vedrud-amordid
Moderaator: Moderators
Sa mõtled nn "Budget Boost'i"?
See tegelikult kõige odavam variant kuni paaritollise tõste jaoks, mitmetel vanematel Cherodel sellised ees vedrude vahel (ja minulgi oma grandile plaanis). Neid pole ilmselt mõtet (vähemalt ühe komplekti kaupa) kuskilt tellida, saatekulu läheb ebaproportsionaalselt suureks.
Tõstevedru on muidugi igal 10 juhul 9-st parem, aga küsimus lihtsalt hinnas. Samuti kasutatakse seda vahel ka lisaks "päris" tõstele täiendavate sentimeetrite saamiseks.
Kohapeal neid vahepukse alumiiniumist või terasest treitud, muidu vist ka polükarbonaadist tehakse. Kuskil oli päris hea pakkumine neile ka komplektis amortidega aga KJ jaoks vist need ei sobinud (olid XJ, YJ, TJ, ZJ ja vist ka WJ jaoks).
See tegelikult kõige odavam variant kuni paaritollise tõste jaoks, mitmetel vanematel Cherodel sellised ees vedrude vahel (ja minulgi oma grandile plaanis). Neid pole ilmselt mõtet (vähemalt ühe komplekti kaupa) kuskilt tellida, saatekulu läheb ebaproportsionaalselt suureks.
Tõstevedru on muidugi igal 10 juhul 9-st parem, aga küsimus lihtsalt hinnas. Samuti kasutatakse seda vahel ka lisaks "päris" tõstele täiendavate sentimeetrite saamiseks.
Kohapeal neid vahepukse alumiiniumist või terasest treitud, muidu vist ka polükarbonaadist tehakse. Kuskil oli päris hea pakkumine neile ka komplektis amortidega aga KJ jaoks vist need ei sobinud (olid XJ, YJ, TJ, ZJ ja vist ka WJ jaoks).
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Hoovi peal kaks 50mm tõstetud Jeepu.
40mm(1,5") on parasjagu selline tõste, et olemasolevad jubinad ära kasutada. Eriti kui amordid-vedrud korras on.
Amordid jäävas originaalid. Esimestele võid 20mm puksid alla panna.
Esimese stabika kondid tuleb pikemaks teha, aga nii, et koopasse ei hakka taguma. Mingi 30mm pakuks. Või viskad hoopis välja.
Ette tuleb treida vedru alla alumiiniumst või muust materjalist puksid. Taha lisaleht volgalt, transitilt, volvolt vms.
Paari tuhane krooniga jubinad käes ja päevaga paigas ning asi sama hea. Võin selleks tööks garaaget soovitada, kui kindel huvi on.
40mm(1,5") on parasjagu selline tõste, et olemasolevad jubinad ära kasutada. Eriti kui amordid-vedrud korras on.
Amordid jäävas originaalid. Esimestele võid 20mm puksid alla panna.
Esimese stabika kondid tuleb pikemaks teha, aga nii, et koopasse ei hakka taguma. Mingi 30mm pakuks. Või viskad hoopis välja.
Ette tuleb treida vedru alla alumiiniumst või muust materjalist puksid. Taha lisaleht volgalt, transitilt, volvolt vms.
Paari tuhane krooniga jubinad käes ja päevaga paigas ning asi sama hea. Võin selleks tööks garaaget soovitada, kui kindel huvi on.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
KJ-l 4 spiraali. Ja nagu mina aru olen saanud, siis teistsugused kui XJ, YJ, ZJ ja TJ omad - progresseeruvad kontsentrilised (mida iganes see ka täpselt tähendab), ehk siis meie autode puksid ei sobi, peavad ilmselt vähe teistsugused olema...urmas kirjutas:... Taha lisaleht volgalt, transitilt, volvolt vms...
Edit: see pilt ikka väga teistsugune:

Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
garaage
ma kogun nüüd veidi infot, teadmisi ja raha... olen selline pika vinnaga mees:) ... et seitse korda mõõdan ja siis otsustan, kas ja kuidas lõikan.urmas kirjutas:Võin selleks tööks garaaget soovitada, kui kindel huvi on.
tahaks teha korralikult... hetkel olen pidama jäänud Skayjacker LIB250K ehk siis vedrudega 2,5" tõste... ( ei tea, mida ülevaaatuse mehed sellest arvavad?)
veidi kraabib hinge karmivõitu hinnavahe usaga... kurat elaks nagu teisel planeedil;) 780usd ja meil 19000 eeku... selle mõttega on raske harjuda:)
Aga kui ma olen valmis küpsenud, siis Urmas
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
On parem. Pikem vedru = pikem sillakäik. Et teha hästi, siis pead pikemad vedrud ja amordid ikka võtma, neid sa juba põlvepeal mõnetuhandega valmis ei tee. Alati saab teha hästi, kuid saab veelgi paremini. 19000eek tõstekomplekti eest on ju väga väike number.nohik kirjutas:Ma olen sulle ennegi soovitanud Võrimehega rääkida, sealt minu teadmist mööda juba 4-5 cherot läbi käinud ja hinnanumber peaks 4 kohaliseks jääma. Usu, need suurde numbrid, millest sa mõtled ei ole parem kui paarituhandene põlve peal tehtav tuuning.
Aga noh 780 USD, lahkame kui telliks ise:
780USD kaup
300USD UPS transa
12420EEK kokku
Käibemaks 18% 14655EEK
Impordimaks 3% 15095EEK
Tollideklar ja muud kulud 15595EEK
Ehk siis ise tellides võiks omahind Eestis olla 15595EEK. Kes sulle 19000EEK hinna tegi?
+372 5028488
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
hinnalugu
panin hinnajutu privasse:)jr kirjutas:
Ehk siis ise tellides võiks omahind Eestis olla 15595EEK. Kes sulle 19000EEK hinna tegi?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: garaage
Vaatame, mida antud LIB250K ka sisaldab, et hinnata, kas 19000.- on palju või vähe.atdoom kirjutas: Skayjacker LIB250K ehk siis vedrudega 2,5" tõste... ( ei tea, mida ülevaaatuse mehed sellest arvavad?)
veidi kraabib hinge karmivõitu hinnavahe usaga... kurat elaks nagu teisel planeedil;) 780usd ja meil 19000 eeku... selle mõttega on raske harjuda:)
KEY FEATURES
• Rack-and Pinion Steering Assembly Left in OE Position
• No Replacement or Modifications Needed to the Drive Shafts
• Massive 2˝ Piston Bore
• 7/8˝ Chrome Hardened Piston Shaft
• Off-Road Race Inspired Wafer Valving
• 1/8˝ Heavy-Gauged Steel Body Wall
• Billet Aluminum Coil Seats
• Preset Softride® Front Coils
• Softride® Full-Height Rear Coils
• Front Polyurethane Bump Stops
• Rear Bump Stop Spacers
LIB25FS LIBERTY FRONT COIL 2.5" 2pcs
9050S FRONT STRUT 2pcs
LSM279 LIBERTY ALUMINUM COIL MOUNT,LIB250 2pcs
38FTN 3/8-24 FINE N/I LOCK NUT 2pcs
BPS20-B BUMP STOP SPACER BLACK, 2" 2pcs
10MMX70MMB 10 X 70 METRIC BOLT/10.9 2pcs
10MMN 10 MM N/I LOCKNUT 2pcs
LBS3383 LIBERTY KJ BUMP STOP, FRONT 2pcs
This setup replaces the ample strut with a higher quality
shock & Softride® coil in the front along with full-height Softride®
coils in the rear. This is a surprisingly simple yet completely durable
suspension package. It allows the rack-and-pinion steering and front &
rear sway bars to be left in stock position for precise
steering response. There is also no need to modify or
replace the drive shafts and it allows for larger 30˝
tires.
Jeep Liberty on muidugi kallis auto tõste koha pealt. Suht uus just mitte väga levinud auto, millele tõsteid vorbitakse konteinerite kaupa. Antud komplektis on hinnalised asjad esimesed ja tagumised Skyjackeri Softride vedrud (enda softride lehtvedrudes Chevyle olen küll vaimustuses, auto käitub paremini kui stock vedrudega). Üks asi jääb natuke selgusetuks, kuna sul on ees "coil-over" tüüpi vedrustus, siis kas ka uued coil-over amordid on kaasas? Kirjelduse järgi nagu oleks (vt. punane tekst), samas kataloog ütleb, et tuleb eraldi tellida.

Samas võid ka ju võtta "säästu" komplekti 2.5" KJ45

+372 5028488
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: garaage
Skayjacker`i kodukalt selle komplekti LIB250K intstaleerimis PDF juhises... saan mina aru, et komplekt on tervik.jr kirjutas:Kirjelduse järgi nagu oleks (vt. punane tekst), samas kataloog ütleb, et tuleb eraldi tellida.
http://www.skyjacker.com/image/search/pdf/LIB250K.pdf
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
jr kirjutas:On parem. Pikem vedru = pikem sillakäik. Et teha hästi, siis pead pikemad vedrud ja amordid ikka võtma, neid sa juba põlvepeal mõnetuhandega valmis ei tee. Alati saab teha hästi, kuid saab veelgi paremini. 19000eek tõstekomplekti eest on ju väga väike number.nohik kirjutas:Ma olen sulle ennegi soovitanud Võrimehega rääkida, sealt minu teadmist mööda juba 4-5 cherot läbi käinud ja hinnanumber peaks 4 kohaliseks jääma. Usu, need suurde numbrid, millest sa mõtled ei ole parem kui paarituhandene põlve peal tehtav tuuning.
Cherokeede tõstmine on meil tehtud ikkagi pikema vedru ja amordi paigaldamisega.
Suht ot aga jäi natuke hinge kraapima.
Samas ei vaidle vastu , et mõnele autole 19000eek tõstekomplekti peale kulutamine on täiesti mõeldav.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
On parem. Pikem vedru = pikem sillakäik. Et teha hästi, siis pead pikemad vedrud ja amordid ikka võtma, neid sa juba põlvepeal mõnetuhandega valmis ei tee. Alati saab teha hästi, kuid saab veelgi paremini. 19000eek tõstekomplekti eest on ju väga väike number.v6rrimees kirjutas:jr kirjutas:nohik kirjutas:Ma olen sulle ennegi soovitanud Võrimehega rääkida, sealt minu teadmist mööda juba 4-5 cherot läbi käinud ja hinnanumber peaks 4 kohaliseks jääma. Usu, need suurde numbrid, millest sa mõtled ei ole parem kui paarituhandene põlve peal tehtav tuuning.
Cherokeede tõstmine on meil tehtud ikkagi pikema vedru ja amordi paigaldamisega.
Suht ot aga jäi natuke hinge kraapima.
Samas ei vaidle vastu , et mõnele autole 19000eek tõstekomplekti peale kulutamine on täiesti mõeldav.
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Re: garaage
Sealt ma küll välja ei lugenud, et amordid kaasas oleks. Oli öeldud, et vaheta vedru ja keera asjad kinni tagasi...noh nii lühidalt. Samas kataloogis oli ju suurte tähtedega, et amordid TULEB TELLIDA ERALDI. Egas midagi, helista neile. Oma komplektiga oli sama pull, et hästi välja ei lugenud, kas vedrulehtede puksid on komplektis või tuleb need eraldi tellida, helistasin ja oli pilt selge.atdoom kirjutas:Skayjacker`i kodukalt selle komplekti LIB250K intstaleerimis PDF juhises... saan mina aru, et komplekt on tervik.jr kirjutas:Kirjelduse järgi nagu oleks (vt. punane tekst), samas kataloog ütleb, et tuleb eraldi tellida.
http://www.skyjacker.com/image/search/pdf/LIB250K.pdf
+372 5028488
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: garaage
Jah, taga-amordid tuleb tellida eraldi.jr kirjutas:et amordid TULEB TELLIDA ERALDI
Tänan teid abi ja kannatlikuse eest
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: garaage
aaaaagaaaa ka esimeste juures on ju märge, et tuleb tellida eraldi ja Component Box Breakdown listis ka amorte pole kirjasatdoom kirjutas:Jah, taga-amordid tuleb tellida eraldi.jr kirjutas:et amordid TULEB TELLIDA ERALDI
Tänan teid abi ja kannatlikuse eest
+372 5028488

