sõidud tehtud lumistel põldudel ja metsavahel. Algne plaan sellest masinast midagi viisakat ja korralikku ehitada ei tulnud midagi välja, kuna auto kere oli ikkagi liiga pehme, et sellest midagi head saaks. Umbes aasta aega seedimist ja leidsimegi omale sobiva auto, Vaz 2121 aastast 1982 punast värvi. Auto seisnud omaniku jutu järgi vähemalt 10 aastat kuuri all ja viimase aasta seisis õues, kuna jäi jalgu. Auto sai treileriga koju toodud, õnneks auto asus naaberkülas ja toomine oli lihtne, kuna vahemaa umbes 5 km. Kodus sai siis esialgu mootor käima aetud, kiire starteri vahetus kuna vana oli aastatega kinni jäänud. Kanistriga kütus kapoti alla,uus õli sisse ja paar uut küünalt ja käima ta läks, siis natuke liigutasime hoovipeal edasi tagasi ja sõitsimegi juba garaaži, et ehitusega alustada. Esialgu tõstsime kogu sisustuse välja, peale armatuuri, siis eemaldasime kõik klaasid luugid ja ka mootori. Hetkel siis seis selline, põhjaaluse pehmed kohad välja lõigatud ja uued plekiga asendatud (enamus). Kerepoolsed sillakinnitused tugevndatud, vahekastile tehtud uued kinnitused, tagasild alt ära võetud ja ootab mõningaid juppe , et uuesti alla panna.
Kojutoomine
Salong välja võetud ja suurem mastiks eemaldatud.
Kuna auto oli seespoolt korrosiooniõliga üle lastud, siis tundus lihtsam auto treilerile pakkida ja pesulasse minna, kus pesime auto seest,väljast ja pealt.
Vahepeal said alla ka volga veljed.
Eelnevalt sai tehtud sellised rakised , et autot mugavam küljepeale keerata.
Esimene ots põhjast ikka ivake pehme, otseselt auku sees polnud, aga otsustasime välja lõigata.
Kuna auto on plaanis teha metsa ja maastikusuutlikum, siis karbi alumine otsa tegime vinkelrauast ja karbi külje 3mm lehtrauast.Välja vahetasime esimese poolraami ja ka 50 cm (pikkiraami) ja lisaks keskele juurde ühe poolraami.
Sillakinnituse tugevdamiseks sai tehtud plaat 2mm plekist.
Sillakinnituse tugevdamiseks sai tehtud plaat 2mm plekist.
''[/url]
Sai tellitud polüuretaan tugevad puksid.
Sai ka tehtud vahekasti kinnituskronsad 4 puksiga kinnitamise jaoks.
põhja sai ka tugevndatud vaheksati ja käigukasti kinnituste juurest.
Vahepeal sai põhjaalune liivapritsiga üle käidud ja peale seda lasime peale roostemuundaja (Antirust).
[/url]
Sai ka tagumised koopaääred suuremaks lõigatud. Rehvid on mõõdus 235/75/15 ja volga velgedel. Need rehvid on lihtsalt prooviks, tulevikus plaanid ikka uued osta.
Sellel pildil vedrud eemaldatud ja ratas täiesti max asendis, ja käib ringi.
TAgumine sild sai alt ära võetud.
Liivapritsiga puhtaks.
Ja värvitud.
Hetkel, siis seis selline. Teeme ikka vaikselt autot edasi , nii kuidas raha ja aega jätkub. Kõik soovitused ja nõuanded on väga teretulnud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tublid poisid!
Väga õiged modifikatsioonid ja tugevdused.
Oleks ma ise kuangi Niva omanikus jäänud, oleks ilmselt samad asjad plaani võtnud.
Samas oleks soovitanud ka tagsilla tala tugevdada, sest kipub metsas käies kõveraks minema.
Kui tahate ka esislida tuunida, siia võikste teha esidifile mootorist sõltumatu kinnituse. Need mootori ja difri vahelised poldid kipuavd ka vehel puruneda.
P.S: Volga veljel veidi nadi offset selle auto jaoks.
Väga õiged modifikatsioonid ja tugevdused.
Oleks ma ise kuangi Niva omanikus jäänud, oleks ilmselt samad asjad plaani võtnud.
Samas oleks soovitanud ka tagsilla tala tugevdada, sest kipub metsas käies kõveraks minema.
Kui tahate ka esislida tuunida, siia võikste teha esidifile mootorist sõltumatu kinnituse. Need mootori ja difri vahelised poldid kipuavd ka vehel puruneda.
P.S: Volga veljel veidi nadi offset selle auto jaoks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tänud. Eks sai palju loetud sinu eelnevaid/vanemaid postitusi niva kohta, kust sai palju teada mida teha oleks vaja, üldse on saanud päris palju netist uuritud enne ehitamist.
Sellepeale nagu ei tulnud , et sillatala võib ka nõrgaks jääda. Esililla difriga on kindlasti plaan midagi teha , et tugevam saaks, aga seda mõtleb hiljem. Kui kellegil peaks mõni pilt või link olema , kus oleks peal kuidas seda diffrit kinnitada paremini, siis oleksin väga tänulik. Mõned küsimused ka tekkinud- tagasilla difrikoja peal on nippel/kork , ilmselt siis õhutuseks. Kuidas see seal toimima peaks? praegu käib see kork lihtsalt näpuga liigutades üless-alla, aga kas seal peaks vedru olema miss selle korgi all/kinnises asendis peaks hoidma ? Ehk kui ma keeran silla nimodi , et see kork on allapoole , siis lekib sealt õli, kas see peabki nii olema või ei tohiks sealt õli välja tulla? Siis küsiks vintsi kohta,plaan ikka paigaldada vints ka , ehk milline vints oleks hea nivale. Endale jäi silma selline -
http://www.kuldnebors.ee/search/varuosa ... ring=vints
Hinnapoolest oleks see vastuvõetav , aga vist jääb selline suureks ja raskeks`? Väiksema tõmbejõuga vintse normaalse hinnaga nagu pole endal silma jäänud. Kui kellegil sobivat vintsi oleks pakkuda , siis võib seda teha.
Sellepeale nagu ei tulnud , et sillatala võib ka nõrgaks jääda. Esililla difriga on kindlasti plaan midagi teha , et tugevam saaks, aga seda mõtleb hiljem. Kui kellegil peaks mõni pilt või link olema , kus oleks peal kuidas seda diffrit kinnitada paremini, siis oleksin väga tänulik. Mõned küsimused ka tekkinud- tagasilla difrikoja peal on nippel/kork , ilmselt siis õhutuseks. Kuidas see seal toimima peaks? praegu käib see kork lihtsalt näpuga liigutades üless-alla, aga kas seal peaks vedru olema miss selle korgi all/kinnises asendis peaks hoidma ? Ehk kui ma keeran silla nimodi , et see kork on allapoole , siis lekib sealt õli, kas see peabki nii olema või ei tohiks sealt õli välja tulla? Siis küsiks vintsi kohta,plaan ikka paigaldada vints ka , ehk milline vints oleks hea nivale. Endale jäi silma selline -
http://www.kuldnebors.ee/search/varuosa ... ring=vints
Hinnapoolest oleks see vastuvõetav , aga vist jääb selline suureks ja raskeks`? Väiksema tõmbejõuga vintse normaalse hinnaga nagu pole endal silma jäänud. Kui kellegil sobivat vintsi oleks pakkuda , siis võib seda teha.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Vali ikka selline vints milele hiljem juppe ka saada on.
13.000lbs on ilmselege overkill oma tõmbejõu ja kaalu poolest.
Üle 9500LBS küll ei vaja ja saaksid ka 8000LBS vintsiga edukalt hakkama.
Mina valiks pigem kasutatud ComeUp, Warn või KingOne vintsi, kui noaname hiinalse.
Jälgi foorumit, vahel pakutakse mõnd taastatud või muidu heas korras vana kvaliteetvintsi. Selline tasub ligi võtta.
Kui üldse ei läbe oodata kuniks foorumisse mõni asine pakkumine tuleb, võta siis pigem Draakon ligi, on vähemalt pulki saada.
Kuna tagsilla tala on Nival sisuliselt laiemaks sikutaud LADA tagsild, siis sealt ka tema nõrkus ja kõveraks paindumine on sellel üsna tavaline viga.
1982 on muidu hea aasta, sest siis alles hakkasid Nivad N.Liidu siseturule suuremas mahus jõudma (enne läks 90% eksporti) ning tänu selle oli ka kavliteedi kontroll kõrgem ning kasuatatud materjalid veel veidi paremad.
Mis mootoriga masin on - 1,3L või 1,6L?
Kui soov maastikusuutlikust paranda tasuks üle kontrollida ka difrite ülekandearvud. Neid on aegade jooksul olnud eerinevad ja neid saab aegalsemate vastu vahetada. Lisaks saab ülekandeid aegalsemks 2101 käiguaksti kasutades ( sis kaob tagurdustule võimalus).
Mis mõõdus rehev on alal plaanitud?
13.000lbs on ilmselege overkill oma tõmbejõu ja kaalu poolest.
Üle 9500LBS küll ei vaja ja saaksid ka 8000LBS vintsiga edukalt hakkama.
Mina valiks pigem kasutatud ComeUp, Warn või KingOne vintsi, kui noaname hiinalse.
Jälgi foorumit, vahel pakutakse mõnd taastatud või muidu heas korras vana kvaliteetvintsi. Selline tasub ligi võtta.
Kui üldse ei läbe oodata kuniks foorumisse mõni asine pakkumine tuleb, võta siis pigem Draakon ligi, on vähemalt pulki saada.
Kuna tagsilla tala on Nival sisuliselt laiemaks sikutaud LADA tagsild, siis sealt ka tema nõrkus ja kõveraks paindumine on sellel üsna tavaline viga.
1982 on muidu hea aasta, sest siis alles hakkasid Nivad N.Liidu siseturule suuremas mahus jõudma (enne läks 90% eksporti) ning tänu selle oli ka kavliteedi kontroll kõrgem ning kasuatatud materjalid veel veidi paremad.
Mis mootoriga masin on - 1,3L või 1,6L?
Kui soov maastikusuutlikust paranda tasuks üle kontrollida ka difrite ülekandearvud. Neid on aegade jooksul olnud eerinevad ja neid saab aegalsemate vastu vahetada. Lisaks saab ülekandeid aegalsemks 2101 käiguaksti kasutades ( sis kaob tagurdustule võimalus).
Mis mõõdus rehev on alal plaanitud?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
TereRom2121 kirjutas: Siis küsiks vintsi kohta,plaan ikka paigaldada vints ka , ehk milline vints oleks hea nivale. Endale jäi silma selline -
http://www.kuldnebors.ee/search/varuosa ... ring=vints
Ostsin sellelt vennalt enda Nivale vintsi. Siin teemas sellest jutt. Pilt on ka teine, kui kuulutuses. 8000lb vintsi kaal 13000lb vintsi kaalust erineb u. 8kg. Külge pole veel pannud.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=41&t=67469
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Mismoodi sa tagatiiva välimise ääre sisemise plekiga sidusid? tegid vahetüki? venitasid? Jaga tarkust, endal sama töö ees.
VAZ 21213 Niva '05
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
Niivamehed saavad eelisjärjekorras taevasse!
Räägin 555 5kümme 2viis
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
See nippel on ehk silla tuulutus. Käib üleval pool. Kui saad keera see maha. Pane asemele hydroskandiast plastik kõrte kiirliides ja kõrs läbi pagassi kõrgele. Kui see variant ei tööta, keevita pimedaks ja puuri auk ja keermesta ja osta kiirliides ja ... . Oleks minu mõte.
Jõudu!
Jõudu!
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Hetkel pole veel neid kokku keevitanud, aga kannatab ilusti sisemise pleki vastu välimist painutada ja kokku keevitada , vajadusel relakaga sisemisele plekile risti sooned sisse lõgata ja ligi vajutada .Nifa21 kirjutas:Mismoodi sa tagatiiva välimise ääre sisemise plekiga sidusid? tegid vahetüki? venitasid? Jaga tarkust, endal sama töö ees.
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Tänud hea nõuande eest, nii vist siis teebki.poiss kirjutas:See nippel on ehk silla tuulutus. Käib üleval pool. Kui saad keera see maha. Pane asemele hydroskandiast plastik kõrte kiirliides ja kõrs läbi pagassi kõrgele. Kui see variant ei tööta, keevita pimedaks ja puuri auk ja keermesta ja osta kiirliides ja ... . Oleks minu mõte.
Jõudu!
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Leidsin sellise müügiloleva vintsi, https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/v ... agon-winch kas selline oleks sobiv?Landy kirjutas:Vali ikka selline vints milele hiljem juppe ka saada on.
13.000lbs on ilmselege overkill oma tõmbejõu ja kaalu poolest.
Üle 9500LBS küll ei vaja ja saaksid ka 8000LBS vintsiga edukalt hakkama.
Mina valiks pigem kasutatud ComeUp, Warn või KingOne vintsi, kui noaname hiinalse.
Jälgi foorumit, vahel pakutakse mõnd taastatud või muidu heas korras vana kvaliteetvintsi. Selline tasub ligi võtta.
Kui üldse ei läbe oodata kuniks foorumisse mõni asine pakkumine tuleb, võta siis pigem Draakon ligi, on vähemalt pulki saada.
Kuna tagsill tala on Nival sisuliselt laimeks sikutaud LADA tagsild, siis sealt ka tema nõrkus ja kõveraks paindumine on sellel üsna tavaline viga.
1982 on muidu hea aasta, sest siis alles hakkasid Nivad N.Liidu siseturule suuremas mahus jõudma (enne läks 90% eksporti) ning tänu selle oli ka kavliteedi kontroll kõrgem ning kasuatatud materjalid veel veidi paremad.
Mis mootoriga masin on - 1,3L või 1,6L?
Kui soov maastikusuutlikust paranda tasuks üle kontrollida ka difrite ülekandearvud. Neid on aegade jooksul olnud eerinevad ja neid saab aegalsemate vastu vahetada. Lisaks saab ülekandeid aegalsemks 2101 käiguaksti kasutades ( sis kaob tagurdustule võimalus).
Mis mõõdus rehev on alal plaanitud?
Mootoriks on 1,6
Kas difrite peal peaks olema mingi markeering, või mille järgi tuvastada ülekandearvu`? Üks 2101 käigukast sai just volga velgede vastu vahetada, aga õnneks peaks mõni veel olema
Olemas on ka üks mäda kerega 94 aasta niva, seal ka täitsa töökorras vahekast ja käigukast.
Praeguse plaani järgi tahaks ikka volga velge kasutada ja sinna peale 235/75/15. Tean , et sa soovitad selle plaani ära unustada ja kasutada originaalvelge ja sinnapeale 205/80/16 rehvid. Lihtsalt välimuse pärast tahaks volga velge alla, teeb asja minujaoks kuidagi ilusamaks.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Sellist kitsa pooliga Dragonit olen oma eelmises tööelus isegi ühele Nivale müünud ja sai ka kliendi autole paigaldatud.
Pilti hetkel ei leia.
Selle isendile saad väjemalt hiljem jupe, kuniks siinmail draakoni maaletoojaid jagub.
Diferentsiaalidest:
Tehase poot pandud ülekanded üldjuhul:
Vaz 2121 kuni 80 keskpaigani ülekandearv 4,3 ehk 2101
Vaz 2121 alates 80 keskpaik kuni 94 ülekandearv 4,1 ehk 2103
Vaz 21213,21214 ja Vis(kastiga nivad) ülekandearvuga 3,9
Kuna eelmine omanik võib juba olla neid vahetanud, siis kontrolli alati üle!
Ülekandearvu saad kindlaks teha väga lihtsalt.
Kindlakstegemine:
1.Kergita üks ratas,vabasta käik ja keskdiffri blokeering.
2.Lase abilisel keerata ülestõstetud ratast täpselt 10 tiiru ja loe ise mitu POOLPÖÖRET teeb kardaan
Ülekanne 4,3-kardaan teeb 43 poolpööret,ehk 21,5 pööret.
Ülekanne 4,1-kardaan teeb 41 poolpööret,ehk 20,5 pööret.
Ülekanne 3,9-kardaan teeb 39 poolpööret,ehk 19,5 pööret.
Meetodit saab kasutada ka kõikidel teistel autodel.
Eisi- ja tagadifrid on sama sisuga(2 WD LADA).
Pilti hetkel ei leia.
Selle isendile saad väjemalt hiljem jupe, kuniks siinmail draakoni maaletoojaid jagub.
Diferentsiaalidest:
Tehase poot pandud ülekanded üldjuhul:
Vaz 2121 kuni 80 keskpaigani ülekandearv 4,3 ehk 2101
Vaz 2121 alates 80 keskpaik kuni 94 ülekandearv 4,1 ehk 2103
Vaz 21213,21214 ja Vis(kastiga nivad) ülekandearvuga 3,9
Kuna eelmine omanik võib juba olla neid vahetanud, siis kontrolli alati üle!
Ülekandearvu saad kindlaks teha väga lihtsalt.
Kindlakstegemine:
1.Kergita üks ratas,vabasta käik ja keskdiffri blokeering.
2.Lase abilisel keerata ülestõstetud ratast täpselt 10 tiiru ja loe ise mitu POOLPÖÖRET teeb kardaan
Ülekanne 4,3-kardaan teeb 43 poolpööret,ehk 21,5 pööret.
Ülekanne 4,1-kardaan teeb 41 poolpööret,ehk 20,5 pööret.
Ülekanne 3,9-kardaan teeb 39 poolpööret,ehk 19,5 pööret.
Meetodit saab kasutada ka kõikidel teistel autodel.
Eisi- ja tagadifrid on sama sisuga(2 WD LADA).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vaz 2121 aastast 1982.
Pilt leitud:
Lisaks sai sellele autole pandud ka UAZ/GAZ kaakekonksud ette.
Kitsa pooliga vinti puhul paeb arvestama, et trossi on vähem ja poolimisel peab olema hoolikam.
P.S.
Loodan, et oled all toodud lehe tehniliste artiklite osa läbi lugenud. Palju häid nippe ja ideid.
http://www.ladaniva.co.uk/baxter/NivaMainPage.htm
Ma ei mäeta kas läks 6000 või 8000 LBS kitsa pooliga vints.Lisaks sai sellele autole pandud ka UAZ/GAZ kaakekonksud ette.
Kitsa pooliga vinti puhul paeb arvestama, et trossi on vähem ja poolimisel peab olema hoolikam.
P.S.
Loodan, et oled all toodud lehe tehniliste artiklite osa läbi lugenud. Palju häid nippe ja ideid.
http://www.ladaniva.co.uk/baxter/NivaMainPage.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi